Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

3D print af minis

Viser 0 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34396 Svar
      Anonym

        Hey folkens, tænkte jeg lige ville smide en post her på forum ang 3D print af minis.

        Så hvis du står og tænker du har nogle minis du gerne vil have printet så giv lyd og så finder vi ud af noget.

        vil dog sige med det samme, jeg printer ikke copyrighted minis, dvs, jeg printer ikke den fede boss til din orc hær eller den seje captain til dine spacemarines. sagt med andre ord, jeg printer ikke noget som helst fra games workshop :)

        men har du designet en fed character på heroforge.com så køb .STL filen og send den til mig så printer jeg en resin mini til dig til en billig mønt, prisen på heroforge for en mini i premium plast er ca 230kr og så kommer der 165kr i toldafgift oven i, så næsten 400kr for 1 mini…. jeg kan printe den til en meget billigere pris, 6kr per milliliter resin der bruges på at printe figuren, så det bliver typisk mellem 40 og 60kr per figur og så er der et overnight print pris på 40kr per print session, dvs er i flere der går sammen om at bestille et print så kan de 40kr splittes, og så kommer der standart fragt oven i da jeg er bosat i Ålborg lige PT og ikke er i Hillerød så ofte som jeg gerne ville.

        for at give et eksempel på print kvaliteten så har jeg samlet et lille galleri der viser hvilket detalje niveau der er tale om med resin print.

        IMGUR galleri af minis
        det er to figurer jeg har printet til Pierre så hvis i vil se dem, så snup en snak med ham når han er i klubben. :)

        Jeg kan også godt printe en evt figur i helt alm PLA plast, men så går der dog en del detaljer tabt hvis man printer i plast frem for resin. så jeg bruger selv kun PLA plast til landskaber, bygninger, og store monstre som fks earth elementals, drager og den slags.

    Viser 0 svartråde
    Svar til: 3D print af minis
    Dine informationer:




    Videre til værktøjslinje