Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Hillerød Kulturnat fredag d. 6.9

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #39773 Svar
      Peter R
      Deltager

        HSRF er, af Frivilligcenter Hillerød, blevet inviteret til at deltage i Hillerød Kulturnat fredag d. 6 september 2024, det holdes i frivillighuset/centeret og på det grønne areal mellem dette og biblioteket.
        Hvordan og med hvad vi deltager er op til os selv, men vi mener at det kunne være en interessant lejlighed til at udbrede kendskabet til os, som forening, mere i Hillerød.
        Vi har snakket om at man kunne sætte et one-shot rollespil op, med et par faste spillere og så nogle tomme pladser, så folk kan komme og sætte sig og være med eller bare se på. Desuden kunne vi sætte nogle små skirmish slag af 40k op (boarding action, killteam etc.).

        Hvis der er andre forslag modtages disse med kyshånd.

      • #39774 Svar
        Bo B
        Deltager

          Jeg syntes det er en fantastisk mulighed, som jeg syntes vi skal gribe så meget som vi kan.
          Jeg vil gerne være med til at stille noget op.
          Jeg havde overvejelser om man kunne sætte en malestation op.
          Det må være muligt at få hjælp fra GW, men jeg ved ikke om vi kan nå at kontakte Warhammer Alliance.
          Eller noget hvor man bruger reglerne fra Wild West.
          Her kunne hver spille have en figur, så man kunne få flere aktiveret.
          Jeg hjælper også gerne med noget overordnet, som f.eks. reklame materiale osv.
          Hvis man har gode ideer, men ikke lige tiden til at arrangere det, så sig til alligevel.

        • #39775 Svar
          Kim A
          Deltager

            Jeg ville elske hvis vi kunne have en malestation også, det kræver dog at vi er nok medlemmer der har lyst til at være med , evt. spille ved et bord, så jeg kan male med deltagere.

          • #39776 Svar
            Bo B
            Deltager

              Vi har brug for lidt tilbagemeldinger fra folk der har lyst til at hjælpe foreningen et par timer til Kulturnatten.
              Det er en god mulighed for at blive set og vise hvem vi er.
              Al hjælp er velkommen, men vi skal specifikt bruge nogen der kan hjælpe med planlægning og afvikling af spil.

              Vi har nuværende idee om
              – et rollespils bord, hvor vi skal bruge en game master,
              – et male bord, hvor vi skal bruge en til at vejlede og
              – et figurspils bord (måske 40K), hvor vi skal bruge en game master.

              Derfor vil vi meget gerne høre fra dem af jer der kan og vil deltage på Kulturnatten.
              Hvis I gerne vil hjælpe men ikke er helt sikre på at I kan eller kun kan en del af aftenen, så skriv det, så der ikke er nogen misforståelser.
              Vi har brug for tilmeldingerne hurtigst muligt, da kulturnatten er lige om hjørnet.

              Vi håber at en masse af jer har lyst til at stille op for foreningen og være med til en hyggelig aften.
              Læg gerne jeres tilmelding her i tråden eller snak med Kim, Peter eller undertegnede hvis der er spørgsmål eller du gerne vil være med.

              • Dette svar blev ændret 2 uger, 6 dage siden af Bo B.
          Viser 3 svartråde
          Svar til: Hillerød Kulturnat fredag d. 6.9
          Dine informationer:




          Videre til værktøjslinje