Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend April

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34092
      Philip O
      Deltager

        Spilleweekenden for April nærmer sig med hastige skridt og det er snart på tide at beslutte hvad der skal ske og hvornår.

        Meld ud om I kan komme (eller ikke kan komme for den sags skyld) og hvornår og også gerne forslag til hvad der skal ske :-)

        Jeg lægger ud med at jeg som udgangspunkt kan komme alle tre dage.

      • #34621
        Kim A
        Deltager

          Jeg kan komme Fredag. Ville gerne spille noget Mass Effect, Star wars eller lignende fredag. kan evt spille Dark Heresy men ME eller SW er øverst på ønskelisten.

          Mette og jeg kan begge to komme lørdag og måske også Søndag.

          Jeg har et Star Wars Miniatures scenario klar (to faktisk) til 2-5 spillere. Hvis folk er interesserede.
          Det er efter samme format, med mig som GM/fortæller og to sider, Empire vs. Rebels, fordelt mellem spillerne.

        • #34624
          Jacob P
          Deltager

            kommer alle dage og er frisk på Mass eller SW. Er frisk på at spille en turnerings slag mod Lars J hvis han kommer

          • #34625
            Nikolaj S
            Deltager

              Jeg kan komme fredag og lørdag, med mindre noget uforudset dukker op. Jeg sætter gerne Mass Effect op om fredagen :)

              Måske søndag, men den skal jeg lige se nærmere på.

            • #34629
              Tobias B T
              Deltager

                Jeg måske komme om fredag og søndag og jeg er klar på mass effect elle Dark heresy.

              • #34636
                Mette A
                Deltager

                  Jeg ville være frisk på at game mester noget Dales party lørdag, eftersom jeg vidst nok efterlod mine spillere stirrende på en gruppe orker, som havde en udpræget lyst til at male væggene i Castle Daggerdale…i samme farve som menneskeblod…
                  For mig vil det ikke være et problem, hvis mine spillere går fra på samme måde, som sidst for at spille 40k…kan dog godt være at Kim piver lidt :P

                  Mette

                • #34637
                  Lars J
                  Deltager

                    jeg kommer og backstabber geerne en orc eller 2 ;)

                    kan komme alle dage

                    kan være jeg ikke kommer fredag, afhængit af hvad der foregår, ellers har jeg også min hær med så jeg kan tage et par tunerings slag

                  • #34641
                    Jacob P
                    Deltager

                      jeg spiller gerne en turnerings kamp mod dig Lars da du er den sidste jeg mangler at spille imod.

                    • #34644
                      Lars J
                      Deltager

                        det kan vi godt jakob :)

                      • #34649
                        Pierre A
                        Deltager

                          Jeg kommer helt sikkert lørdag.
                          Fredag er jeg i hillerød, men jeg havde planer om at tage en tur i biffen hvis der gik noget godt.
                          Men spillers der noget jeg er med til kommer jeg . Ellers siger jeg nok lige ‘hej og ses i morgen’

                          Og ja, mette, det var vist liiiiige oppe over for et SPLAT her og et Arrgghh…. glglglgl there

                        • #34650
                          Jacob P
                          Deltager

                            Der er nogle på søndag kl 12

                          • #34653
                            Kim A
                            Deltager

                              Så er April Spilleweekend løbet af staben, og jeg må sige den har være fed.

                              Fredag stod på en super session i Mass Effect RPG tak til Nikolaj for at give os den udødelige sætning
                              “JEG SAGDE TILBAGE I KØEN!!”

                              Lørdag bragte vores hårdt pressede eventyrere videre i Castle Daggerdale i en mammut session, tak til GM-Mette for at holde os ud selvom vi var trætte til sidst.

                              og vi fortsatte den gode nye stil søndag, med 40k Turneringsslag mellem Lars J og Jonas samt masser af figurmaling og reglesnak om den forestående 9. udgave af Warhammer Fantasy battle. :D

                          Viser 11 svartråde
                          • Emnet 'Spilleweekend April' er lukket for nye svar.

                          Videre til værktøjslinje