Spilleweekend Maj 2016
- Dette emne har 13 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 6 måneder siden af Jacob P.
Viser 13 svartråde
Viser 13 svartråde
Hej
Jeg kommer til spilleweekend Maj 2016.
Jeg skulle sige til Nikolaj at Lars nok ikke kommer mere. Jeg vil dog gerne fortsætte.
Mvh
Andreas
Satser meget på at komme denne weekend.
Vender lige tilbage på et senere tidspunkt angående noget jeg måske kunne stille op.
Hvis der er nogen der vil spille med mig vil jeg gerne spille et 5000 points warhammer fantasy battle lørdag.
Hvis folk ikke har tid/lyst eller ikke kan stille 5000 points, så kan vi også tage et mindre spil. 3000 points eller sådan noget.
Er der nogen der har tænkt sig at dukke op fredag?
Jeg regner med at komme fredag, men kommer ikke til at kunne stille med Warhammer fantasy desværre
Jeg ville super gerne komme denne weekend, men Mette er i gang med massivt opgave aflevering, så jeg kan ikke
Jeg kommer fredag til noget rollespil.
Lørdag regner jeg med at sætte noget Anima op. Hvis der slet ikke er stemning for det, (AKA ikke nok spillere) kan jeg også foreslå noget Dark Heresy, da jeg har lidt forberedt materiale til begge dele. Jeg regner dog ikke med at blive så længe hen af aftenen, så nok senest til aftensmad/8-tiden.
Søndag kommer jeg ikke.
Jeg kunne godt tænke mig at være med.
Jeg kommer fredag og søndag.
Kommer fredag og lørdag
Jacob har du andre planer eller vil du spille fantasy med mig?
jeg er med til philips og nikolajs rollespil som køre fredag og lørdag men hvis nikolejs rollespil ikke bliver til noget så vil jeg gerne tag et fantasy slag men 3000 er for meget for mig da jeg ikke har så mange figurer men hvis det er 2500 point så kan jeg godt
Fedt. Jeg tager 2500 points hær med
Tak for warhammer slaget. God Kamp.