Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

40k Terræn

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34193 Svar
      Lars L
      Deltager

        Howdy Guys:-)

        Efter at have checket Rouge Trader Københavns FB side ud er jeg sgu blevet inspireret!
        Men hvad med jer andre?
        Hvad syntes i vi mangler til vores 40k spil?
        Kom med nogle input, så kan vi måske senere på sæsonen sættes os ned og Nørre noget terræn sammen:-)

        Lars

      • #35520 Svar
        Nikolaj S
        Deltager

          Store bygninger man kan være i, i stil med det her:
          http://www.swob.kvy.fi/photo-archive/20130425/tiny/29.jpg

          Men jeg syntes også ideen om Zone Mortalis lyder vildt fed, så jeg er måske en smule biased her ;) Space hulk agtige 40k spil lyder vildt fedt.

        • #35523 Svar
          Lars L
          Deltager

            Den bygning ser cool ud – sådan en kan jeg godt bikse sammen:-)

          • #35524 Svar
            Lars L
            Deltager

              [attachment=55]image-2.jpg[/attachment]

              [attachment=56]image-2-3.jpg[/attachment]

            • #35525 Svar
              Nikolaj S
              Deltager

                Nice :O

              • #35534 Svar
                Claus W
                Deltager

                  Alle slags! Store kasser der fylder både i højde og bredde… Og små der passer på en cd base :) – bagefter kan vi så lave warhammer/mordheim terræn… Ørken stil til 40k foreslår jeg B)

                • #35536 Svar
                  Claus W
                  Deltager

                    Hva med at lave en lørdag i en spilleweekend hvor der blir bygget terræn… Er der nogen der friske på det? Eller det kun Lars og jeg det gider bruge en hel dag på det B)

                  • #35537 Svar
                    Lars L
                    Deltager

                      Istedet for at bruge 1000kr for Mantic Games sci-fi terræn kan i bare betale Claus og mig 500kr hver – så bygger vi en helvedes bunke terræn – men det er sgu ikke særligt sjovt vel??
                      Kom nu for fanden ind i spillet og vis noget interesse – indtil nu er det kun Claus, Nicolai og jeg det åbenbart viser interesse:-)

                    • #35538 Svar
                      Morten O
                      Deltager

                        Ser sgu godt ud Lars
                        Jeg er frisk på at bygge

                      • #35539 Svar
                        Claus W
                        Deltager

                          Sådan Morten!!!

                        • #35540 Svar
                          Nikolaj S
                          Deltager

                            Tænker faktisk også at simple, men relativt “høje” vægge ville være gode at have et par stykker af, både til Kill Team/Zone Mortalis brug, men også fordi det er godt til at bryde line of sight til de større 40k slag, og kan gøre det til lidt mere taktiske kampe, og lidt mindre “Stå på den anden side af banen og blæs modstanderen af bordet”

                            Og den type vægge ville umuligt kunne kræve det store at lave. Hvis vi laver det i noget der ligner murbrokker kan de endda bruges til både 40k og mordheim hvis man havde lyst til det.

                          • #35541 Svar
                            Lars L
                            Deltager

                              God ide – har nogle ideer til hvordan vi kan bygge dem – men vi kunne evt også indføre en hus regel til 40k som siger man ikke kan skyde på mål hvis man skyder gennem en bygning?

                            • #35542 Svar
                              Nikolaj S
                              Deltager
                                Lars L wrote:
                                men vi kunne evt også indføre en hus regel til 40k som siger man ikke kan skyde på mål hvis man skyder gennem en bygning?

                                Har vi allerede. Hvis man er mere end 2″ fra en “væg” kan du højst skyde 2″ igennem den. Så du kan skyde folk der står i “vinduet”, eller skyde hvis du selv står i vinduet, men ellers ikke.

                                “True line of sight” er lidt et problem med de hullede bygninger vi har :P

                              • #35543 Svar
                                Henrik O
                                Deltager

                                  jeg kunne også godt tinge mig at være med. det kunne jo være jeg kunne lære at bygge terræn.

                                • #35544 Svar
                                  Claus W
                                  Deltager

                                    Fedt Henrik :)

                                  • #35545 Svar
                                    Kim A
                                    Deltager

                                      jeg er mega frisk, godt terræn gør et godt battle.

                                      det kniber bare med tiden…

                                    • #35546 Svar
                                      Morten O
                                      Deltager
                                        Nikolaj S wrote:
                                        “True line of sight” er lidt et problem med de hullede bygninger vi har :P

                                        Det giver jo bare cover save hvis man stå i en hullede bygning (ruin 4+ cover save)

                                        Men rigtig nok vi kunne godt bruge noget der blokker line of sight

                                        Husk “hele” bygninger har armor 14 og kan så ødelægges

                                      • #35552 Svar
                                        Nikolaj S
                                        Deltager
                                          Morten O wrote:
                                          Nikolaj S wrote:
                                          “True line of sight” er lidt et problem med de hullede bygninger vi har :P

                                          Det giver jo bare cover save hvis man stå i en hullede bygning (ruin 4+ cover save)

                                          4+ cover save er ikke helt så meget værd som “Kan ikke skydes” :P

                                          Morten O wrote:
                                          Husk “hele” bygninger har armor 14 og kan så ødelægges

                                          Vi bruger så faktisk næsten aldrig bygninger, kun ruiner. Kunne også være man skulle begynde at gøre mere brug af det.

                                      Viser 17 svartråde
                                      Svar til: 40k Terræn
                                      Dine informationer:




                                      Videre til værktøjslinje