ONSDAG 5/12
- Dette emne har 17 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 11 måneder siden af Claus W.
Viser 17 svartråde
Viser 17 svartråde
Jeg kan! Er der nok lidt længere end igår….
har nogen lyst at spille Kill team imod The Elucidian starstrider.
EDIT:
Jeg hopper på Phandelver hvis det kommer til at køre i stedet
Jeg satser stærkt på at tage en tur på landet igen på onsdag.
Der er lagt billet ind på to af de fem pladser, så kom frisk hvis I har lyst til at være med
Jeg vil gerne lægge billet ind til at fortsætte Mop denne Onsdag, hvis der altså ikke dukker noget i vejen.
Jeg er med på MoP eller landet, men jeg tager også character sheets med til muls verden.
Er der slet ingen af rollespillerne i klubben der vil give Tobias en chance for at få hans spil op at stå….. :dry:
Jeg kommer og spiller MoP.
Og jo, for mit vedkommende vil jeg gerne deltage i Muls verden når enten MoP eller Runes kampagne er afsluttet.
Jo selvfølgelig, jeg har skam også givet tilsagn om gerne at ville være med Jeg bare lige have afviklet Phandelver først, da jeg ikke synes at det er fair at jeg hopper over som spiller i endnu et system mens jeg også tager folk med på landet
Jeg er totalt med på Muls, selv om jeg må indrømme at jeg ikke helt ved hvad jeg skal mene om Genesys systemet og dets sjove terninger. Men! Nothing ventured, nothing gained
Rune og Nicklas super!! Jeg synes bare det ville være ærgerligt hvis han ik får mulighed for at prøve at sætte det op…
Og det gælder selvfølgelig også for Mortens Road Trip, der mangler også spillere og spillet er ovre på 3 onsdage….
Road trip er nærmest selvsagt. Et kort spil, i et system jeg ikke har prøvet før, det kan jeg da ikke sige nej til
Flere som dig Rune!!!
Jeg kommer ikke og jeg kommer nok ikke rasten af året da min kone er blivet syg.
God bedring med konen! Så glæder vi os til at se dig i det nye år
Jeg er med på Mines of Phandelver, og alternativt vil jeg gerne med på landet
noget der er friske på et 1000 pts spil 40k?
Jeg tager noget med at male på istedet for 40k
Jeg nørder med Lars