Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Svar til: Inspiration og guides til figur maling

#39258
Bo B
Deltager

    Her har jeg samlet en række links til forskellige figur malere, som jeg finder inspirerende og har glæde af.

    De links jeg har med er samlet gennem længere tid og er uafhængigt af om det er figurer til krigsspil eller til udstilling.

    De er også samlet uanset hvilke spil og leverandører der er med, bare jeg syntes de giver mig inspiration.

    The Nerd Cave:

    En dansk side, og dem er der vist ikke mange af, med videoer om figur maling. Der er ikke så meget indhold endnu, men det kommer der helt sikkert.

    Duncan Rhodes:

    Duncan Rhodes er englænder og startede med at male for Games Workshop for mange år siden. “Two thin coats” Duncan har en lang række videoer både på sin egen youtube kanal og hos Games Workshop. Hans vejledninger er grundige og lette at følge.

    Vince Venturella:

    Vince Venturella har en lang række videoer bag sig og specielt serien “Hobby Cheating” indeholder et hav af detaljerede instruktions videoer. Vince har et meget højt niveau på sine ting og jeg syntes der er nogen fantastiske ting han laver.

    Warhipster:

    Warhipster er en af de nyeste jeg har fundet og ham er jeg ved at lære at kende. Foreløbigt syntes jeg han har nogen gode instrukstions videoer med masser af inspiration om alt fra maling af selve figuren til gode gennemgange af baserne. Specielt en god del om Citadels Contrast Paint.

    Det her er kun en start og efterhånden som jeg får tid vil jeg lægge flere af mine favorit malere ind i listen.

     

    Videre til værktøjslinje