Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend April 2018

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34367 Svar
      Nikolaj S
      Deltager

        Vi nærmer os hastigt denne spilleweekend, så lad os få planlagt hvad der skal ske.

        Hvem kan komme og hvornår? Hvad kunne folk godt tænke sig at der skete her?

        Jeg er frisk på rollespil. Hvis ikke et af dem vi allerede har kørende, så har jeg planer om at starte en kampagne i 5e hvis nogen er interesseret i det. Jeg kan lige lave et opslag om hvad det omhandler, men det vil holde sig meget til den stil dungeons and dragons 5e normalt har. Jeg kan formodentligt sætte det op fredag og/eller lørdag, afhængigt af hvad planen for weekenden er.

        Kom gerne med nogle svar i god tid den her gang, så ville ikke stadig planlægger weekenden om fredagen ;)

      • #37463 Svar
        Kim A
        Deltager

          Arbejder på at komme fredag aften, hvis det kan lade sig gøre, ville jeg gerne spille Dark Heresy
          kommer jeg, bliver det ish kl 2100 og frem.

        • #37464 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Jeg er helt sikkert frisk på noget Dark Heresy fredag :)

            I øvrigt har jeg lagt opslag op vedrørende en mulig aktivitet lørdag: https://hsrf.dk/index.php/forum/ad-d-d-d/308-ny-dungeons-and-dragons-5e-kampagne

            Sig endelig til om I er friske, eller om der er andet i hellere vil bruge lørdagen til! Jo før jo bedre ;)

          • #37466 Svar
            Nicklas S
            Deltager

              Jeg har aftenarbejde alle tre dage i spilleweekenden, men pga. folks hurtige udmeldinger burde det være muligt at bytte. Dark Heresy og den nye DND kampagne lyder fantastisk. Opdatering følger når jeg ved mere.

            • #37470 Svar
              Jacob P
              Deltager

                Kommer og er med til dark heresy fredag, vil også være med til dnd 5e.

              • #37481 Svar
                Pierre A
                Deltager

                  Jeg kan komme fredag og lørdag
                  Fredag er det Dark Herecy helt sikkert

                • #37482 Svar
                  Nicklas S
                  Deltager

                    Jeg har fået fri fredag-lørdag, så jeg kommer :)

                  • #37483 Svar
                    Anonym

                      Jeg kommer fredag og lørdag :)

                    • #37484 Svar
                      Philip O
                      Deltager

                        Jeg kan komme fredag og lørdag og det der er blevet foreslået kan jeg godt være med på :)

                      • #37501 Svar
                        Pierre A
                        Deltager
                          Nikolaj S wrote:
                          Jeg er helt sikkert frisk på noget Dark Heresy fredag :)

                          I øvrigt har jeg lagt opslag op vedrørende en mulig aktivitet lørdag: https://hsrf.dk/index.php/forum/ad-d-d-d/308-ny-dungeons-and-dragons-5e-kampagne

                          Sig endelig til om I er friske, eller om der er andet i hellere vil bruge lørdagen til! Jo før jo bedre ;)

                          Jeg tænker vi lige kan snakke om det i aften. Jeg personligt syntes ikke at begynde at lave endnu nye characters og have endnu flere parties. Jeg tænker at jeg vil finde noget andet at lave hvis det bliver fast besluttet at dette skal køre.

                        • #37502 Svar
                          Pierre A
                          Deltager
                            Pierre A wrote:
                            Jeg tænker vi lige kan snakke om det i aften. Jeg personligt syntes ikke at begynde at lave endnu nye characters og have endnu flere parties. Jeg tænker at jeg vil finde noget andet at lave hvis det bliver fast besluttet at dette skal køre.

                            Hmm…. For ikke eventuel at spilde en hel spille weekend og kun få 3 timers spil dark herecy, så må jeg sgu nok lægge mit hoved i blød

                          • #37504 Svar
                            Nikolaj S
                            Deltager

                              Lad os se på det :) Regner med at være der klokken 8 i aften, skal ud og spise så forventer ikke at kunne være der før.

                            • #37505 Svar
                              Jacob P
                              Deltager

                                For ikke at spilde en hel lørdag/søndag kan jeg forsætte med mit imperial Assault, eller starte et nyt party hvor der kan være flere end kun 4 heroes. Eller starte et desent into darkness party.

                              • #37506 Svar
                                Pierre A
                                Deltager

                                  Jeg tager ned og finder noget at spise omkring kl 18.
                                  Spiser nok på thai kokken eller måske på YouSushi

                                  Dog kan jeg ikke komme ind da jeg ik har chip. Tager dog nøgler med sæ’fø’li’

                                  Ring hvis i vil spise med eller vil finde mig inden der åbnes op… 50 412214

                                • #37507 Svar
                                  Anonym

                                    Jeg kommer ikke i dag der er kommet noget op

                                  • #37508 Svar
                                    Pierre A
                                    Deltager
                                      Katrine E wrote:
                                      Jeg kommer ikke i dag der er kommet noget op

                                      Øv da også
                                      Det er der ikke noget at gøre ved. Der er visse ting man er nødt til at prioritere
                                      Håber ikke det er alvorligt og at du klarer den :)

                                  Viser 15 svartråde
                                  Svar til: Spilleweekend April 2018
                                  Dine informationer:




                                  Videre til værktøjslinje