Onsdag. 22/8.
- Dette emne har 20 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 3 måneder siden af Kim A.
Viser 20 svartråde
Viser 20 svartråde
Kommer ingen ide om hva jeg laver…
Kommer. Er der en der vil spille 40k.
Kommer, hvis der ikke er nogen der overvejer at starte en kampagne kunne jeg godt måske.
Det vil jeg Henrik
Det en aftale Claus. Skal vi sige 1000pts som vi plager.
Perfekt Henrik! Glæder mig allerede
Jeg regner med at dukke op og jeg vil gerne fortsætte hvor jeg slap med Phandelver-kampagnen, hvis nok af mine spillere svarer at de kan dukke op denne Onsdag. Ellers er jeg nok med på det meste
Jeg er frisk på Mines of Phandelver.
Kunne man hoppe med på Phandelver midt i det?
Jeg kunne også godt tænke mig at give Phandelver et skud mere hvis jeg må være med?
Kommer her. Er med på hvad der nu end sker.
Jeg kommer; :woohoo: , regner med at spille noget Walking dead med Lars L.
Jeg kan godt være GM I The Walking Dead – så der er en ledig plads!
Well, intet svar. Jeg bliver hjemme så.
I må alle have en skøn aften
Kunne Philip evt komme med et svar til Rune? Eller en afPhilips spiller måske?
Mærkeligt…
Jeg kan ikke komme ind og se side 1 her. Der får jeg en VLC fejl error 503
Jeg ved ikke om jeg kommer. Jeg er gået hen og skrænter med ondt i halsen, og hoster.
Har ellers taget nøgler med.
Har ellers taget nøgler med.
Jeg er i gang med at kigge på det, du er ikke den eneste :dry:
Hvor end meget jeg gerne ville tage en beslutning på Philips vejne for Rune, Så er det Philip der kan vurdere om han kan klare en extra spiller. Jeg kan slet ikke huske hvor mange vi er. Der har jo været en sommer ferie imellem
Så vidt jeg husker, så har jeg 4 spillere lige nu (Pierre, Nikolaj, Nicklas og Katrine), så jeg er villig til at prøve at få en eller to extra spillere ind, men jeg skal snakke med folk ansigt til ansigt for at vurdere om det kan lade sig gøre, så det er at møde op og så tager vi et kig på det.
Det blir kun til hygge og snak for mig idag
Tak til alle for en God Onsdag. meget bedre start end sidst…
Ses den 29