Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Star Wars: Episode VII The Force Awakens

Viser 42 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34139 Svar
      Philip O
      Deltager

        Så er det lige ved at være oppe over at en ny Star Wars-film får premiere og ligesom med Hobbitten de sidste tre år, så arrangerer klubben en samlet tur til at se den.

        Det vil foregå i Hillerød Bio og blive en 2D-forestilling, hvis der er et valg.

        Til Billetten giver kaffekassen igen et tilskud, hvis størrelse dog kommer til at afhænge af hvor mange vi bliver. Derfor vil vi gerne allerede på nuværende tidspunkt høre en tilkendegivelse fra folk om de har lyst eller tid til at deltage.
        Datoen for arrangementet er tentativt sat til torsdag d. 17/12, da weekenden højst sandsynligt vil blive overcrowdet, enten med aftaler for folk eller andre fans der skal i biffen og se filmen, og førstkommende Mandag er d. 21/12, altså tre dag før Jul :ohmy: derfor sigter vi efter at tage i biffen d. 17/12. Datoen er dog lidt i flux, da komplikationer KAN opstå, enten med rykkede premieredato, umuligt at få billetter til den dag eller lign. Også derfor vi gerne vil have et antal så hurtigt så muligt, så vi kan melde et præcist antal ud til et evt. forsalg.

        Håber at det har jeres interesse, og så glæder vi os til at dele en splinterny Star Wars film med jer alle sammen :D

      • #34983 Svar
        Morten O
        Deltager

          Jeg er på

        • #34984 Svar
          Kim A
          Deltager

            mig mig også med :D
            Mette er også med

          • #34985 Svar
            Philip O
            Deltager

              Jeg regner også med at jeg skal være med ;-)

            • #34986 Svar
              Nikolaj S
              Deltager

                Malene og jeg kommer helt sikkert :)

              • #34987 Svar
                Jacob P
                Deltager

                  kommer kan ikke vente

                • #34989 Svar
                  Lars J
                  Deltager

                    kommer

                  • #34992 Svar
                    Philip O
                    Deltager

                      En hurtig opdatering på arrangementet: datoen forbliver d. 17/12 og det bliver kl. 18 i Hillerød til en 2d forestilling.

                      Sidste frist for tilmelding bliver d. 1/12. Derefter bliver det på eget initiativ hvis man vil med til samme forestilling, men ikke har meldt sig til inden.

                      Håber at se jer til det :-)

                    • #34993 Svar
                      Nikolaj S
                      Deltager

                        Jamen det er jo perfekt, så er den dag krydset af i kalenderen!

                      • #34995 Svar
                        Jonas E
                        Deltager

                          jeg er med

                        • #35000 Svar
                          Pierre A
                          Deltager

                            Jeg er frisk og stiller helt sikkert op

                          • #35017 Svar
                            Kim A
                            Deltager

                              ny trailer…
                              Pierre kig lige væk :)
                              Star Wars: The Force Awakens

                            • #35090 Svar
                              Anonym

                                Jeg kommer også glæder mig allerede :woohoo:

                              • #35106 Svar
                                Philip O
                                Deltager

                                  Jeg har tænkt mig at opretholde en liste over dem der har meldt sig til filmen her, der vil blive løbende opdateret efterhånden som I skriver jer på her.
                                  Medmindre der er en meget god grund, så vil jeg meget kraftigt opfordre til at I skriver herinde, så jeg er helt sikker på om I er med eller ej.

                                  NB! I er kun tilmeldt hvis I figurerer på listen her.

                                • #35107 Svar
                                  Philip O
                                  Deltager

                                    Tilmeldte:

                                    Morten
                                    Mette
                                    Kim
                                    Philip
                                    Malene
                                    Nikolaj
                                    Jakob
                                    Lars J
                                    Jonas
                                    Pierre
                                    Bastian
                                    Tobias
                                    Emil
                                    Magnus

                                  • #35109 Svar
                                    Tobias B T
                                    Deltager

                                      Jeg er super med!

                                    • #35129 Svar
                                      Anonym

                                        Hvad dato r det

                                      • #35130 Svar
                                        Philip O
                                        Deltager

                                          datoen står på første post

                                        • #35132 Svar
                                          Philip O
                                          Deltager

                                            Jeg vil lige minde om at der nu er en uge til sidste frist for tilmelding til at være med, så sørg for at få skrevet herinde hvis I vil med.

                                          • #35145 Svar
                                            Anonym

                                              Hej jeg kommer også til starwars 7
                                              Mvh. Emil Bruhn

                                            • #35160 Svar
                                              Philip O
                                              Deltager

                                                Så er de sidste tilmeldinger kommet og sidste tilmeldingsfrist er overskredet. Det endelige antal bliver 14 medlemmer, plus et par gæster og tilskuddet kommer til at lyde på 50 kr pr næse, dvs I skal betale 70 kr til Philip, enten Mobilepay (29670333) eller Netbank (kontakt Philip for oplysninger).

                                              • #35165 Svar
                                                Morten O
                                                Deltager

                                                  Har overført pengene

                                                • #35174 Svar
                                                  Tobias B T
                                                  Deltager

                                                    Har betalt.

                                                  • #35175 Svar
                                                    Philip O
                                                    Deltager

                                                      Hej alle sammen!
                                                      Vil lige minde om at der nu er en uge til vi skal i biografen og at I meget gerne må betale inden vi står i biografen, da det var et ret betragteligt beløb jeg måtte lægge.

                                                      Vil også foretrække at I betaler enten via Mobilepay eller pr Netbank, da kontanter hurtigt bliver noget rod mht byttepenge eller deslige og kan ikke lide at skylde rundt.

                                                      Jeg vil maintaine en liste her med dem der har betalt.

                                                    • #35176 Svar
                                                      Philip O
                                                      Deltager

                                                        Har betalt:

                                                        Medlemmer:
                                                        Philip
                                                        Lars
                                                        Morten
                                                        Tobias
                                                        Nikolaj
                                                        Malene
                                                        Emil
                                                        Kim
                                                        Mette
                                                        Jonas
                                                        Jakob
                                                        Bastian
                                                        Pierre

                                                        Gæster:
                                                        Thomas
                                                        Daniel

                                                      • #35177 Svar
                                                        Anonym

                                                          Jeg er tilmed men har ikke betalt kan man stadig nå det

                                                        • #35178 Svar
                                                          Philip O
                                                          Deltager

                                                            Som jeg skrev, det kan I sagtens nå, bare det bliver gjort inden vi står i biografen, og helst pr Mobilepay eller Netbank.

                                                          • #35179 Svar
                                                            Jonas E
                                                            Deltager

                                                              Har betalt :)

                                                            • #35182 Svar
                                                              Morten O
                                                              Deltager

                                                                Hvad tid skal vi mødes ?

                                                              • #35183 Svar
                                                                Philip O
                                                                Deltager

                                                                  Jeg tænker et kvarter til en halv time før, senest.

                                                                • #35187 Svar
                                                                  Philip O
                                                                  Deltager

                                                                    Så er det i overmorgen at det går løs og det er godt at se at der er så mange af jer der har lyst til at være med og har fået betalt i god tid.

                                                                    Der er dog stadig et par hængepartier der mangler at betale. Jeg vil endnu en gang opfordre jer til at få betalt inden vi står i biografen og gøre opmærksom på, at hvis I ikke har fået betalt inden vi går ind, så bliver jeres respektive billet refunderet.

                                                                    Jeg er i klubben i morgen onsdag til juleafslutning hvis I skal have fat i mig mht betaling.

                                                                  • #35190 Svar
                                                                    Anonym

                                                                      Hvad klokke slet er det det starter

                                                                    • #35191 Svar
                                                                      Philip O
                                                                      Deltager

                                                                        Starttidspunkt står på første side af tråden; mødetid på forrige side.

                                                                      • #35192 Svar
                                                                        Anonym

                                                                          Jeg kan ikke finde det men min far hedder Klaus dollerup og betaler snart

                                                                        • #35193 Svar
                                                                          Anonym

                                                                            Min far har betalt

                                                                          • #35194 Svar
                                                                            Nikolaj S
                                                                            Deltager

                                                                              Så ser det ud til at vi kun mangler Magnus og Pierre :)

                                                                            • #35195 Svar
                                                                              Philip O
                                                                              Deltager

                                                                                Det er skrevet ind

                                                                              • #35196 Svar
                                                                                Magnus T C
                                                                                Deltager

                                                                                  Jeg er blevet syg så jeg kan desvære ikke komme. :(

                                                                                • #35197 Svar
                                                                                  Philip O
                                                                                  Deltager

                                                                                    Det er noteret

                                                                                  • #35198 Svar
                                                                                    Anonym

                                                                                      Jeg har skrevet med Magnus han kan ikke komme

                                                                                    • #35199 Svar
                                                                                      Anonym

                                                                                        Ups jeg havde ikke set at han selv havde skrevet det

                                                                                      • #35200 Svar
                                                                                        Philip O
                                                                                        Deltager

                                                                                          Ligesom de sidste par gange, så var vores Biograf-arrangement en stor succes. Tak til alle der var med (Inklusive vores rare gæster :) ) og så lad os se frem til den næste film, der vistnok omhandler noget med nogle planer til en stor Rumstation eller noget… ;)

                                                                                          [attachment=49]mms_img1707876407[1].jpg[/attachment]

                                                                                        • #35201 Svar
                                                                                          Kim A
                                                                                          Deltager

                                                                                            tak for en fed oplevelse i godt selskab. Ses til næste år :)

                                                                                        Viser 42 svartråde
                                                                                        Svar til: Svar #34989 i Star Wars: Episode VII The Force Awakens
                                                                                        Dine informationer:




                                                                                        Annuller

                                                                                        Videre til værktøjslinje