Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend August

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34123
      Pierre A
      Deltager

        Hey… Jeg syntes da lige denne skulle ind på siden så man kunne arrangere hvad der skulle ske
        Mig selv er optaget af Hillerød kræmmer marked om fredagen med min mor og lørdag er jeg optaget af anden rollespil denne gang.

        Men Søndag har Kim og jeg snakket om at spille noget Dark Herecy så vi kunne komme igan med diskutionen om hvem vi skal tro på.

        Men nu er bolden skudt i luften

      • #34849
        Nikolaj S
        Deltager

          Søndag med Dark Heresy lyder som en super god ide!

          Fredag kan jeg komme, og Lørdag aften kan jeg komme – lørdag dag er optaget af kræmmermarked med familien.

          Jeg er lige lidt blank med ideer til fredag og lørdag – er der nogen der er friske på noget rollespil?

        • #34851
          Jacob P
          Deltager

            Kan komme Fredag og søndag. Er til min mors fødselsdag lørdag.

          • #34853
            Philip O
            Deltager

              Jeg regner med at kunne komme alle dagene i weekenden, hvis det bliver nødvendigt.
              Jeg kan tage et brætspil eller to med til enten fredag og/eller lørdag hvis nok folk er interesserede.

              Any takers og hvem kan ellers komme?

            • #34854
              Morten O
              Deltager

                Kommer ikke i spille weekenden

              • #34857
                Kim A
                Deltager

                  Mette og jeg har gæster hele weekenden, så må melde pas :(

                • #34864
                  Nikolaj S
                  Deltager

                    Så ser weekenden lidt tom ud. Jeg syntes at starte weekenden af med noget brætspil lyder som en fin ide, især når der nu er så mange sjove brætspil man kan hygge sig med.

                    Hvis der ikke køres rollespil, kunne jeg være frisk på at spille lidt 40k lørdag aften, for lidt mere end de 800 points (1.800/2.000 måske?), alternativt noget multiplayer kill-team hvis der er nogen som er interesseret i det.

                  • #34865
                    Pierre A
                    Deltager

                      Well siden der ikke spilles dark heracy som umiddelbart håbet så tror jeg ikke at jeg kommer søndag men tager hjem til Odense den dag.

                    • #34866
                      Jacob P
                      Deltager

                        kommer ikke aligevel

                      • #34867
                        Philip O
                        Deltager

                          Jeg kunne godt tænke mig at få prøvet Kill-team i morgen

                      Viser 9 svartråde
                      • Emnet 'Spilleweekend August' er lukket for nye svar.

                      Videre til værktøjslinje