24/8 2016
- Dette emne har 12 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 3 måneder siden af Kim A.
Viser 12 svartråde
Viser 12 svartråde
Jeg kan desværre ikke komme derop den aften grundet arbejde. Beklager meget
Hvad skal der ske i aften folkens? :cheer:
Mette skal se Steven Hawkins så jeg kan ikke komme.
! Husk tilmelding til Turneringen HER !
Ikke sikker på at jeg kommer i aften for har ondt i ryggen
Jeg kunne godt prøve at sætte et Warcraft rollespil op igen, hvis bogen interesserede.
Jeg kan desværre ikke komme alligevel.
Kommer og får lavet de 6 bordopstillinger vi skal bruge til turneringen. Folk skal være meget velkomne til at hjælpe, og komme med input, så vi kan få nogle gode, forskellige og flotte battlefields
Ville rigtig gerne hjælpe med bordene men så skal ungerne være alene hjemme, og det går nok ikk :unsure:
jeg kommer ikke den gan
Vil også gerne være med til at lave spille borde
Men kan ikke bære noget rigtig da jeg har ondt i ryggen så det må blive næste gang for mig
Forslag: kasser men navn (Spilleplade 1 osv.)
Til terræn så vil det være hurtig at hente terræn når man ved hvad for en spille plade man skal spille på?
Lyder som en god idé, men vi skal huske at vi jo godt kan risikerer at to seperate spil ruller det samme. Det ville nok stadig være en god idé at gøre, så vil klart prøve at sorterer det sådan. Jo mere tid man kan spare jo bedre
Så kunne det måske være at der ikke kan rulles samme Spilleplade når der er flere som spiller på samme tid
Så har Lukas og jeg fået rullet terræn for nogle borde, taget nogle billeder, og lavet en kasse til hvert bord.
Så når der skal spilles, så skal man bare gøre følgende:
Rul en d6
Husk tallet
Gå ned og hent kassen med det tal
Tjek hvordan bordet skal sættes op
Sæt op som anvist
Ingen diskussioner om hvordan bordet skal se ud, og ikke en længere process med at finde det rigtige terræn.
Billeder vil jeg ligge op i tråden for turneringen, og så vil jeg se om jeg kan få dem lagt op et godt sted hvor alle kan finde dem – Og eventuelt få lavet en mere digital oversigt over hvordan terrænet skal stå. Men det her må gå i første omgang.
Det er bare super !!