Spilleweekend Oktober 2016
- Dette emne har 28 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 1 måned siden af Pierre A.
-
ForfatterIndlæg
-
-
Lars LDeltager
Søndag i denne spilleweekend vil jeg godt sætte noget Xwing op.
Det kommer til at foregå på følgende måde:Det bliver et stort spil – imperiet mod rebels og måske nogle scums på en af siderne.
Alle spillere får fly for 100pts.
Jeg stiller med det hele – jeg skal bare bruge nogle spillere – dog max 8 personer.
Jeg havde tænkt på at vi startede kl 11Så kom og spil med:-)
Lars!
-
Lars LDeltager
I må forresten godt melde jer til, så ved jeg hvor mange vi bliver:-)
-
Tobias B TDeltager
Jeg regner med at kunne komme med noget Warcraft rollespil fredag eller lørdag.
vil forresten gerne komme med nogle rebeller til det der Xwing.
-
Lars LDeltager
Skide godt Tobias – du skal bare dukke op – jeg stiller med alle rumskibe:-)
-
Kim ADeltager
Jeg kommer søndag og deltager i x- wing
Hvad med lørdag og fredag?
Jeg kan måske være der lørdag aften men jeg har ikke meget lyst til at sidde der oppe alene ? Er der nogen der er frisk på at lave noget rollespil eller et turneringslag ?
-
Nikolaj SDeltager
Regner med komme i weekenden, men ved ikke lige hvad jeg kan lave – Har nok ikke mulighed for at forberede noget selv desværre.
-
Jacob PDeltager
kommer
-
Nicklas SDeltager
Jeg er altid frisk på rollespil. Meld gerne ud hvis der bliver noget, så jeg kan nå at bytte mine vagter
-
Tobias B TDeltager
Du kunne måske være interesseret i et rollespil der foregår i Warcraft verdenen? jeg leder efter en til spiller.
-
Anonym
Det er et stykke tid siden jeg var med i klubben pga. Udveksling, men jeg kunne helt sikkert godt tænke mig at komme tilbage og være med til Warcraft rollespil Tobias
-
Tobias B TDeltager
Du kunne måske komme onsdag for ar starte på chargen?
-
Anonym
Helt sikkert
Det er i dag Onsdag du taler om, ikke? -
Tobias B TDeltager
jep
-
Kim ADeltagerAsmus W E wrote:Det er et stykke tid siden jeg var med i klubben pga. Udveksling, men jeg kunne helt sikkert godt tænke mig at komme tilbage og være med til Warcraft rollespil Tobias
velkommen tilbage
-
Philip ODeltager
Hvis der er stemning for det, (og spillere nok) så vil jeg gerne fortsætte mit 1930’er mk. 2 party lørdag formiddag til spisetid.
Jeg regner med at være deroppe fredag, men er ikke lige sikker på til hvad.
Søndag kan jeg senest være der til klokken 14.
-
Nikolaj SDeltager
1930’er er jeg frisk på om lørdagen
Er også frisk på noget lørdag aften – Eventuelt warhammer fantasy hvis der ikke er noget rollespil på bordet.
Kan nok ikke om fredagen, men regner med at komme søndag og være med til X-wing.
-
Philip ODeltager
En hurtig opdatering på weekenden:
Fredag bliver brætspil/kortspil/hvad end vi finder på.
Lørdag er der 1930’er mk 2 party og Warcraftparty til spisetid, og derefter Dark Heresy.
Søndag står den på Bl. A. X-wing. -
Tobias B TDeltager
jeg burde nok havde sagt det i går men Warcraft party er fredag ikke lørdag.
-
Kim ADeltagerNicklas S wrote:Jeg er altid frisk på rollespil. Meld gerne ud hvis der bliver noget, så jeg kan nå at bytte mine vagter
Dette er en udmelding
Lørdag skal vi bruge dig -
Nikolaj SDeltagerKim A wrote:Nicklas S wrote:Jeg er altid frisk på rollespil. Meld gerne ud hvis der bliver noget, så jeg kan nå at bytte mine vagter
Dette er en udmelding
Lørdag skal vi bruge digThe Ordo Hereticus needs you!
-
Nicklas SDeltager
Jeg prøver stadigvæk at få byttet min vagt. Som landet ligger nu skal jeg arbejde kl 15, men jeg skriver hvis det lykkes at komme af med den. :cheer:
-
Pierre ADeltager
For god ordens skyld også for at opremse det for vores del:
Fredag står for os på råhygge med diverse brætspil. Her er Betrayer at House on the Hill en favorit
Vi ser på det når vi mødesLørdag tager Philip fat på 1930’er party hvor jeg er kommet op to speed.
Aften står til Dark Herecy -
Pierre ADeltagerPierre A wrote:For god ordens skyld også for at opremse det for vores del:
Fredag står for os på råhygge med diverse brætspil. Her er Betrayer at House on the Hill en favorit
Vi ser på det når vi mødesLørdag tager Philip fat på 1930’er party hvor jeg er kommet op to speed.
Aften står til Dark HerecyNVM… Philip havde jo skrevet det
-
Nikolaj SDeltager
Hvornår mødes vi lørdag?
-
Philip ODeltager
Jeg regner med at det bliver et sted mellem 11 og 12.
Jeg forventer at være oppe i klubben i aften omkring 19.30
-
Nicklas SDeltager
Jeg havde ikke heldet med mig, så jeg er på indtil jeg skal arbejde. Jeg kan tidligst være tilbage omkring halv elleve, men der i vel godt i gang med Dark Heresy.
-
Pierre ADeltagerNicklas S wrote:Jeg havde ikke heldet med mig, så jeg er på indtil jeg skal arbejde. Jeg kan tidligst være tilbage omkring halv elleve, men der i vel godt i gang med Dark Heresy.
Hej Nicklas
Sikke noget øv at du ik ku få fri.
Mht hvor længe vi spiller er jo svært at svare på men personligt forventer jeg at vi stadig er i gang. Men en god ide vil være st checke forum inden du kommer for så skal vi nok skrive hvis så fremt i fald at der sker en drastisk ændring -
Nicklas SDeltager
Jeg er blevet bedt om at tage en time mere, så jeg hopper over i aften
-
Pierre ADeltagerNicklas S wrote:Jeg er blevet bedt om at tage en time mere, så jeg hopper over i aften
Øvøvøvøv
Det er jo netop nu vi skulle bruge vores kære præst nu vi skal i the monestary
-
-
ForfatterIndlæg