Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Onsdag 12/12

Viser 30 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34425 Svar
      Morten O
      Deltager

        Jeg kommer denne onsdag
        Ved ikke til hvad
        Men er frisk på det meste

      • #37977 Svar
        Rune K
        Deltager

          Jeg kommer også, den hyggelige landside kalder igen :)

          Jeg har foreløbigt afsat entil enkelplads, så byd endelig ind på de andre :D

        • #37978 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Jeg er helt sikkert med på landet! Der er jo så hyggelig og kærlig en dynamik i den gruppe :silly:

            Husk også det er sidste gang før juleafslutningen! Hvis nogen vil med til juleafslutningen, men endnu ikke har betalt medlemskab, så skal det være den her onsdag! Kom er vær med, det bliver godt! :woohoo:

          • #37979 Svar
            Tobias B T
            Deltager

              Pømmerrens, missede chancen for at tage på landet.
              Tja hvis jeg ikke kan være der hjælper Rufus med at jage dyr, helbrde, og underholde i byen.

            • #37980 Svar
              Rune K
              Deltager
                Tobias B T wrote:
                Pømmerrens, missede chancen for at tage på landet.
                Tja hvis jeg ikke kan være der hjælper Rufus med at jage dyr, helbrde, og underholde i byen.

                Kommer du da ikke på onsdag? For der er stadig 3 pladser på landet :)

              • #37981 Svar
                Tobias B T
                Deltager
                  Rune K wrote:
                  Tobias B T wrote:
                  Pømmerrens, missede chancen for at tage på landet.
                  Tja hvis jeg ikke kan være der hjælper Rufus med at jage dyr, helbrde, og underholde i byen.

                  Kommer du da ikke på onsdag? For der er stadig 3 pladser på landet :)

                  Jeg troede du sagde der kun var en plads, nå så kommer jeg vel alligevel

                • #37982 Svar
                  Lars L
                  Deltager

                    1000pts 40k – hvem er frisk på det?

                  • #37983 Svar
                    Rune K
                    Deltager

                      Jeg bliver nødt til at aflyse turen til landet på onsdag, og på ubestemt tid fremover. Sagen er at jeg har fået et arbejde med nogle ret uheldige arbejdstider og ubrugelig offentlig transport, så jeg kommer først til at kunne være i Hillerød så sent at det ikke kan betale sig for nogen.

                      Jeg er ked af sådan at måtte aflyse det, for jeg hygger mig virkelig med det :/

                    • #37984 Svar
                      Claus W
                      Deltager

                        Uden at deltage i “på landet” vil jeg sige at det er meget ærgerligt at du må stoppe det Rune :( for du har bidraget med noget nyt og spændende kan jeg fornemme :) så må der være nogle andre rollespillerne der tager handsken op (forhåbenlig)…..

                      • #37986 Svar
                        Lars L
                        Deltager

                          Jeg kunne også tage et pirat bræt spil med? Det hedder Merchants and Marauders – det er til 4 spillere

                        • #37987 Svar
                          Morten O
                          Deltager
                            Rune K wrote:
                            Jeg bliver nødt til at aflyse turen til landet på onsdag, og på ubestemt tid fremover. Sagen er at jeg har fået et arbejde med nogle ret uheldige arbejdstider og ubrugelig offentlig transport, så jeg kommer først til at kunne være i Hillerød så sent at det ikke kan betale sig for nogen.

                            Jeg er ked af sådan at måtte aflyse det, for jeg hygger mig virkelig med det :/

                            Det er jeg da ked af høre, der var så dejligt på landet
                            Det er da ærgerligt hvis du ikke kan komme mere

                          • #37988 Svar
                            Rune K
                            Deltager
                              Morten O wrote:
                              Rune K wrote:
                              Jeg bliver nødt til at aflyse turen til landet på onsdag, og på ubestemt tid fremover. Sagen er at jeg har fået et arbejde med nogle ret uheldige arbejdstider og ubrugelig offentlig transport, så jeg kommer først til at kunne være i Hillerød så sent at det ikke kan betale sig for nogen.

                              Jeg er ked af sådan at måtte aflyse det, for jeg hygger mig virkelig med det :/

                              Det er jeg da ked af høre, der var så dejligt på landet
                              Det er da ærgerligt hvis du ikke kan komme mere

                              Vi arbejder med at finde en løsning der holder sig inden for budgettet, som kan gøre hverdagen lettere, den skal bare lige findes først :)

                            • #37989 Svar
                              Claus W
                              Deltager

                                Jeg er frisk på købmænd og pirater, men vi skal være flere :)

                              • #37992 Svar
                                Philip O
                                Deltager
                                  Claus W wrote:
                                  Jeg er frisk på købmænd og pirater, men vi skal være flere :)

                                  Jeg kunne godt finde på at være med til det, hvis det er :)

                                • #37993 Svar
                                  Jacob P
                                  Deltager

                                    Kommer ikke

                                  • #37994 Svar
                                    Kim A
                                    Deltager

                                      Jeg kommer onsdag.
                                      Det kan godt blive x-wing hvis der er 4 piloter klar.
                                      ellers deltager jeg gerne i købmænd og pirater, vi skal også lige snakke om den 19. :woohoo:

                                    • #37995 Svar
                                      Morten O
                                      Deltager

                                        Er frisk på X-wing og pirat

                                      • #37996 Svar
                                        Claus W
                                        Deltager

                                          Kan også spille x-wing hvis det er…. :)

                                        • #37997 Svar
                                          Tobias B T
                                          Deltager

                                            Jeg kunne godt finde på at køre mul’s, ellers er jeg klar på X-wing.

                                            Virkelig øv med Landet

                                          • #37999 Svar
                                            Nikolaj S
                                            Deltager

                                              Jeg er med på X-wing!

                                            • #38000 Svar
                                              Lars L
                                              Deltager

                                                Jeg er også frisk på x wing – jeg tager dog pirat spillet med alligevel, så har vi flere muligheder

                                              • #38002 Svar
                                                Claus W
                                                Deltager

                                                  Betyder det så at vi spiller X-wing eller hva? B)

                                                • #38003 Svar
                                                  Lucas V S
                                                  Deltager

                                                    kommer til et aftalt 40k slag.

                                                  • #38004 Svar
                                                    Claus W
                                                    Deltager
                                                      Claus W wrote:
                                                      Betyder det så at vi spiller X-wing eller hva? B)

                                                      HALLO??? HALLOOOOO???? HALLOOOOOOOOOO???????????????

                                                    • #38005 Svar
                                                      Morten O
                                                      Deltager
                                                        Claus W wrote:
                                                        Claus W wrote:
                                                        Betyder det så at vi spiller X-wing eller hva? B)

                                                        HALLO??? HALLOOOOO???? HALLOOOOOOOOOO???????????????

                                                        Jeg er frisk

                                                      • #38006 Svar
                                                        Tobias B T
                                                        Deltager
                                                          Morten O wrote:
                                                          Claus W wrote:
                                                          Claus W wrote:
                                                          Betyder det så at vi spiller X-wing eller hva? B)

                                                          HALLO??? HALLOOOOO???? HALLOOOOOOOOOO???????????????

                                                          Jeg er frisk

                                                          Samme her

                                                        • #38007 Svar
                                                          Kim A
                                                          Deltager

                                                            Ja, vi spiller x-wing.
                                                            Der er mindst fire piloter klar, så vi kan spille.
                                                            B)
                                                            Husk dit manøvrehjul, Claus, eller kan du ikke være squad leader :-)

                                                          • #38008 Svar
                                                            Pierre A
                                                            Deltager

                                                              Jeg kommer desværre ikke
                                                              Jeg har haft en lorte morgen da mit ene ben pludselig gik i kramper. 1813 mener med beskrivelsen af at det var en mulig fiber sprængning så min dag er gået med at slappe heeeeeeeeelt af i benet

                                                              Dejligt med Netflix så man ikke skal op og sætte ny film på.

                                                            • #38009 Svar
                                                              Tobias B T
                                                              Deltager
                                                                Kim A wrote:
                                                                Ja, vi spiller x-wing.
                                                                Der er mindst fire piloter klar, så vi kan spille

                                                                Jeg havde helt glemt at i kørte det der Heroes.
                                                                Tja, jeg er på med at lave karaktere til Muls verden ellers vil jeg gerne prøve det der pirat spil.

                                                              • #38010 Svar
                                                                Claus W
                                                                Deltager

                                                                  Tak for en pissehyggelig onsdag :)

                                                                • #38011 Svar
                                                                  Kim A
                                                                  Deltager

                                                                    Super aften, godt opbud.

                                                                    undskyld vi larmede lidt

                                                                Viser 30 svartråde
                                                                Svar til: Onsdag 12/12
                                                                Dine informationer:




                                                                Videre til værktøjslinje