Onsdag den 21/6 sommerafslutning
- Dette emne har 17 svar og 11 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 5 måneder siden af Kim A.
Viser 17 svartråde
Viser 17 svartråde
Så er det sidste gang inden sommerferien
Jeg sætter et spil op som hedder clay o rama
Et sjovt spil hvor hver laver sig en figur i modellervoks og så skal der kæmpes mod hinanden (alle mod alle)
Går ud fra at foreningen giver lidt sodavand?
jeg kommer, glæder mig til min claydonian
Jeg kommer og nørder med clay:-)
Prøver at komme :unsure:
det kan vi godt
Fedt for jo flere jo sjovere
KOMMER!!!
Jeg regner med at dukke op.
Meget ked af at måtte melde afbud. Det bliver ikke denne gang desværre.
Hej alle sammen…
Jeg melder desværre afbud denne gang.
Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig sommer og glæder mig til at se jer alle igen til august :cheer:
Kommer
Kan ikke komme
kommer
kommer
Tak for en super aften, og god sommerferie.
Ja tak for en hyggelig afslutning God sommer drenge & piger
Tak for første halv del af året
Hyggelig afslutning men vi måtte gerne ha været lidt flere :cheer:
Glæder mig allerede til juleafslutningen har nogle ideer hvis vi skal spille squig hopper igen
Håber der kommer gang i male Konkurrnce
Så man kan komme i gang men at male
Her er en lille opvarmning/motivator til sommeren (hvis man er til indendørs aktiviteter)
1. uge: Mal sammenlagt én halv time – effektiv tid, ikke pakke ud og pakke sammen, nørde figurer og lister osv. :whistle:
2. uge: Mal sammenlagt én og en halv time – effektiv tid som ovenfor, det behøver ikke være på samme figur.
3. uge: Gør en figur færdig – Behøver ikke være den figur der er malet på indtil nu, kunne være en ikke helt færdig en fra samlingen.
4. uge: Start på en figur og Gør en figur færdig – igen, som ovenfor, behøver ikke være den samme man starter og slutter. men den skal være helt klar.
Jeg har tænkt mig at følge denne her i sommeren og poste nå jeg når en uges mål. HER