Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Onsdag 30/1

Viser 36 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34440 Svar
      Claus W
      Deltager

        Kommer og nørder videre med Blackstone Fortress (regner jeg med…) :silly: :)

      • #38094 Svar
        Morten O
        Deltager

          Regner med at komme
          Men skal nok bruge en lift B)

        • #38098 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Jeg kommer.

            Var folk friske på noget rollespil, og i så fald, hvad?

            Jeg er åben for forslag!

          • #38099 Svar
            Rune K
            Deltager

              Jeg kommer og roller :)

              Jeg er klar på at spille hvad som helst, så længe jeg kan få en henvisnincg til en PDF af regelsæt jeg ikke kender i god tid, så jeg ikke skal spilde alles tid med at blive klar :)

              Hvis ikke andet, så kører jeg naturligvis gerne endnu en tur på landet :)

            • #38100 Svar
              Morten O
              Deltager

                Jeg er frisk på rollespil
                På landet
                Roadtrip
                Eller andet

              • #38102 Svar
                Philip O
                Deltager

                  Jeg kan ikke komme, da jeg har nattevagt. Beklager meget.

                • #38104 Svar
                  Nicklas S
                  Deltager

                    Jeg har aftenvagt, så jeg kommer ikke. I må hygge jer mens Philip og jeg holder samfundet i gang :P

                  • #38105 Svar
                    Morten O
                    Deltager

                      Hvis der er 4-5 stykke der er fiske på roadtrip sætte jeg gerne det op
                      Det skal være folk som ikke har prøvet det eller kender til det

                    • #38106 Svar
                      Henrik O
                      Deltager

                        Jeg kommer en der vil spille 40k

                      • #38107 Svar
                        Rune K
                        Deltager

                          Dem af de der er med på landet, som måtte ønske en karakter brik til eventuel battlemat bedes sende mig et billede af jeres karakter senest i morgen, så laver jeg tokens :)

                          Beklager skrive det her, men der er nok flere der ser det her end i spillets egen post ;)

                        • #38108 Svar
                          Pierre A
                          Deltager

                            Skriver for at se side et samt at fortælle jeg kommer
                            Det er efterhånden længe siden jeg har haft en fri aften med denne mulighed og håber på at kunne spille lidt mines of Phandelver eller league of extraordinary adventures

                          • #38109 Svar
                            Pierre A
                            Deltager
                              Morten O wrote:
                              Hvis der er 4-5 stykke der er fiske på roadtrip sætte jeg gerne det op
                              Det skal være folk som ikke har prøvet det eller kender til det

                              Lader til at de to grupper jeg er med i kan ikke køre pga manglende spillere

                              Hvad er det nu roadtrip er??
                              Ku være det fristede

                            • #38110 Svar
                              Rune K
                              Deltager
                                Pierre A wrote:
                                Morten O wrote:
                                Hvis der er 4-5 stykke der er fiske på roadtrip sætte jeg gerne det op
                                Det skal være folk som ikke har prøvet det eller kender til det

                                Lader til at de to grupper jeg er med i kan ikke køre pga manglende spillere

                                Hvad er det nu roadtrip er??
                                Ku være det fristede

                                Ellers er du også velkommen til at komme med på landet, så udvider jeg til 6 aktive spillere, ikke noget problem :)

                              • #38111 Svar
                                Morten O
                                Deltager
                                  Pierre A wrote:
                                  Morten O wrote:
                                  Hvis der er 4-5 stykke der er fiske på roadtrip sætte jeg gerne det op
                                  Det skal være folk som ikke har prøvet det eller kender til det

                                  Lader til at de to grupper jeg er med i kan ikke køre pga manglende spillere

                                  Hvad er det nu roadtrip er??
                                  Ku være det fristede

                                  Pierre roadtrip er om en gruppe venner som tag på tur sammen og hvad der kan ske på sådan en tur der kort sagt en små 12 timer køre tur gennem 3 stater i usa
                                  ligger et lille oplæg her på forumet

                                • #38112 Svar
                                  Pierre A
                                  Deltager
                                    Morten O wrote:
                                    Pierre A wrote:
                                    Morten O wrote:
                                    Hvis der er 4-5 stykke der er fiske på roadtrip sætte jeg gerne det op
                                    Det skal være folk som ikke har prøvet det eller kender til det

                                    Lader til at de to grupper jeg er med i kan ikke køre pga manglende spillere

                                    Hvad er det nu roadtrip er??
                                    Ku være det fristede

                                    Pierre roadtrip er om en gruppe venner som tag på tur sammen og hvad der kan ske på sådan en tur der kort sagt en små 12 timer køre tur gennem 3 stater i usa
                                    ligger et lille oplæg her på forumet

                                    Im fresh

                                  • #38113 Svar
                                    Pierre A
                                    Deltager

                                      Ku være det fristede[/quote]

                                      Ellers er du også velkommen til at komme med på landet, så udvider jeg til 6 aktive spillere, ikke noget problem :)[/quote]

                                      Jeg hører lige Morten omkring det der Roadtrip.
                                      Er ikke så meget for at have alt for mange partys kørende, har sgu rigeligt i forvejen

                                      Men kan sgu godt være jeg kommer til st gå imod det og hopper med Rune :)
                                      Noget jeg skal forberede hvis jeg hopper med??

                                    • #38114 Svar
                                      Morten O
                                      Deltager
                                        Pierre A wrote:
                                        Ku være det fristede

                                        Ellers er du også velkommen til at komme med på landet, så udvider jeg til 6 aktive spillere, ikke noget problem :)[/quote]

                                        Jeg hører lige Morten omkring det der Roadtrip.
                                        Er ikke så meget for at have alt for mange partys kørende, har sgu rigeligt i forvejen

                                        Men kan sgu godt være jeg kommer til st gå imod det og hopper med Rune :)
                                        Noget jeg skal forberede hvis jeg hopper med??[/quote]

                                        Pierre jeg spiller med i på landet
                                        Så når det er færdig (har forstået at der ikke mangler så meget i første del) så er der pause

                                        Så sætter jeg roadtrip op

                                      • #38115 Svar
                                        Rune K
                                        Deltager
                                          Pierre A wrote:
                                          Ku være det fristede

                                          Ellers er du også velkommen til at komme med på landet, så udvider jeg til 6 aktive spillere, ikke noget problem :)[/quote]

                                          Jeg hører lige Morten omkring det der Roadtrip.
                                          Er ikke så meget for at have alt for mange partys kørende, har sgu rigeligt i forvejen

                                          Men kan sgu godt være jeg kommer til st gå imod det og hopper med Rune :)
                                          Noget jeg skal forberede hvis jeg hopper med??[/quote]

                                          Hvis du hopper med, så kom med en level 4 karakter til 5E D&D :)

                                          Stats rulles på 4d6 minus laveste, 7 til en række, fjern den ærgeligste; rul 2 rækker :)

                                          Du får dit class equipment OG ruller class guld, da I trods alt er level 4.

                                          Der er frit valg i grundbogen og de andre officielle bøger; inklusive PDF bøger, så som Eberron.
                                          Hvis du finder noget markeret Unearthed Arcana (UA), eller en kombination der virker lidt for lækker så spørg lige :)

                                          En eventuel Warlock/Sorcerer multiclass skal vi lige snakke om ;)

                                        • #38116 Svar
                                          Pierre A
                                          Deltager

                                            Rune,

                                            Det er modtaget
                                            Hvad er der pt? Noget race begrænsning?

                                          • #38117 Svar
                                            Rune K
                                            Deltager
                                              Pierre A wrote:
                                              Rune,

                                              Det er modtaget
                                              Hvad er der pt? Noget race begrænsning?

                                              Vi har en human fighter, en human cleric, en tiefling wizard, en goblin monk, en human warlock og en human rogue/paladin.

                                              Jeg vil foretrække at vi ikke får en gnoll, hobgoblin, bugbear, eller lignende ubehagelig type humanoid, men prik mig eventuelt på facebook hvis du har spørgsmål :)

                                            • #38118 Svar
                                              Pierre A
                                              Deltager
                                                Rune K wrote:
                                                Vi har en human fighter, en human cleric, en tiefling wizard, en goblin monk, en human warlock og en human rogue/paladin.

                                                Jeg vil foretrække at vi ikke får en gnoll, hobgoblin, bugbear, eller lignende ubehagelig type humanoid, men prik mig eventuelt på facebook hvis du har spørgsmål :)

                                                Det er modtaget, så 4 humans, en gnome og en thiefling
                                                Tænker at jeg laver en ren rogue og finder ud af racen. Måske dwarf, Gnome eller halfling
                                                Går i tænke boks

                                              • #38119 Svar
                                                Rune K
                                                Deltager

                                                  Åh undskyld, jeg glemte at vi også har en dwarf rogue, min fejl, og beklager Morten… :/

                                                • #38120 Svar
                                                  Pierre A
                                                  Deltager
                                                    Rune K wrote:
                                                    Åh undskyld, jeg glemte at vi også har en dwarf rogue, min fejl, og beklager Morten… :/

                                                    Ok… jeg kigger på det
                                                    Måske holder fast i rogue, men finde en anden race. Ku dog være sjaw nok med 2 dwarfs

                                                  • #38121 Svar
                                                    Rune K
                                                    Deltager
                                                      Pierre A wrote:
                                                      Rune K wrote:
                                                      Åh undskyld, jeg glemte at vi også har en dwarf rogue, min fejl, og beklager Morten… :/

                                                      Ok… jeg kigger på det
                                                      Måske holder fast i rogue, men finde en anden race. Ku dog være sjaw nok med 2 dwarfs

                                                      Helt sikkert. Og med de forskellige archetypes er det jo heller ikke svært at differentiere klasserne npr man har flere af samme type i gruppen :)

                                                    • #38122 Svar
                                                      Morten O
                                                      Deltager

                                                        Der er også en dwarf “rouge” B)

                                                      • #38123 Svar
                                                        Rune K
                                                        Deltager

                                                          Er der en der kan tage en battlemat med på onsdag? En af dem med felter. Så lover jeg at bruge den denne gang :)

                                                        • #38124 Svar
                                                          Morten O
                                                          Deltager

                                                            En jeg kan få et lift af?

                                                          • #38125 Svar
                                                            Rune K
                                                            Deltager
                                                              Morten O wrote:
                                                              En jeg kan få et lift af?

                                                              Hvorfra?

                                                            • #38126 Svar
                                                              Morten O
                                                              Deltager

                                                                Fra hillerødsholmsalle i Hillerød og tilbage igen

                                                              • #38127 Svar
                                                                Claus W
                                                                Deltager

                                                                  Jeg kan sagtens tá dig med Morten :)

                                                                • #38128 Svar
                                                                  Morten O
                                                                  Deltager
                                                                    Claus W wrote:
                                                                    Jeg kan sagtens tá dig med Morten :)

                                                                    Rune tag mig med

                                                                  • #38129 Svar
                                                                    Kim A
                                                                    Deltager
                                                                      Morten O wrote:
                                                                      Der er også en dwarf “rouge” B)

                                                                      nice morten, se det er en god rogue, så god til stealth at selv GM glemmer han er der B)

                                                                      Jeg kommer og tager med på Landet denne aften.
                                                                      @ Henrik kan være vi skal snakke mere Bits :D

                                                                    • #38132 Svar
                                                                      Tobias B T
                                                                      Deltager

                                                                        Jeg kan desværre ikke komme alligevel, Rufus vil nok enten hjælpe i kampen; skyde magiske morder klovne offscreen; eller forsøge at hjælpe de civile.

                                                                      • #38138 Svar
                                                                        Pierre A
                                                                        Deltager

                                                                          Hej alle
                                                                          Jeg er desværre ikke sikker på st jeg kan komme alligevel i aften. Dette skyldes at vi er her til eftermiddag blevet indkaldt til et haste møde fra 16:00, men vi aner ikke om hvad det drejer sig om.

                                                                          Tror der sker noget på fronterne internt i firmaet, men vi skal vist briefes om visse ændringer der skal foretages

                                                                          Jeg har derfor ingen anelse om hvornår jeg kommer fra Job endnu og kan være jeg ikke er i Hillerød før sent

                                                                          Rune, med hensyn til turen på landet, så har jeg forberedt en elf rouge (archtype thief) som jeg endnu ikke er færdig med
                                                                          Men tyder på du har mange spillere sp ved ikke helt hvor der er plads :)

                                                                        • #38139 Svar
                                                                          Rune K
                                                                          Deltager

                                                                            Pierre: til højre, der vil være plads til højre ;)

                                                                            Tobias er hoppet af for i aften, så du vil blive femte spiller hvis du kan komme, masser af plads. Og ellers havde I været seks spillere, det havde også fint gået :)

                                                                          • #38140 Svar
                                                                            Claus W
                                                                            Deltager

                                                                              Ikke sikkert at jeg kommer alligevel i aften…

                                                                            • #38141 Svar
                                                                              Lucas V S
                                                                              Deltager

                                                                                kommer ikke i aften

                                                                            Viser 36 svartråde
                                                                            Svar til: Onsdag 30/1
                                                                            Dine informationer:




                                                                            Videre til værktøjslinje