Spilleweekend September 2016
- Dette emne har 17 svar og 8 stemmer, og blev senest opdateret for 8 år, 2 måneder siden af Nikolaj S.
Viser 17 svartråde
Viser 17 svartråde
Prøver at være ude lidt tidligere denne gang; nogen planer/ideer til denne måneds spilleweekend? I må meget gerne skrive om I ikke kan komme, specielt hvis I allerede ved det nu, det gør det meget lettere at arrangere noget.
Jeg kan godt ligge ud: Da der ikke var nok der dukkede op sidste gang, så vil jeg gerne prøve igen og se om jeg kan få startet 1930’er M. 2 gruppen op, gerne om Fredagen.
Skriv endelig ind.
Jeg kan desværre ikke komme denne weekend da jeg er på Grønland.
Jeg vil gerne prøve at lave et Warcraft rollespil hvis der nogen interesse for det?
Jeg er frisk på 1930’er
Regner med at komme fredag og hele lørdagen, afhængigt af hvad planerne er. Vender lige tilbage med om der er noget jeg kan/vil køre denne weekend.
jeg kommer
Jeg har mulighed for at være der alle dage. Vil meget gerne være med til 1930´er
Grundet forskellige omstændigheder bliver min plan lidt ændret; 1930’er Party M. 2 bliver om lørdagen i stedet. Om Fredagen har jeg et Modern Party planlagt.
Jeg kommer til at køre Warcraft lørdag, men kun hvis mindst halvdelen af gruppen skriver at de kan komme.
Tobias du er rimelig optimistisk – Er der nogle af dine spillere der der nogensinde bruger Forummet? :silly:
da 1930’er party er blevet flyttet til lørdag så vil jeg tag en turnerings kamp med en fra hold 1 fredag, og igen lørdag aften hvis der er flere fra hold 1 der vil.
Jeg kommer fredag og lørdag stadig, og er med til modern og modern
Gemmer mine Warhammer slag til onsdagene
Kommer i aften, men kan hverken komme lørdag eller søndag 😆
hvornår mødes lørdag, omkring kl 11-12 eller senere?.
Kommer an på i aften. Du kommer derop i aften, gjorde du ikke?
kommer lørdag men ikke i dag
Jeg er heroppe nu.
Det ville også passe mig bedst hvis 1930er lå om formiddag/eftermiddag i morgen. Skriver i her hvad i beslutter?
Vi mødes lørdag klokken 12:00 cirka.