Spilleweekend November 2018
- Dette emne har 14 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år siden af Philip O.
Viser 14 svartråde
Viser 14 svartråde
Det er ved at være til endnu en spilleweekend, som også er årets sidste. Skriv derfor herinde om I kan komme eller ikke kan for den sags skyld. Jo tidligere der bliver meldt noget ud, jo nemmere er det at få planlagt noet.
Jeg lægger gerne ud: Jeg kan kun være med til noget eller sætte noget op om lørdagen, da jeg er optaget fredag og søndag til anden side.
Meld endelig ud her.
Jeg kan komme om fredagen…
Måske kan jeg også komme lørdag aften…
Jeg regner med at komme.
Jeg ved ikke lige hvad der er stemning for endnu. Jeg er frisk på diverse rollespil, kan eventuelt sætte et af mine op hvis der er interesse for det.
viser sig at jeg ikke kan komme fredag da jeg har en aften vagt på arbejdet, så det bliver kun lørdag hvor jeg kan være der hele dagen.
Vi kunne også spise aftensmad sammen om fredagen på den kinesiske restaurant nede ved slottet?
Jeg kan spille hele lørdagen, og arbejder på at få byttet vagt fredag.
Det bliver kun lørdag for mig.
Hvad har folk af ønsker? Jeg kunne godt tænke mig at få spillet noget D&D – Så Leator eller min kampagne, eller begge dele?
Eller er der andre der kan komme?
Jeg kommer ikke denne weekend.
Det har været nødvendigt at bytte weekend for at have Gabriel denne weekend idet jeg skal flytte i weekenden hvor jeg ellers skulle have ham.
Så desværre… pas fra min side
Jeg vil gerne spille Leator-gruppen om lørdagen, i hvert fald indtil aftensmad.
Har ikke noget i mod at spille leator.
Tør man håbe at du sætter din kampagne op efter aftensmad Nikolaj?…Er i øvrigt med på Leator
Jeg er med på Leator!
Hvis der er nok interesse, så kan jeg sagtens :cheer:
Lyder fint.
Jeg regner med at være oppe i klubben omkring kl halv tolv, tolv.