Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend April 2019

  • Dette emne har 23 svar og 7 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år siden af Kim A.
Viser 23 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34452 Svar
      Rune K
      Deltager

        Så er den gal igen! Og jeg tænker at jeg hellere må være ude i god tid ;)

        Jeg fik vist ikke afsluttet mit Star Wars oneshot sidste gang, så jeg må hellere tage mig sammen og gøre det til en ting jeg gerne vil lave i de her weekender, hvis ikke der sker noget mere spændende :)

        Denne weekend hedder 26. (fredag) til 28. (søndag) April.

        Jeg vil gerne køre mit Star Wars videre om lørdagen, omend ikke i helt så mange timer som sidst, nærmere en 11-16 eller så. Hvis der er interesse for at fortsætte på det, eller deltage hvor der blev sluppet sidste gang, så bliver det med den lille ændring at det bliver i en D&D 5E udgave af Star Wars, og ikke i Saga (buuu saga) :)

        Jeg sørger for at konvertere karakterer til 5E, eller vi kan lave dem selv, hvis der er interesse for at køre en nogenlunde månedlig kampagne.

        Og med den havemur af tekst vil jeg sige … ses på onsdag :D

      • #38344 Svar
        Rune K
        Deltager

          Sig nærmer tiden, og jeg sidder lidt med et behov for at vide om vi skal spille noget Star Wars denne weekend, eller om jeg skal sende kæresten til fest ;)

          Jeg skal bruge mindst to spillere og helst ikke mere end 4. Hvis Phillip og Peter er med igen, så starter vi nogenlunde fra hvor vi slap sidst, med den lille modifikation at I kan lave jeres karakterer selv, eller spille dem videre i havde :)

          Eventuelle andre deltagere kan naturligvis også lave karakterer selv, eller bruge de tilbageværende premades :)

          Giv lyd hvis I vil med til galaksen langt langt væk :D

          P. S: Hvis der bliver noget bliver det i en D&D 5E konvertering, som nævnt nedenfor :)

        • #38345 Svar
          Kim A
          Deltager

            Jeg kan komme og vil gerne være med.

            Men… jeg kan kun søndag, hvad er mulighederne der?

          • #38347 Svar
            Philip O
            Deltager

              Jeg kan godt komme søndag og spille videre med den SW figur jeg startede sidste gang.
              Mht resten af weekenden, så er Fredag no go for mig.
              Lørdag kommer meget an på om der er nogen, og i så tilfælde hvem, der kan komme og også hvornår.

            • #38348 Svar
              Rune K
              Deltager
                Philip O wrote:
                Jeg kan godt komme søndag og spille videre med den SW figur jeg startede sidste gang.
                Mht resten af weekenden, så er Fredag no go for mig.
                Lørdag kommer meget an på om der er nogen, og i så tilfælde hvem, der kan komme og også hvornår.

                Fantastisk! Jeg glæder mig til at se hvordan vi kommer videre :D

              • #38350 Svar
                Nikolaj S
                Deltager

                  Jeg er frisk på Star Wars om søndagen hvis jeg kan melde mig ind nu :)

                • #38351 Svar
                  Rune K
                  Deltager
                    Nikolaj S wrote:
                    Jeg er frisk på Star Wars om søndagen hvis jeg kan melde mig ind nu :)

                    Du er velkommen til den fjerde billet :D

                    Premade eller hjemmebygget karakter? :)

                  • #38352 Svar
                    Nikolaj S
                    Deltager

                      Kan vi lige diskutere det på Onsdag? Vil gerne lige høre hvad mulighederne er ;)

                    • #38353 Svar
                      Rune K
                      Deltager

                        Dette er en generel alarm.

                        Min mor, som skulle passe mine børn på søndag, har fået lungebetændelse. Da kvinden er 66 år gammel og har noget der ligner Kol-light, regner jeg ikke med at hun bliver klar til søndag.

                        Hvis I kan leve med løbende updates kan vi lige vente og se, ellers bliver vi nødt til at vente endnu en måned med at komme videre.

                        Øv :(

                      • #38356 Svar
                        Nicklas S
                        Deltager

                          Jeg kan komme alle dage, og er frisk på hvad der end bliver mulighed for af rollespil.

                        • #38357 Svar
                          Kim A
                          Deltager

                            ok god bedring med hende.

                            vi venter på opdateringer.

                            Jeg kommer under alle omstændigheder og hvis ikke til Star wars med Rune, tage jeg noget med til os….
                            opdateringer følger hvis det blver aktuelt
                            ;)

                          • #38359 Svar
                            Pierre A
                            Deltager

                              Hej alle

                              Der var en lille chance for at jeg kunne komme med i weekenden, men uforudsete events gør st det nu er mig en absolut umulighed.

                              Min far bliver opereret fredag og pga af en brand hos min eks kæreste, så har de nu ikke noget tag over hovedet og jeg har sagt ja til at have min søn på weekend

                              Så jeg kan desværre ikke være med til noget som helst overhovedet

                              https://www.fyens.dk/assens/Ikke-laengere-beboeligt-Brand-i-skur-spredte-sig-til-hus-paa-Syrenvaenget/artikel/3342596

                              God fornøjelse allesammen

                            • #38360 Svar
                              Kim A
                              Deltager

                                Det er godt de er ok Pierre

                              • #38366 Svar
                                Rune K
                                Deltager

                                  Jeg kan IKKE køre Star Wars denne weekend alligevel, da min kære gamle mor bliver ved med at være syg, og jeg derfor har måttet se mig nødsaget til at beordre hende til at slappe af i stedet for at skulle passe mit, yderst energiske, afkom. Jeg beklager.

                                  Jeg vil dog forsøge at sætte noget op igen i næste spilleweekend, samme ting, samme fremgangsmåde, og igen med omkring 4 pladser, så sæt kryds i kalenderen allerede nu ;)

                                • #38368 Svar
                                  Kim A
                                  Deltager

                                    OK god bedring til hende Rune.

                                    Til jer andre find jeres Black SUn Characters frem så starter vi på at kigge dem i gennem og klargøre til reboot.

                                    “It´s Time to do some Heavy lifting”

                                  • #38371 Svar
                                    Pierre A
                                    Deltager
                                      Kim A wrote:
                                      OK god bedring til hende Rune.

                                      Til jer andre find jeres Black SUn Characters frem så starter vi på at kigge dem i gennem og klargøre til reboot.

                                      “It´s Time to do some Heavy lifting”

                                      Med hvad der skal ske så kommer jeg søndag
                                      Jeg skal ikke have sønnen alligevel
                                      So im fresh

                                    • #38373 Svar
                                      Nikolaj S
                                      Deltager
                                        Kim A wrote:
                                        OK god bedring til hende Rune.

                                        Til jer andre find jeres Black SUn Characters frem så starter vi på at kigge dem i gennem og klargøre til reboot.

                                        “It´s Time to do some Heavy lifting”

                                        Super, jeg ser om jeg kan finde min Gungan frem ;)

                                      • #38376 Svar
                                        Jacob P
                                        Deltager

                                          Kan komme i dag, lørdag efter kl15 og søndag

                                        • #38377 Svar
                                          Pierre A
                                          Deltager
                                            Rune K wrote:
                                            Jeg kan IKKE køre Star Wars denne weekend alligevel, da min kære gamle mor bliver ved med at være syg, og jeg derfor har måttet se mig nødsaget til at beordre hende til at slappe af i stedet for at skulle passe mit, yderst energiske, afkom. Jeg beklager.

                                            Jeg vil dog forsøge at sætte noget op igen i næste spilleweekend, samme ting, samme fremgangsmåde, og igen med omkring 4 pladser, så sæt kryds i kalenderen allerede nu ;)

                                            God bedring med hende Rune…

                                          • #38378 Svar
                                            Pierre A
                                            Deltager

                                              Jeg syntes ikke jeg kan se i hele tråden hvad planerne blev til Lørdag?
                                              ;Min far er kommet hjem i dag efter operationen og han er ved rigtig godt helbred alt taget i betragtning

                                              Sååååååå…. Som han sagde til mig inden jeg gik i dag: “Sørg for at slappe af og sov ud i morgen. Vi ses mandag”

                                              Well, that means I will come tomorrow if anything is planned that I can participate in

                                            • #38379 Svar
                                              Philip O
                                              Deltager

                                                Der er ikke planlagt noget Lørdag, kun Star Wars om Søndagen. Kim overtager i stedet.

                                              • #38380 Svar
                                                Nikolaj S
                                                Deltager

                                                  Hvornår regner folk med at være deroppe i morgen?

                                                • #38381 Svar
                                                  Jacob P
                                                  Deltager

                                                    jeg regner med at være der oppe omkring kl 11:30-12

                                                  • #38382 Svar
                                                    Kim A
                                                    Deltager

                                                      Tak for en fed søndag, ses onsdag.

                                                  Viser 23 svartråde
                                                  Svar til: Spilleweekend April 2019
                                                  Dine informationer:




                                                  Videre til værktøjslinje