Spilleweekend Maj
- Dette emne har 21 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 9 år, 6 måneder siden af Morten O.
Viser 21 svartråde
Viser 21 svartråde
- Emnet 'Spilleweekend Maj' er lukket for nye svar.
Lad os få gang i planlægning spilleweekenden
Jeg håber at kunne være der Fredag aften, vender tilbage med mere…
Hverken Mette eller jeg kan ikke komme Lørdag i denne weekend, familie fødselsdag…
Søndag ukendt
Jeg tænker på at sætte Mass Effect op fredag hvis mine spillere er interesseret
Jeg er frisk på mass effect
mass effect lyder godt
Jeg får vidst problemer med at komme lørdag aften, men resten af weekenden kan jeg godt.
Så fredag står den på Mass effect,
Søndag står den på Star Wars miniatures? Det er jeg i hvert fald frisk på!
Lørdag før aftensmad er jeg åben for forslag.
Jeps jeg kommer søndag og stiller noget star Wars miniatures på benen.
jeg skal bruge et par interesserede spillere, Nikolaj S er én, men jeg kan bruge 2-5 stykker, så kom kom. :cheer:
Oplæg…
Følger
Jeg kan godt være med søndag til SW miniatures. Har en statistik jeg gerne vil opretholde
Fredag til Mass Effect, lyder fint nok for mig.
Lørdag: Kan være der hele dagen, så er ret åben. Gå dog lige i tænkeboks mht. hvad vi skal kaste os ud i
Så er vi to spillere, så er vi good to go, men der kan være flere med hvis det er.
Jeg kommer til mass effect!
jeg kan ikke komme i denne weekend desværre
Kan komme lørdag hvis der er en der vil spille et større spil warhammer eller 40k
Jeg vil gerne tage et større Warhammer Fantasy slag – 2500 points måske?
jeg kan også komme lørdag og vil også gerne spille warhammer eller 40k, men jeg tror ikke jeg kan stille mere en 2000 points i warhammer.
er frisk på et 2500p fantasy slag
Henrik og jeg kommer med hver sin 2500 point hær
Nikolaj / Jacob så vi kan spille mod en af jer hver ?
Og bagefter tag Henrik og jeg en kamp
Vi kan være der kl 10 og frem
Vil godt tage en kamp med dig Henrik Prøve noget andet end Elver efterhånden
Lyder fint med mig
Det passer også mig fint
det er fint med mig
Maj Spilleweekend er nu ovre og den har været fed:
Fredag stod på Mass effect RP og så spillerene redde et hold Turians på en fjern planet og at finde et forsvundet Protean artifact.
Lørdag stod rent i Warhammer Fantasy tegnet med 3 spil spillet over hele Lørdag dag og aften.
Søndag gav luft til en gammel men vellidt kending i Star Wars Minaitures, hvor kampen om Garus-Mer spidser til. Selvom Rebellerne bed hårdt fra sig var resultatet i Imeriets favør og alt håb om Air Speeder støtte er nu endegyldigt væk for Rebellerne. Må Kraften være med den i August hvor jeg håber vi kan fortsætte.
Tak til alle for god stemning og gode spil ses onsdag.
Det var en lang lørdag