Spilleweekend Februar 2017
- Dette emne har 20 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 7 år, 9 måneder siden af Philip O.
Viser 20 svartråde
Viser 20 svartråde
Februars spilleweekend har sneget sig ind på os (Seriøst, prøv bare at se hvor sent evt. planlægning er gået i gang for os :whistle: ) og derfor må det være på sin plads at vi finder ud af hvad der skal ske.
Jeg ligger gerne ud med at jeg gerne vil starte min nye 5th Ed. D&D gruppe op i weekenden, men det skal enten være fredag eller lørdag, ikke begge dage, så jeg vil gerne høre fra mine spillere, hvilke dage I kan (Eller endnu vigtigere IKKE kan), og evt. hvilket tidspunkt.
Ellers har jeg ikke andet jeg personligt lige sætter op.
Skriv endelig ind, også hvis I ikke lige er de spillere jeg henvendte mig til forstås
ville meget gerne, philip, men har nehemie i den weekend ,
Jeg kan være der fredag/lørdag. Fredag passer mig bedst til D&D
Jeg kan komme lørdag er frisk på det meste men ville gerne videre med Dark Heresy hvis i er friske.
Jeg kommer lørdag, og vil helt sikker også gerne videre med Dark Heresy. Kommer også til D&D 5E hvis det bliver kørt. Fredag måske?
Jeg mangler at høre fra Jakob og Viktoria, men umiddelbart lyder det som om at vi kommer til at starte det i den her weekend.
Vil gerne køre videre, men vil dog lige høre, kommer du om formiddagen eller om aftenen?
kommer hele weekenden og er med til Dark Heresy og fantasy
Jeg kan komme fra ish kl 11 til vi ikke gider mere
Det kunne dog være fedt at lave noget andet en DH hele dagen, Kill-Team, Warhammer Roleplay eller UH Clone Wars party hmm det er ren rovdrift på Philip, hvad med Nikolaj? Mass Effect eller Star Wars??
ellers er DH fino med mig, der er rigeligt af problemer at løse i 40K universet… Som Genesis sang det bedst:
:::::
There’s too many men, too many people
Making too many problems
:::::
Jeg kan sagtens køre WHRP, det er mere om mine spillere gider/kan. Det ville på den anden side være rart hvis der også var andre der turde tage bolden op, men vil godt hvis der er stemning for det.
Hvad siger folk?
Philip, jeg kan både fredag og lørdag, men foretrækker helst lørdag
Jeg kan spille hele weekenden hvis det skulle være
Jeg kan godt komme om lørdagen og spille et eller andet.
Har ikke så mange brætspil hvis det er det, men jeg kan tage Munchkin med.
Jeg tænker på at tage noget Star Wars lørdag fra 12 til aftensmaden. Så kunne vi køre Warhammer Fantasy Roleplay om aftenen?
Mit Star Wars party er det fra onsdagen – I må meget gerne give lyd om i har lyst til at deltage, og hvem der kommer, da det skal bruges til planlægningen for det jeg vil køre.
Det ligger fast nu, mit nye 5th edition party starter op fredag fra ca. kl. 19.
Jeg kan godt køre WHRP lørdag efter aftensmad.
Jeg vil gerne komme lørdag og spille rollespil med Nikolaj. Kan jeg være med på Star Wars og Warhammer Fantasy?
Beklager meget men jeg har det antal spillere jeg kan håndtere.
Bliver lidt forsinket men er på vej.
Mit Star Wars party er det fra onsdagen – I må meget gerne give lyd om i har lyst til at deltage, og hvem der kommer, da det skal bruges til planlægningen for det jeg vil køre.
Jeg kommer og deltager i Star Wars og Whfrp
Er der klokken 12 lørdag.
For en sikkerheds skyld: der er ikke planlagt noget i dag, så der er ikke åbent i klubben i dag.
Indtil næste spilleweekend