Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend Februar 2019

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34443 Svar
      Philip O
      Deltager

        Da det er ved at være lige op over med sidste weekend og der ikke er opslået noget, så prøver jeg lige at lufte farvandet og spørger om hvem der kan evt. være med og hvornår.

        For mit vedkommende hedder det at jeg har mulighed for at være der lørdag og søndag :woohoo: og alt efter hvem der kan komme på hvilke dage, kan jeg nok godt sætte noget op.

        Thoughts anyone?

      • #38179 Svar
        Nikolaj S
        Deltager

          Jeg er optaget lørdag. Ellers er jeg åben for muligheder, men kan ikke sætte noget op selv. Jeg er fuldkommen booket op lige for tiden, så har ingen mulighed for at gøre noget klar.

        • #38180 Svar
          Nicklas S
          Deltager

            Jeg kan komme lørdag, søndag og noget af fredagen; jeg skal arbejde til kl 21

            Jeg ville være meget glad for at spille et af Philips scenarier, men det er vist lige tidligt nok at komme med ønsker, da vi ikke ved hvem der kommer.
            Jeg går og brygger på et oneshot i Dnd 5e, men får det nok ikke klar til spilleweekenden.

          • #38183 Svar
            Rune K
            Deltager

              Jeg kan desværre ikke komme denne weekend, så hvis Phandelver kommer på bordet kræver jeg referat ;)

            • #38184 Svar
              Jacob P
              Deltager

                kommer ikke skal arbejde i weekenden

              • #38187 Svar
                Kim A
                Deltager

                  Holder børne fødselsdag så kommer ikke

                • #38190 Svar
                  Pierre A
                  Deltager

                    Jeg kan komme i aften og lørdag aften
                    Jeg skal i løbet af dagen lørdag/søndag hjælpe min far med at pakke til han skal flytte næste weekend

                  • #38191 Svar
                    Anonym

                      Jeg kan godt komme i aften, hvis der kommer andre. Vi spiller også Phandelver i Avalon lige nu. Jeg skal spille det i morgen inde i København.

                    • #38192 Svar
                      Nikolaj S
                      Deltager

                        Jeg må desværre melde fra i dag. Så kan søndag hvis der sker noget der, ellers må jeg desværre melde helt afbud for denne weekend.

                      • #38193 Svar
                        Pierre A
                        Deltager

                          Beklager meget men kan simpelt hen ikke alligevel
                          Måtte tage hjem fra arbejde tidligt pga feber og manglende søvn og nu sidder jeg på sofa og et ved st falde i søvn

                          I morgen tager jeg fra min fsr omkring 16:45 og kommer direkte op i foreningen

                          Jeg er frisk på noget rollespil og noget bræt spil såsom haunted House eller måske noget decent?? Well i am fresh

                        • #38194 Svar
                          Philip O
                          Deltager

                            Sådan her står det til mht hvem der har meldt ind med muligheden for at kunne komme og hvornår*:

                            Fredag: Nicklas (Fra 21), Andreas
                            Lørdag Formiddag til Eftermiddag/Aften: Philip, Nicklas
                            Lørdag Eftermiddag/Aften til ??: Philip, Nicklas, Pierre
                            Søndag Formiddag til Luk:Philip, Nicklas, Nikolaj

                            Mht Rollespil, så er der ingen af de konstellationer, der er giver udtryk for, hvor de grupper som jeg kører ikke ville være stærkt amputerede, og jeg har personligt ikke overskud til at starte nyt op med så kort varsel. Hvis andre gerne vil, så sig endelig til.
                            Hvis der skal spilles brætspil er jeg med på den, men jeg vil gerne vide det, hvis folk er interesserede eller ej, da jeg ikke har den store interesse i at køre forgæves fra KBH, hvis folk ikke er interesserede i det.

                            Det er ved at være opover, så comments anyone?

                            *sådan som jeg har forstået det, Ret mig endelig hvis det er forkert

                          • #38195 Svar
                            Philip O
                            Deltager

                              Jeg vil lige notere, at jeg ser absolut ingen skam og intet problem i at vi melder pas for denne weekend (Nogen gange passer tingene bare ikke sammen) og så giver den en skalle med de næste weekender der kommer i løbet af året.

                            • #38196 Svar
                              Pierre A
                              Deltager
                                Philip O wrote:
                                Hvis der skal spilles brætspil er jeg med på den, men jeg vil gerne vide det, hvis folk er interesserede eller ej, da jeg ikke har den store interesse i at køre forgæves fra KBH, hvis folk ikke er interesserede i det.

                                Det er ved at være opover, så comments anyone?

                                *sådan som jeg har forstået det, Ret mig endelig hvis det er forkert

                                Øøøøh
                                Jeg syntes da ellers jeg har givet udtryk for brætspil i min sidste post

                              • #38197 Svar
                                Philip O
                                Deltager

                                  Det læste jeg godt Pierre, det er generelt ment.

                                • #38198 Svar
                                  Nicklas S
                                  Deltager

                                    Jeg er ikke så interesseret i brætspil, så jeg benytter lejligheden til at lægge andre planer.

                                  • #38199 Svar
                                    Pierre A
                                    Deltager

                                      Ja så er vi nede på 2 der har meldt sin ankomst.
                                      Sørgeligt, men så kan jeg ikke se noget grund til at komme. Så kan Philip og jeg lægge kabale sammen.
                                      Så trækker jeg mig og finder på noget andet at lave efter at jeg har afleveret min far til messe i kirken

                                  Viser 15 svartråde
                                  Svar til: Spilleweekend Februar 2019
                                  Dine informationer:




                                  Videre til værktøjslinje