Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Svar til: Andet

Philip O
Deltager

Jeg synes personligt at Bound Spells bør koste noget, simpelthen fordi jeg synes at der ikke bør være noget gameplay-mæssigt som man bare kan få lov at gøre gratis, specielt ikke spell-casting.
    Man kan lave argumentationen for at Bound Spells generelt ikke er specielt slagkraftige, men en Fireball (som er den jeg lige kan komme i tanke om på stående fod at næsten alle kan få adgang til via et Magic Item) er stadig en Fireball, og den skal under ingen omstændigheder være gratis at kaste.
    Ydermere er der visse hære der har adgang til spellcasters, som kun kaster Bound-Spells (Jeg har selv en af dem) og det skal ikke være sådan at en der er i stand til at game spillet, kan ende op med at få lov til helt, eller næsten, at få lov til at gennemføre en hel phase stort set gratis.
    Så ja, jeg er personligt med på ideen om at man ikke skal rulle for at få en Bound Spell igennem deres generelt lave lvl taget i betragtning, men at det til gengæld skal koste en Power Die for at få den til at virke. Ellers lover jeg jer for at I får at se folk der først brænder alle deres Power Dices af for at sluge Dispel Dice fra modstanderen, hvorefter de helt gratis og uden problemer lukker op for de Bound Spells de har stocked op på.

Videre til værktøjslinje