Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

40K Turnering 2015

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34072 Svar
      Kim A
      Deltager

        info kommer

      • #34705 Svar
        Lars J
        Deltager

          Jeg spillede med henrik o
          jeg tabte 7-4

        • #34738 Svar
          Kim A
          Deltager

            HUSK at turneringen lakker mod enden!!!

          • #34749 Svar
            Claus W
            Deltager

              Kan se at det er ligegyldigt at få spillet de sidste kampe så… TAK for kampene til dem jeg nåede at spille mod! Jeg har besluttet mig for at de sidste 2 kampe ingen interesse har har i det samlet regnskab, andet end nogle af os så ikk kan så mange stemmer i fairplay – men jeg er jo heller ikk fair :blink:

            • #34783 Svar
              Kim A
              Deltager

                Tak for kampene.

                Kom gerne med tilbagemeldinger i denne tråd.

                Jeg mener at vi næste gang skal lade en sådan turnering løbe over længere tid, eks et helt år istedet for et halvt.

              • #34785 Svar
                Lars J
                Deltager

                  tillykke med sejren morten

                  og tak for en god tunering til alle dem jeg fik spillet mod :)

                • #34827 Svar
                  Claus W
                  Deltager

                    Jeg synes at turneringen skulle ha været “lidt” længere, så man havde nået alle sine spil :silly: – Og ville gerne ha spillet for 1000 pts så man lige kunne ha fået en tank eller lign med B) . Synes også at inden vi afholder en sådan turnering igen… BURDE ALLE være med til at lave noget der terræn der passer til, om det så er 40K Mordheim Warhammer og noget andet. Synes det er tamt at spille 40K i Mordheim terræn…(Bare min mening :whistle: ) Men ellers er jeg klar på endnu en turnering :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: TAK for mange gode spil :)

                  • #34828 Svar
                    Nikolaj S
                    Deltager
                      Claus W wrote:
                      Jeg synes at turneringen skulle ha været “lidt” længere, så man havde nået alle sine spil :silly: – Og ville gerne ha spillet for 1000 pts så man lige kunne ha fået en tank eller lign med B)

                      +1

                      Lidt flere points havde været rart :P Og næste gang bliver det nok en år-lang turnering, især så der bliver plads til at lave andet ud over ren turneringskampe. Det blev lidt meget 40k til sidst.

                    • #34829 Svar
                      Claus W
                      Deltager

                        Enig Nikolai, det blev lidt for meget til sidst…

                      • #34965 Svar
                        Claus W
                        Deltager

                          Kan det være rigtigt at det kun er Nicolai og mig der har en mening om vores 40K turnering :whistle: det synes jeg er lidt mærkeligt mår man tænker på antallet af deltagere :silly: kom nu ind i kampen…. Jeg ville være ked af at stable en turnering på benene, og når man beder om en tilmelding så er folk åbenbart ligeglade….

                        • #34966 Svar
                          Kim A
                          Deltager
                            Kim A wrote:
                            Jeg mener at vi næste gang skal lade en sådan turnering løbe over længere tid, eks et helt år istedet for et halvt.

                            jeg har også :)

                          • #34967 Svar
                            Claus W
                            Deltager

                              Undskyld Kim :blush: den har jeg overset…

                            • #34968 Svar
                              Morten O
                              Deltager

                                Undskyld jeg synes dat har været en god turnering der har da været nogle fejl men det synes jeg er okay når der er mange som ikke har spille så meget

                                Hvad med præmie til turnering ?

                              • #34969 Svar
                                Lars L
                                Deltager

                                  Jeg er enig i stort set alle kommentarer – vi burde kunne nå et 1000pts slag på en aften!
                                  Tror også en ny turnering vil køre bedre nu da vi kan reglerne

                                • #34971 Svar
                                  Claus W
                                  Deltager

                                    Og lige en ting til… Det behøver vel ikk hænge på bestyrelsen at stå for en turnering – det kunne vel passende være et par medlemmer der står for det B)

                                  • #35032 Svar
                                    Morten O
                                    Deltager

                                      Kommer der en udmelding om hvem der vandt hvad og hvem blev 2, 3, 4 …..

                                      Er der gevinst eller er det bare æren. ?

                                    • #35039 Svar
                                      Kim A
                                      Deltager

                                        Der kommer en officiel udmelding og præmieoverrækkelse Lørdag :)

                                    Viser 16 svartråde
                                    Svar til: 40K Turnering 2015
                                    Dine informationer:




                                    Videre til værktøjslinje