Onsdag 21/11
- Dette emne har 19 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år siden af Rune K.
Viser 19 svartråde
Viser 19 svartråde
Kommer og nørder, vil gerne blive færdige med med mine nidder
1000 pts 40k – hvem er frisk på det?
jeg er frisk på et spil Lars
Jeg er med på landet hvis det bliver kørt. Alternativt er jeg også frisk på noget phandelver:)
Jeg ser gerne at vi spiller Phandelver, hint hint Phillip
Hvis ikke, og det er naturligvis helt ok, så samler jeg gerne styrkerne på landet
Spiller gerne landet eller phandelver, eller muls hvis nogle vil lave karaktere.
Jeg er frisk på landet
Ellers kan jeg tage 1000 points 40k hær med
Alright lige for at se side 1
Der skulle så have stået skriver i stedet for alright. Havde bare engelsk tastatur og stavekontrol på
Jeg håber på Phandelver denne gang. Ellers blir jeg hjemme og forbereder flytning
Hvad bliver det for et rollespil?
Jeg venter stadig på at høre fra Phillip hvad han vælger at gøre
Info til jer nye medlemmer, og jer der ikke har betalt medlemskontingent: Medbring gerne 100 kroner denne onsdag, eller en mobil i kan foretage mobilepay betalinger fra. Så sørger vi lige for at få jer afregnet for resten af året.
I er også velkommen til at indbetale på vores netbank, bare husk at oplys jeres navn når i foretager en betaling.
Jeg kommer i morgen, og vil gerne være med til det rollespil der bliver sat op
Jeg er nød til aflyse, da min fætter er blevet far og jeg skal ind sige dav.
Tillykke til din fætter!
Forresten: Jeg kan!
Vi tager på landet i aften
Der er stadig en enkelt plads, efter at Tobias hoppede fra, hvis nogen er interesserede
Der er stadig en enkelt plads, efter at Tobias hoppede fra, hvis nogen er interesserede
Jeg tag med på landet
Kan ikke
Jeg bliver forsinket i dag, fornodentlig omkring 30 minutter, måske 40.
Jeg ser gerne at tiden bruges på at opdatere karakterer til level 3, og laver de ændringer I måtte ønske