jubilæums spilleweekend oktober
- Dette emne har 36 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 1 måned siden af Lars L.
Viser 36 svartråde
Viser 36 svartråde
- Emnet 'jubilæums spilleweekend oktober' er lukket for nye svar.
Hej alle
Nu er der kun 3 dage til spilleweekenden og umiddelbart er der intet planlagt andet end løseligt beskeder om hvem der tager spil med. Men ku godt tænke mig at være med u noget mere planlægning. Det er jo kun lørdag aften der er planlagt med bespisning
Jeg regner nedsat være der hele weekenden og jeg kunne godt tænke mig at være med til følgende:
– FN party med GM Philip
– Dales party med GM Mette
– Dark heracy med GM Kim
Igen, så har jeg det lille hurtige spil med, “Hive”, som er for 2 spillere
Byd ind på hvad der skal ske. Kan ik være rigtigt at bespisning er det eneste der planlægges?
– FN party med GM Philip er jeg frisk på
Er jo ikke med i noget andet der bliver spillet i spille weekenden
Men kunne godt være frisk på noget warhammer eller 40k
Ellers er jeg frisk på brætspil
Og jeg tag squig hopper race med
Der spilles x-wing lørdag
Der spilles x-wing lørdag og evt Kings of Tokyo
Indtil nu har Kim, phillip og Claus meldt ud at de godt vil være med til xwing – vi starter omkring kl 11 – men vi kan da godt bruge flere spillere:-)
Jeg har lige købt Firefly The Game – det tager jeg også med – det er mega sjovt:-)
Jeg spiller gerne x-wing
dales party lyder godt
jeg har mulighed for at være der hele weekenden, umiddelbart
Hvis så fremt at der ikke er andet på programmet som jeg har listet, så vil jeg da gerne høre nærmere om det der X-wing og hvad det er/går ud på
Firefly lyder fedt
Jeg er frisk på lidt af det hele. Dukker nok op og enten er social, eller er med hvis der sker noget jeg kan være med i (Eksempelvis Dark Heresy, FN og Dales )
Jeg kommer fredag og vil gerne spille Dark Heresy
Lørdag formiddag sætter jeg et Star wars RP scenarie op, skal bruge 4 spillere, til ish 3.4 timers spil.
Det bliver med pre-genererede characters og jeg håber at kunne ryste posen lidt mht. hvem der er med
Efter det er jeg vild for at deltage i squighopper og X-wing
Søndag har vi ikke pasning til Cecilie så Mette kommer ikke, og jeg selv kun måske.
Ekstra Smiley’er til at fordele efter eget valg:
:ohmy: :blink: :woohoo: 👿 :whistle:
Hvornår er der nogen fra???
kommer
Du mener vel at du spiller rollespil lørdag eftermiddag? – da du skal spille xwing om formiddagen:-)
Jeps.
Star Wars rollespil er lørdag eftermiddag.
Hej jeg ved ikke om det er her man tilmelder si men jeg vil gerne komme hilsen bastian
Starter det fredag?
Kan man overnatte
Vi starter fredag, ja. Jeg ved i hvert fald at jeg først kan være der ved 8-tiden, men officielt starter vi klokken 7.
Vi kan ikke overnatte på skolen. Det må vi simpelthen ikke
Jeg kommer fredag og spiller Dark Heresy
hvad bliver spillet og hvornår ?
kan ikke lige overskuge det
Program
Fredag: Dark Heresy
Lørdag:
1100: X-wing
1200: Dungeon Run RPG
1400: Star Wars RPG
1700: Kåring af Warhammer 40K Turnering og overrækkelse af præmier.
1900: Spising
Løbende hele dagen er der mulighed for at spille Squig hopper race, Hive 2v2 og diverse brætspil.
Og så er der ellers frit slag i at hente fra kælderen
Søndag: Spilles der måske Dales party, hvis Mette og jeg ellers kan få en lege aftale til Cecilie.
ellers ved jeg det ikke
Ses lørdag kl 11.00 :woohoo: Glæder mig til at “endelig” deltage i en spilleweekend :silly:
tak kim
ses lørdag ved middags tid
Grundet ret kraftige forsinkelser i forbindelse med min transport nordpå, så regner jeg ikke med at kunne være deroppe før tidligst 19.30, måske 20. Vil gøre hvad jeg kan for at være der tidligere dog.
I tilfælde af at der stadig er nogen der er i tvivl, så vil der være åbent klokken 11 i morgen.
Mvh.
Bestyrelsen.
Undskyld jeg først skriver det her nu men jeg kunne ikke komme igår men jeg kommer i dag
Jeg vil gerne være med til at spille det meste i dag
Efter vores dørklokke ikke virker, så hvis du vil ind så skal du ringe til Philip på 29670333
Med venlig hilsen
Rollespilskllubben
Til folk der er interesseret, så vil der være nogen oppe i klubben fra klokken 12 søndag.
Hvor mange er der som spiller søndag
Takker for en super lørdag
efter hvad jeg ved vil der være 4-5 moske flere men det er hvad jeg ved der kommer søndag
Ok
Tak for en hyggelig lørdag
Tusind tak for et super Jubilæum.
Glæder mig til om 5 år at fejre det med jer igen
Det var mega hyggeligt:-)