Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

En meget hård landing

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34444 Svar
      Rune K
      Deltager

        Hejsa rolle folk

        Der er så dejligt på landet, faktisk så dejligt at mange gerne har villet flytte derud. Derfor er vi en smule overbefolkede, hvilket bevirker at det ikke er alle der kan få lov at være med hver gang, og at der ikke rigtig er tid til at spille andre ting i foreningen.

        Det vil jeg gerne gøre noget ved.

        Jeg vil gerne starte en anden gruppe op, der snupper en del af spillerne fra landet, og tager dem med gennem det store tomme verdensrum i en alternativ fremtid.

        Tanken er at køre grupperne sideløbende, så hver gruppe kører hver anden uge. På den måde kan hver gruppe være fri til at spille noget andet og med nogen andre, på de uger hvor deres gruppe ikke kører.

        Jeg vil rigtig gerne have at gruppen på landet falder til en 3 – 4 spillere, hvis det er ok med jer, da der på den måde også vil være mulighed for at tilbyde en plads til potentielle nye medlemmer.

        DER ER INGEN TVANG, det er kun en ide fra min side, da gruppen er ret stor, og jeg har en interessant ide til en omgang sci-fi.

        Sci-fi gruppen kommer til at køre på 5E D&D, med en Mass Effect konvertering jeg har fundet online (N7. World). Spillet bliver IKKE Mass Effect, da jeg ikke føler at jeg kan gøre settingen retfærdighed ;)

        Denne post bliver også smidt op på Facebook, så kom frisk :)

      • #38212 Svar
        Nicklas S
        Deltager

          Hvis det er muligt vil jeg gerne forblive På Landet. Jeg finder at jeg ofte har sværere ved at relatere til sci-fi scenarier (på trods af at jeg er involveret i en del i forvejen :blink: )

        • #38232 Svar
          Rune K
          Deltager

            Da der ikke lige fløj en storm af hænder i vejret ved tanken om lidt sci-fi, hvilket er helt ok, der var trods alt ingen krav, så har jeg endnu en D&D-ting på tegnebrættet:

            I en skov en hytte lå…

            Samme regler som før; helst spillere fra landet, helst ingen spillere der overlapper i begge grupper. Det bliver endnu mere skævt og sært end at være på landet.

            Kom friske? :)

          • #38244 Svar
            Nikolaj S
            Deltager

              Beklager min dovenskab;

              Jeg er frisk på både sci-fi og fantasy. Det mest sørgelige ved at skifte gruppe er at “miste” en karakter, men ud over det er jeg frisk på at prøve noget nyt.

              Så lad os se hvad der er mest stemning for blandt alle andre, for jeg kan let gå til begge dele, men hvis jeg skal pege i en retning, så lyder et Mass Effect inspireret univers lyder pænt fedt.

          Viser 3 svartråde
          Svar til: En meget hård landing
          Dine informationer:




          Videre til værktøjslinje