Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Onsdag d. 15 August

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34384 Svar
      Kim A
      Deltager

        Så starter vi op for endnu en sæson.
        Hvad har for af planer for denne og efterårets spille dage og aftener?

        Selv så jeg gerne at vi fik spillet noget Dark Heresy RPG i nogle af weekenderne.
        At vi fik spillet en masse 40K 8th.
        at Philips 3.5 D&D fik ben at gå på.

        Jeg ville super gerne hoste (og deltage i) en RP/X-Wing kampagne med Heroes of the Aturi Cluster reglerne, det er en en række spil hvor man med den samme (hvis den altså overlever) pilot skal prøve at etablere et oprør i en sektor. Komplet med character udvikling osv.
        (Det kommer ikke til at kræve at folk der ikke har X- wing skal ud at købe det)

        Men alas, jeg er i Jylland denne onsdag så jeg regner med i laver en flyvende start for denne sæson :)

      • #37632 Svar
        Claus W
        Deltager

          Mit svar kan ses under den post…. jeg lavede for længe siden. Hvor ingen havde nogen kommentar 👿

        • #37634 Svar
          Kim A
          Deltager
            Claus W wrote:
            Hej mednørder :) Hva har folk af planer for efteråret? Mine planer er: 40k, skal ha styr på reglerne :silly: – har en ide om at jeg vil stable en turnering på benene til næste år, men hvis folk gider… Det nye x-wing skal også udforskes. Derudover er jeg åben overfor det meste B) Lad os nu ALLE give den lidt gas, synes at foråret var lidt tamt… Forsat god sommer, glæder til at se jer igen efter ferien :P
          • #37635 Svar
            Anonym

              Jeg kommer denne Onsdag, hvis ikke for at spille noget så ihvertfald for at sige hej efter sommeren

              Lyder enormt spændende Kim, jeg er frisk på at deltage når det bliver stablet på benene :)

            • #37636 Svar
              Nikolaj S
              Deltager
                Kim A wrote:
                Selv så jeg gerne at vi fik spillet noget Dark Heresy RPG i nogle af weekenderne.
                At vi fik spillet en masse 40K 8th.
                at Philips 3.5 D&D fik ben at gå på.

                Jeg ville super gerne hoste (og deltage i) en RP/X-Wing kampagne med Heroes of the Aturi Cluster reglerne, det er en en række spil hvor man med den samme (hvis den altså overlever) pilot skal prøve at etablere et oprør i en sektor. Komplet med character udvikling osv.
                (Det kommer ikke til at kræve at folk der ikke har X- wing skal ud at købe det)

                Jeg er med på præcis det her. Rollespil, noget 40k, og den x-wing kampagne lyder som en god plan for efteråret.

                Men beklageligvis må jeg melde afbud for denne onsdag. Der er desværre lige lidt familie ting der gør at jeg ikke har overskud til at komme derop på onsdag.

              • #37637 Svar
                Tobias B T
                Deltager

                  Jeg kommer, tager måske mit xwing med hvis der er nogen der gider lære de nye regler (har ikke rigtig fulgt med), ellers bare for at sige dav også videre.

                • #37638 Svar
                  Kim A
                  Deltager

                    x-wing 2. ed kommer først til september, men godt at se dig tilbage :D

                  • #37639 Svar
                    Henrik O
                    Deltager

                      Kan ikke komme den her onsdag.

                    • #37640 Svar
                      Claus W
                      Deltager

                        Kommer og hygger lidt, og hører hva folk har af planer :) – hvis der kommer en med en nøgle…

                      • #37641 Svar
                        Nicklas S
                        Deltager

                          Jeg tror mine ambitioner for efteråret kan opsummeres med et ord: Rollespil….Jeg håber jeg kan få plejet mine rollespils abstinenser på et eller andet tidspunkt, men indtil videre må jeg vente. Jeg skal arbejde, så jeg kommer ikke.

                        • #37642 Svar
                          Tobias B T
                          Deltager
                            Kim A wrote:
                            x-wing 2. ed kommer først til september, men godt at se dig tilbage :D

                            Oh well, hvis der er nogen der har tænkt sig at starte noget rollespil op, så er i jeg på.

                          • #37643 Svar
                            Claus W
                            Deltager

                              Jeg kan ikke se at der kommer nogen med nøgle, så der er gode muligheder for at jeg blir hjemme :(

                            • #37644 Svar
                              Claus W
                              Deltager

                                Når nu vores næstformand stort set aldrig kommer, kunne man så give hans nøgle til en der næsten altid kommer? Bare en god ide….

                              • #37645 Svar
                                Nikolaj S
                                Deltager
                                  Claus W wrote:
                                  Når nu vores næstformand stort set aldrig kommer, kunne man så give hans nøgle til en der næsten altid kommer? Bare en god ide….

                                  Det vil blive taget op til næste bestyrelsesmøde.

                                  Beklager meget at der ikke ser ud til at komme nogen med nøgler i dag, men livet kommer desværre bare på tværs nogle gange ser det ud til. Vi må få redistribureret nøglerne så vi kan være mere sikre på at nogen altid kommer der kan åbne op.

                                • #37646 Svar
                                  Nikolaj S
                                  Deltager

                                    Hvis folk dukker op, er i velkomne til at skrive, så kommer jeg lige forbi og låser op i hvert fald, så vi ikke er lukket på grund af lavt fremmøde.

                                  • #37647 Svar
                                    Claus W
                                    Deltager

                                      SUPER!! Nikolaj :)

                                    • #37648 Svar
                                      Lucas V S
                                      Deltager

                                        kommer. :)

                                      • #37649 Svar
                                        Lars L
                                        Deltager

                                          Jeg kommer ikke – har hovedpine

                                        • #37650 Svar
                                          Claus W
                                          Deltager

                                            Blir hjemme og fanger pokemon B)

                                          • #37651 Svar
                                            Anonym

                                              Jeg må desværre indrømme at det er en lang vej for mig at tage op til Hillerød når vi bliver så få :(
                                              Men jeg håber det bliver til noget næste uge

                                            • #37652 Svar
                                              Tobias B T
                                              Deltager

                                                Jeg tror også jeg må aflyse. Håber der er noget næste uge.

                                              • #37653 Svar
                                                Nikolaj S
                                                Deltager

                                                  Så bliver dagen i dag aflyst, hvis der kun kommer 1.

                                              Viser 21 svartråde
                                              Svar til: Onsdag d. 15 August
                                              Dine informationer:




                                              Videre til værktøjslinje