Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend April 2016

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34186 Svar
      Anonym

        Hej alle,

        Nyt og sandsynligvis kommende medlem her.

        Jeg vil gerne starte som GM i en D&D 5th. Edition kampagne, lørdag d. 23. april, 2016, kl. 12-20-ish.
        Jeg leder efter 4 erfarne og modne spillere, som er pålidelige til at dukke op til spil én lørdag om måneden (i spilleweekenden).

        Smid mig en mail til mig (adressen er i bunden) med følgende oplysninger om dig selv;
        (Disse oplysnger er mest for at se hvordan netop dine præferencer, ønsker og spille-stil passer ind i kampagnen)

        1. Navn og alder.
        2. Erfaring med D&D og evt. hvilke editions.
        3. Hvad du elsker mest (powerplay, by-scenarier, spells-nørderi, kamp/hack-n-slash, detektiv-arbejde, ond/god, epic, middelalder, vold, udøde, dunkle/mørke scenarier, osv osv.) Nævn meget gerne mere end én ting.
        4. Hvilke races og classes du foretrækker (gerne prioritets-rækkefølge).
        5. Hvilken alignment foretrækker du at spille? (begrundelse)
        6. Hvad er du personligt (som rollespiller) rigtig god til/Styrker.
        7. Hvad er du personligt (som rollespiller) knapt så god til/Svagheder.
        8. Udfra dine egene udsagn og evt feedback fra andre, hvad er de tre ting du bringer til en spille-gruppe?

        Her er mine egne oplysninger på de ovennævnte;

        1. Jeg hedder Tue Falk og jeg er 38 år gammel.
        2. Jeg har spillet D&D, on-and-off, siden jeg var 12 år. De seneste år udelukkende Pathfinder. Jeg har udelukkende været GM de sidste 10 år.
        3. Jeg elsker epic fantasy og eventyr hvor man har alt at vinde og alt at tabe. Dine belønninger for at tænke hurtigt, klogt og velovervejet overgår dine vildeste fantasier, imens du vil opleve en hurtig død ved at begå for mange dumme fejl og useriøst spil. En god balance mellem kamp, by, opklaring og episk eventyr! :-)
        4. Når jeg en sjælden gang er spiller, så spiller jeg enten fighter/rogue eller wizard (50/50) og enten human eller elf (70/30).
        5. Jeg spiller oftest hen mod det onde spektrum, da jeg jo er mest vant til at spille “onde” NPC’er :-) Ej det er ligesom også lidt mere frit for mig at kunne gøre hvad det passer mig, føler jeg. Alignment kan ofte føles lidt som et par håndjern for mig (Dette kunne måske også føres ned til mine svagheder..?)
        6. Som spiller er jeg altid positiv, tænkende og elsker at holde mig indenfor min karakters spændvidde. Humor og dyb indlevelse 50/50. (Det samme gør sig gældende når jeg er GM, men der elsker jeg også at chokkere og levere gode twists og uventede NPC’er)
        7. Jeg keder mig hurtigt som spiller, hvis jeg føler at scenariet ikke ligesom kommer nogen vegne eller man sidder og venter for længe på alting. Ikke at der skal være action og kamp hele tiden, men der skal være en god dynamik og eventyr for alle på ethvert givent tidspunkt, ellers mister jeg interessen.
        8. 1)Jeg dukker altid velforberedt op. 2) Er altid veloplagt. 3) Smilende, glad og god humor.

        Ved at det nok virker lidt grænseoverskridende at skulle liste de her ting, men se det som en hjælp til mig når jeg skal finde de perfekte scenarie og setting.
        Jeg lover selvfølgelig at jeg ikke deler de ting i skriver med nogen.

        Glæder mig til at høre fra jer og at ses til første spillegang, når vi kommer dertil.
        Hvis der er mere i gerne vil vide om mig eller noget som helst andet, så inkluder det endelig i mailen! ;-)

        Mvh Tue
        Mail: tue the dane @ yahoo .com (skrevet lidt mærkeligt fordi ellers vil siden ikke vise min mail. Men bare skrive det hele ud i ét)

      • #35428 Svar
        Anonym

          Hej alle,

          Nyt og sandsynligvis kommende medlem her.

          Jeg vil gerne starte som GM i en D&D 5th. Edition kampagne, lørdag d. 23. april, 2016, kl. 12-20-ish.
          Jeg leder efter 4 erfarne og modne spillere, som er pålidelige til at dukke op til spil én lørdag om måneden (i spilleweekenden).

          Smid mig en mail til mig (adressen er i bunden) med følgende oplysninger om dig selv;
          (Disse oplysnger er mest for at se hvordan netop dine præferencer, ønsker og spille-stil passer ind i kampagnen)

          1. Navn og alder.
          2. Erfaring med D&D og evt. hvilke editions.
          3. Hvad du elsker mest (powerplay, by-scenarier, spells-nørderi, kamp/hack-n-slash, detektiv-arbejde, ond/god, epic, middelalder, vold, udøde, dunkle/mørke scenarier, osv osv.) Nævn meget gerne mere end én ting.
          4. Hvilke races og classes du foretrækker (gerne prioritets-rækkefølge).
          5. Hvilken alignment foretrækker du at spille? (begrundelse)
          6. Hvad er du personligt (som rollespiller) rigtig god til/Styrker.
          7. Hvad er du personligt (som rollespiller) knapt så god til/Svagheder.
          8. Udfra dine egene udsagn og evt feedback fra andre, hvad er de tre ting du bringer til en spille-gruppe?

          Her er mine egne oplysninger på de ovennævnte;

          1. Jeg hedder Tue Falk og jeg er 38 år gammel.
          2. Jeg har spillet D&D, on-and-off, siden jeg var 12 år. De seneste år udelukkende Pathfinder. Jeg har udelukkende været GM de sidste 10 år.
          3. Jeg elsker epic fantasy og eventyr hvor man har alt at vinde og alt at tabe. Dine belønninger for at tænke hurtigt, klogt og velovervejet overgår dine vildeste fantasier, imens du vil opleve en hurtig død ved at begå for mange dumme fejl og useriøst spil. En god balance mellem kamp, by, opklaring og episk eventyr! :-)
          4. Når jeg en sjælden gang er spiller, så spiller jeg enten fighter/rogue eller wizard (50/50) og enten human eller elf (70/30).
          5. Jeg spiller oftest hen mod det onde spektrum, da jeg jo er mest vant til at spille “onde” NPC’er :-) Ej det er ligesom også lidt mere frit for mig at kunne gøre hvad det passer mig, føler jeg. Alignment kan ofte føles lidt som et par håndjern for mig (Dette kunne måske også føres ned til mine svagheder..?)
          6. Som spiller er jeg altid positiv, tænkende og elsker at holde mig indenfor min karakters spændvidde. Humor og dyb indlevelse 50/50. (Det samme gør sig gældende når jeg er GM, men der elsker jeg også at chokkere og levere gode twists og uventede NPC’er)
          7. Jeg keder mig hurtigt som spiller, hvis jeg føler at scenariet ikke ligesom kommer nogen vegne eller man sidder og venter for længe på alting. Ikke at der skal være action og kamp hele tiden, men der skal være en god dynamik og eventyr for alle på ethvert givent tidspunkt, ellers mister jeg interessen.
          8. 1)Jeg dukker altid velforberedt op. 2) Er altid veloplagt. 3) Smilende, glad og god humor.

          Ved at det nok virker lidt grænseoverskridende at skulle liste de her ting, men se det som en hjælp til mig når jeg skal finde de perfekte scenarie og setting.
          Jeg lover selvfølgelig at jeg ikke deler de ting i skriver med nogen.

          Glæder mig til at høre fra jer og at ses til første spillegang, når vi kommer dertil.
          Hvis der er mere i gerne vil vide om mig eller noget som helst andet, så inkluder det endelig i mailen! ;-)

          Mvh Tue
          Mail: tue the dane @ yahoo .com (skrevet lidt mærkeligt fordi ellers vil siden ikke vise min mail. Men bare skrive det hele ud i ét)

        • #35441 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Jeg har ligget syg det meste af måneden, så har ikke haft tid eller mulighed for at se på nogle af mine rollespil, og da jeg ikke ved hvordan næste uge forløber, tør jeg ikke stille noget rollespil op selv.

            Jeg kan ikke komme fredag, men har mulighed for at komme både lørdag og søndag. Jeg ser lidt på hvad der er at deltage i.

            Til Tue: Det er altid rart at se nye medlemmer! Da jeg ikke ved hvad du har i tankerne med gruppen, har jeg svært ved at sige ja eller nej til om det kunne være spændende, så jeg springer over i første omgang, og så kan det være at det kan blive til noget på et senere tidspunkt. Jeg foretrækker også at møde folk før jeg laver “bindende” aftaler med dem ;)

          • #35457 Svar
            Anonym

              Hej

              Hvad tid starter I på fredag?

              Jeg kommer nok forbi. Jeg hører lige Lars om han også vil komme forbi.

              Mvh
              Andreas

            • #35462 Svar
              Philip O
              Deltager

                Er ikke sikker på at jeg kommer op fredag og hvis jeg gør bliver det nok lidt sent.

                Lørdag kunne jeg godt være med på at enten at tage nogle af mine brætspil med op eller starte det 1930’er party op som jeg ikke fik held med sidste gang, hvis der er nok interesserede forstås.

                Søndag er lidt up in the air indtil videre for mig.

              • #35464 Svar
                Jacob P
                Deltager

                  Fredag tager jeg mit 40k kill-team og en 2000p fantasy battle hær med. så hvis der er nogen som vil tag et slag kill-team eller fantasy battle så er jeg klar til at tage i mod dem.

                  Lørdag er jeg med til philip’s 1930’er party hvis der er nok til at starte ellers er jeg med til at spille nogle brætspil.

                  søndag er jeg fri til hvad end der bliver aftalt.

                • #35465 Svar
                  Kim A
                  Deltager
                    OBS OBS OBS

                    Efter at have gået vores oplysninger igennem har vi fundet ud af at vi ikke kan være der fredag da det er en helligdag.

                    Lørdag og søndag er stadig normale Spilledage.

                  • #35467 Svar
                    Nikolaj S
                    Deltager

                      Jeg kommer hverken i dag eller i morgen. Håber I får en god spilleweekend!

                    • #35468 Svar
                      Philip O
                      Deltager

                        Jeg er deroppe i dag mellem kl 11.30 og 12.

                      • #35469 Svar
                        Philip O
                        Deltager

                          Grundet problemer med min bil bliver jeg lidt forsinket men er på vej

                        • #35472 Svar
                          Anonym

                            Tak for spil i går.

                        Viser 10 svartråde
                        Svar til: Svar #35462 i Spilleweekend April 2016
                        Dine informationer:




                        Annuller

                        Videre til værktøjslinje