Onsdag den 30/10
- Dette emne har 11 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år siden af Morten O.
Viser 11 svartråde
Viser 11 svartråde
Denne Onsdag køre Road Trip igen som aftalt
Håber mine spiller har lyst til at være med
Jeg vil gerne være med, men jeg har først fri fra arbejde kl. 19, så jeg skal køre direkte til Hillerød, så jeg vil tidligst kunne være deroppe omkring 1930. Hvis det ikke er acceptabelt, så må jeg være med på Skype ligesom sidste gang.
Im still game…
Vi skal da finde ud af hvad der lige skete
Fint med mig
Kommer til road trip!
Jeg kommer ikke.
En gammel slæde af et rumskib hænger over en støvet klump sten der skal forestille at være en planet.
Motorerne starter langsomt op, ombord er en sær samling lykkeriddere med en varm mission.
Planeten under dem er mere end den ser ud til, mindre en de håber og med et par overraskelser under overfladen.
—
Vi flyver igen på onsdag, men med kun 4 pladser denne gang, da der lige skal være albuerum til et par nye rumvagabonder.
Alle er i fare, ingen kan stole på hinanden, og der er stadig spærgsmålet om 10.000 badebolde. AD ASTRA!
Og det sagt, så kommer jeg naturligvis
Kommer ikke
Jeg er ikke frisk… så jeg blir hjemme!
Jeg skal tidligt på arbejde torsdag så jeg kommer ikke
Jeg er sgu ked af det, men jeg orker ikke at tage med i aften alligevel. Jeg er lige kommet fra arbejde og vi har knoklet igennem med næsten 200 opkald i dag.
Jeg er så træt at jeg var ved at falde søvn ved rattet på isterød vejen
Det går nok