Onsdag d. 19/9
- Dette emne har 19 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 2 måneder siden af Pierre A.
Viser 19 svartråde
Viser 19 svartråde
Jeg kommer denne dag, men hvad jeg er med til kommer an på visse omstændigheder:
Hvis der skal startes X-Wing kampagne af Kim, så er jeg med til det.
Hvis det ikke bliver til noget, så fortsætter jeg med MoP, hvis der er nok af mine spillere der skriver at de kommer.
Jeg kommer.
Jeg vil gerne spille Phandelver, jeg har et char-sheet denne gang
Hvis det ikke bliver, så starter jeg ”der er så dejligt på landet,“ en 5E D&D kampagne om at lede og forsvare et område på kanten af civlisationen.
Fandme
Jeg kommer også til enten X-Wing eller MoP.
Cool at du starter noget op Rune!! Jeg kommer desværre heller ikke denne onsdag, kone og børn tager meget af min fritid :silly:
Kommer ikke
Jeg kan ikke komme
Jeg kommer, er stadig i gang med planlægning af X-wing så vi starter ikke denne onsdag. Kan dog være jeg hapser en spiller Fra Philip til at lave deres CHars færdig ( de tager ikke lang tid)
Jeg kommer ikke.
Skal vi tage et 40k spil kim?
Jeg enten til MoP eller for at høre om det dersen x-wing.
Jeg kommer og tager med til Mines og Phandelver
kommer ikke har arbejde
Jeg kommer desværre ikke…Men jeg er spændt på om MoP gruppen skifter navn til dragonslayer gruppen efter den her spilgang
Ja da
Well… der er ikke meget at sige andet end at billedet beskriver udfaldet af gårsdagens event
Jeg skriver bare for at kunne se side 1 …
Den var større, meget større, stor nok til at alle kan få nye støvler
Jo det tror jeg også
Og et nyt skjold til mig
En cleric af bahamut med en drages kranie som skjold? Nej det er helt forkert; en warlock til gengæld … se dét er passende
Nu ikke noget snæversynethed
Alle drager kan genkende et kranie fra en anden drage. Og når jeg nu følger Bahamut, the platinum dragon, så er det jo åbenlyst at have et skjold fra en ærkefjende, Tiamat’s childe, så det kan skabe frygt hos andre til ‘Not to mess Wish the followers of Bahamut’
Meget passende :woohoo: