Onsdag d. 29/5
- Dette emne har 18 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 5 måneder siden af Lucas V S.
Viser 18 svartråde
Viser 18 svartråde
Hejsa folkens!
Jeg kommer ikke denne onsdag, beklager Tobias Min karakter arbejder bare videre på sine radioer
Hey
Hvad er der ellers af planer og tanker for aftenen?
Jeg kommer ikke grundet arbejde.
Må desværre nok lige passe på med at sige noget om hvorvidt jeg kan komme eller ej. Arbejde kommer desværre nok i vejen.
Vender lige tilbage på mandag når lidt nærmere planlægning af ugen er lagt. Indtil videre er det nok et nej herfra desværre.
Kommer ikke
Kigger nok forbi
Men ved ikke til hvad
Jeg vil gerne sætte et Star Wars miniature scenarie op – der er plads til 4 spillere – hvem vil være med??
Kommer og køre Muls, glæder mig til at se hvad for nogle problemer i kan ende ud i denne gang.
Kommer og spiller 40k med Mikkel
Jeg vil gerne deltage lars, vi skal også snakke SWRPG character, hvi du skulle deltage.
Kommer til Muls hvis vi er spillere nok.
Kommer ikke. Skal arbejde det meste af aftenen.
Lars har ikke mulighed for at sæte star wars op så jeg kommer og snakker characters til DH for dem der ikke nåede at stige eller skal spille Muls, ellers er jeg til rådighed med en kaffe kasse og hygger med lidt figurer.
Hej
Jeg kommer gerne. Starter det klokken 7:00?
der skulle være medlemmer fra klokken 1900 ja
Jeg kan kun se én tilmelding til Muls, så jeg tillader mig at blive hjemme
Pga manglen af spillere tror jeg desværre jeg må aflyse Muls
Må melde afbud desværre, konen arbejder længe og jeg vil derfor ik kunne nå mit spil med Mikkel
Jeg kommer op i klubben denne onsdag