Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend Februar 2017

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34257 Svar
      Philip O
      Deltager

        Februars spilleweekend har sneget sig ind på os (Seriøst, prøv bare at se hvor sent evt. planlægning er gået i gang for os :whistle: ) og derfor må det være på sin plads at vi finder ud af hvad der skal ske.

        Jeg ligger gerne ud med at jeg gerne vil starte min nye 5th Ed. D&D gruppe op i weekenden, men det skal enten være fredag eller lørdag, ikke begge dage, så jeg vil gerne høre fra mine spillere, hvilke dage I kan (Eller endnu vigtigere IKKE kan), og evt. hvilket tidspunkt.
        Ellers har jeg ikke andet jeg personligt lige sætter op.

        Skriv endelig ind, også hvis I ikke lige er de spillere jeg henvendte mig til forstås ;)

      • #36321 Svar
        Lars J
        Deltager

          ville meget gerne, philip, men har nehemie i den weekend ,

        • #36322 Svar
          Nicklas S
          Deltager

            Jeg kan være der fredag/lørdag. Fredag passer mig bedst til D&D

          • #36323 Svar
            Kim A
            Deltager

              Jeg kan komme lørdag :D er frisk på det meste men ville gerne videre med Dark Heresy hvis i er friske.

            • #36326 Svar
              Nikolaj S
              Deltager

                Jeg kommer lørdag, og vil helt sikker også gerne videre med Dark Heresy. Kommer også til D&D 5E hvis det bliver kørt. Fredag måske?

              • #36328 Svar
                Philip O
                Deltager
                  Nikolaj S wrote:
                  Jeg kommer lørdag, og vil helt sikker også gerne videre med Dark Heresy. Kommer også til D&D 5E hvis det bliver kørt. Fredag måske?

                  Jeg mangler at høre fra Jakob og Viktoria, men umiddelbart lyder det som om at vi kommer til at starte det i den her weekend.

                • #36330 Svar
                  Philip O
                  Deltager
                    Kim A wrote:
                    Jeg kan komme lørdag :D er frisk på det meste men ville gerne videre med Dark Heresy hvis i er friske.

                    Vil gerne køre videre, men vil dog lige høre, kommer du om formiddagen eller om aftenen?

                  • #36332 Svar
                    Jacob P
                    Deltager

                      kommer hele weekenden og er med til Dark Heresy og fantasy

                    • #36333 Svar
                      Kim A
                      Deltager

                        Jeg kan komme fra ish kl 11 til vi ikke gider mere :)

                        Det kunne dog være fedt at lave noget andet en DH hele dagen, Kill-Team, Warhammer Roleplay eller UH Clone Wars party :D hmm det er ren rovdrift på Philip, hvad med Nikolaj? Mass Effect eller Star Wars??

                        ellers er DH fino med mig, der er rigeligt af problemer at løse i 40K universet… Som Genesis sang det bedst:
                        :::::
                        There’s too many men, too many people
                        Making too many problems
                        :::::

                      • #36334 Svar
                        Philip O
                        Deltager

                          Jeg kan sagtens køre WHRP, det er mere om mine spillere gider/kan. Det ville på den anden side være rart hvis der også var andre der turde tage bolden op, men vil godt hvis der er stemning for det.
                          Hvad siger folk?

                        • #36338 Svar
                          Anonym

                            Philip, jeg kan både fredag og lørdag, men foretrækker helst lørdag :)

                          • #36339 Svar
                            Jacob P
                            Deltager

                              Jeg kan spille hele weekenden hvis det skulle være

                            • #36340 Svar
                              Anonym

                                Jeg kan godt komme om lørdagen og spille et eller andet. :)
                                Har ikke så mange brætspil hvis det er det, men jeg kan tage Munchkin med.

                              • #36341 Svar
                                Nikolaj S
                                Deltager

                                  Jeg tænker på at tage noget Star Wars lørdag fra 12 til aftensmaden. Så kunne vi køre Warhammer Fantasy Roleplay om aftenen? :)

                                  Mit Star Wars party er det fra onsdagen – I må meget gerne give lyd om i har lyst til at deltage, og hvem der kommer, da det skal bruges til planlægningen for det jeg vil køre.

                                • #36342 Svar
                                  Philip O
                                  Deltager

                                    Det ligger fast nu, mit nye 5th edition party starter op fredag fra ca. kl. 19.

                                    Jeg kan godt køre WHRP lørdag efter aftensmad.

                                  • #36343 Svar
                                    Anonym

                                      Jeg vil gerne komme lørdag og spille rollespil med Nikolaj. Kan jeg være med på Star Wars og Warhammer Fantasy?

                                    • #36344 Svar
                                      Philip O
                                      Deltager

                                        Beklager meget men jeg har det antal spillere jeg kan håndtere.

                                      • #36345 Svar
                                        Philip O
                                        Deltager

                                          Bliver lidt forsinket men er på vej.

                                        • #36346 Svar
                                          Kim A
                                          Deltager
                                            Nikolaj S wrote:
                                            Jeg tænker på at tage noget Star Wars lørdag fra 12 til aftensmaden. Så kunne vi køre Warhammer Fantasy Roleplay om aftenen? :)

                                            Mit Star Wars party er det fra onsdagen – I må meget gerne give lyd om i har lyst til at deltage, og hvem der kommer, da det skal bruges til planlægningen for det jeg vil køre.

                                            Jeg kommer og deltager i Star Wars og Whfrp

                                          • #36347 Svar
                                            Nikolaj S
                                            Deltager

                                              Er der klokken 12 lørdag.

                                            • #36349 Svar
                                              Philip O
                                              Deltager

                                                For en sikkerheds skyld: der er ikke planlagt noget i dag, så der er ikke åbent i klubben i dag.

                                                Indtil næste spilleweekend ;-)

                                            Viser 20 svartråde
                                            Svar til: Spilleweekend Februar 2017
                                            Dine informationer:




                                            Videre til værktøjslinje