Spilleweekend August 2016
- Dette emne har 17 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 3 måneder siden af Nikolaj S.
Viser 17 svartråde
Viser 17 svartråde
Så er det ved at være tid igen og vi skal til at finde ud af hvad vi skal bruge den opkommende spilleweekend til. Skriv endelig hvis I kan komme og evt. hvis I har nogle planer.
Jeg kan godt ligge ud: Jeg kunne godt tænke mig at bruge fredagen på at få starte det 1930’er mK. 2 party som blev lavet før sidste Spilleweekend. Ellers er jeg ret åben.
Byd ind om I kan komme og evt. ideer
Uh ja spilleweekender, fed ide…
finder lige ud af noget.
Jeg kommer måske lørdag, hvis der er noget godt men bliver ikke om aftenen.
Jeg har tid om søndagen. Jeg kommer ikke fredag.
Kommer nok fredag og lørdag.
Skal helt sikkert være med til 1930’er spillet, er ikke sikker på lørdagen endnu
Jeg kan komme lørdag aften :woohoo:
Hvad skal vi så lave?
Vi kunne spille videre i Dark Heresy.
Imperial assault er vi igang med men det gad jeg godt også.
Eller Kill Team hvis der er nogle der er friske
Eller er der nogle der har bedre ideer, WHFRP, Vampire one-off scenarie ?? mulighederne er endeløse
Jeg skal jobbe både fredag, lørdag og søndag….men jeg regner med at komme lørdag/søndag aften, og jeg deltager gerne i alle former for rollespil
Helt sikkert frisk på dark heresy! Kunne være godt at godt komme videre med det
Jeg vil godt sætte noget WHRP op lørdag aften. Har jo et party der meget gerne skal fortsættes og har forberedt til det.
kommer
Jeg regner med at være deroppe i aften mellem halv otte og otte.
Samme.
viser sig at jeg kan kun komme lørdag, da jeg har noget at lave i aften
HAr Dark Heresy med så og finder min WHFB char også.
Så kan vi begge dele.
Vi mødes lørdag fra klokken 19:00 og frem. Før 19:00 vil der ikke være adgang til klubben, da der ikke ser ud til at være ret meget aktivitet i det tidsrum.
Folk er selvfølgelig velkomne til at dukke op senere end 19:00
Jeg er deroppe fra senest kl 20
Tak for en fantastisk sjov weekend
Der vil være lukket søndag, så I må have en god søndag alle sammen
Hep tak for en god weekend, og Nikolaj jeg håber lidt af dit held gnubber af på mig til næste session
Hey, mine terninger foretrækker at rulle lavt, så WHFRP er jo til min fordel generelt