Spilleweekend – Oktober
- Dette emne har 15 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 6 år, 1 måned siden af Philip O.
Viser 15 svartråde
Viser 15 svartråde
Så kan planlægning begynde…
Desværre er jeg nok indisponibel i denne weekend.
Jeg står for at flytte i denne weekend, så jeg kan ikke komme
Kan fredag og måske lørdag vil se om jeg kan få skiftet min vagt lørdag til søndagen. Jeg vil give besked når jeg ved om jeg kan eller ikke.
Jeg kan komme alle dage.
Jeg kan også godt komme alle dage
Jeg kan komme fredag og lørdag.
Én af dagene kunne jeg godt tænke mig at fortsætte med Leator gruppen (5E), men vil lige se på hvad der bliver foreslået, før jeg lægger mig fast på en dag.
Jeg kommer Fredag og Lørdag. Er helt sikkert frisk på Leator gruppen.
Kan køre min 5e kampagne også, er fin med begge dage. For mit vedkommende er jeg ligeglad hvad der bliver kørt hvor.
Har ikke kunne få byttet min vagt om lørdagen, så jeg kan fredag og lørdag aften da jeg får fri 18 fra arbejdet
Vi kunne køre to aftener denne weekend? Så jeg kører noget den ene aften, og Philip kører den anden aften?
Er der stemning for det?
Det vil jeg stemme for da jeg kun kan være der om aftenen både fredag og lørdag
Er der stemning for det?
Jeg synes ikke at det lyder som nogen dum idé, hvis folk altså er med på den. Min lørdag aften er så begrænset til at vi skal stoppe senest 2300, da jeg skal på arbejde dagen efter.
Hvad synes I andre?
Jeg vil helst spille formiddag/eftermiddag om lørdagen, men jeg bøjer mig naturligvis hvis der er stemning for at spille om aftenen :cheer:
Hvis det er, så tager jeg lørdag aften som GM.
Jeg vil komme omkring 19:30 både i dag og i morgen.
Jeg kommer klokken 19:30 og sætter mit 5e party op I aften, og så er jeg med på Leator i morgen
Jeg regner med at være oppe i klubben mellem 19 og 1930 i aften.