Spilleweekend Maj 2018
- Dette emne har 18 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 6 måneder siden af Pierre A.
Viser 18 svartråde
Viser 18 svartråde
Hej alle sammen
Jeg tænker at vi allerede nu kunne forberede den tid på måneden :woohoo:
Jeg vil ihvertfald gerne fremlægge mine ønsker af rollespil for weekenden selv om jeg ved der er en minimal chance for at jeg får min søn hvis han bare vil op til mig…
– FN party
– 1930 party
– Nicolaj’s League of Extraordinary adventures
Er list træt og kan ikke lige huske hvad for partys vi har kørende
Kunne også godt tænke at spille mere Betrayal
Jeg kommer ikke da vi skal flytte denne weekend
Kommer i hvert fald – jeg er både frisk på FN og 1930’er partiet.
Hvis der er stemning for et af mine, kører jeg også gerne det. Vi kunne jo fortsætte på det vi startede op sidste weekend hvis folk er friske på det
Jeg kan komme alle 3 dage.
Jeg synes Pierres forslag er gode og er også med på dem
Jeg har snakket med Winther om han kunne i weekenden for at spille FN
Jeg kan forstå at at FN party ikke er en option så den er ihvertfald streger fra listen.
Så foreslår jeg at vi tager op til revurdering omkring hvem der kommer og lister hermed muligheder:
1930’er Party ved Phillip
League of extraordinary adventures ved Nikolaj
Mines of phandelver ved Philip
Adventurrs guild ved Philip
Jeg håber selvfølgelig at der er input fra andre sider for det er ikke mange der har givet sit besyv med hvad vi kan lave.
Jeg tager selvfølgelig magic med som jeg plejer hvis der er nogen spillere tilbage i foreningen.
Ellers kunne jeg overveje at skille mig af med det igen
Hvis vi ikke kommer flere, så bliver det i hvert fald en stille weekend
Jeg kan i hvert fald godt sætte mit rollespil op igen. Jeg er også frisk på både mines of phandelver og Philips adventure guild, hvis det kan lade sig gøre.
Jeg skal desværre flytte i denne weekend så jeg kan ikke komme.
Jeg regner med at kunne dukke op Fredag og Lørdag. Om jeg kan sætte noget op en af dagene bliver der arbejdet på, men indtil videre arbejder jeg på at kunne fortsætte 1930’er Mk. 2, men det er absolut ikke sikkert endnu. Nærmere info følger.
Jeg kan komme lørdag
Kommer fredag og lørdag
Jeg fortsætter 1930’er Mk. 2 om lørdagen til i hvert fald aftensmadtid.
Så sætter jeg mit 5th edition dungeons and dragons party op om fredagen
Har nogen lyst til en 40k kamp på 1600pts.
*om lørdagen.
Hvad tid starter vi i aften?
Hej Nicklas
Vi har faktisk ikke snakket om det men tænker at 19.30 er et godt sted at starte.
Jeg forventer lidt at være der før men så sidder keg omme i gården hvis ikke jeg kan komme ind
Jeg er deroppe senest kl. 20
Så er start tidspunkt for i morgen besluttet
Vi mødes mellem 11 og 11.30
Forventet start er 12:00