Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Indkomne forslag til general forsamling 2019

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34428 Svar
      Kim
      Keymaster

        Brug denne tråd til forslag.

      • #38103 Svar
        Rune K
        Deltager

          Jeg har to forslag:

          – Oprettelse af to 1000 point warhammer hære, en Fantasy og en 40K, til foreningen, som kan bruges af folk der gerne vil prøve at komme og spille warhammer.

          – Oprettelse af en mindre gruppe til at diskutere og formulere, semi-uafhængigt af bestyrelsen, mulig promovering af foreningen.

        • #38134 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Gode forslag!

            Kommentar til overvejelse før generalforsamlingen: hvilke hære (faktion samt opbygning af enheder), og hvem tager sig af det? Foreningen kan købe dem, men nogen skal bruge tid på at samle og potentielt male dem.

            Det må især veteranerne gerne lige overveje så vi har noget samtale materiale til dagen :)

          • #38136 Svar
            Rune K
            Deltager

              Tak :)

              Jeg tænkte at de skulle være nemme begynder hære, noget som er lige til at samle op og spille, uden alt for mange regler.
              Men jeg har ikke så meget som kigget på et GW produkt i 20 år, så jeg ved ikke så meget på den kant.
              Angående maling tænkte jeg at de bare skulle sprayes hvide, så det er nemt at se detaljerne.

              Hvis veteranerne har bedre ideer skal jeg naturligvis nok holde mund :)

            • #38137 Svar
              Morten O
              Deltager

                Tænker lidt det skulle være space marines
                De er nok nemmest at spille

              • #38169 Svar
                Morten O
                Deltager

                  Et forslag
                  At man skal kunne indstille en person til en pris for godt arbejde i foreningen
                  Prisen kan jo være hvad som helst ( penge, gavekort eller års abonnement) det er op til bestyrelsen

                  Samme person kan ikke indstilles 2 sammenhængende år
                  Hvis flere er indstillet kan en afstemning på generalforsamlingen bestemme hvem der skal have prisen

                • #38170 Svar
                  Kim A
                  Deltager
                    Morten O wrote:
                    Et forslag
                    At man skal kunne indstille en person til en pris for godt arbejde i foreningen
                    Prisen kan jo være hvad som helst ( penge, gavekort eller års abonnement) det er op til bestyrelsen

                    Samme person kan ikke indstilles 2 sammenhængende år
                    Hvis flere er indstillet kan en afstemning på generalforsamlingen bestemme hvem der skal have prisen

                    ah genindføre initiativ prisen ;)

                  • #38171 Svar
                    Morten O
                    Deltager
                      Kim A wrote:
                      Morten O wrote:
                      Et forslag
                      At man skal kunne indstille en person til en pris for godt arbejde i foreningen
                      Prisen kan jo være hvad som helst ( penge, gavekort eller års abonnement) det er op til bestyrelsen

                      Samme person kan ikke indstilles 2 sammenhængende år
                      Hvis flere er indstillet kan en afstemning på generalforsamlingen bestemme hvem der skal have prisen

                      ah genindføre initiativ prisen ;)

                      Kim har der været sådan en? Der kan man bare se

                    • #38174 Svar
                      Rune K
                      Deltager

                        Indkøb af bøger:

                        Jeg tænker at det næsten siger sig selv at eventuelle indkøb af warhammer hære til foreningen er med codex.

                        Men hvad med et sæt bøger til rollespillerne?

                        Jeg oplever lidt at når der kommer nye som gerne vil prøve at spille, så kan de virke helt undskyldende over ikke selv at have en grundbog. Så jeg tænker at et sæt grundbøger, gerne til flere systemer end bare D&D, kunne hjælpe i den sammenhæng?

                        Vi har naturligvis masser af grundbøger i gruppen, men de er til D&D, andre bøger kunne måske også hjælpe med at få os til at spille andre spil :)

                      • #38177 Svar
                        Nikolaj S
                        Deltager

                          Mange gode forslag i år. Så må der hellere forberedes en masse stemmesedler :silly:

                      Viser 9 svartråde
                      Svar til: Indkomne forslag til general forsamling 2019
                      Dine informationer:




                      Videre til værktøjslinje