Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend Maj

Viser 31 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34284 Svar
      Pierre A
      Deltager

        Hej Hey halløj olla goodevening og andet
        Så lad planlægningen begynde.

        Jeg vil ihvertfald fremstille nogle ønsker for hvad der kan foretages i forbindelse med min deltagelse og jeg har følgende ønsker (er ikke i prioriterings rækkefølge):

        – Dark Herecy
        – Dales party
        – FN party
        – StarWars Black Sun
        – Ville godt prøve det der LeftForDead type fra Lars.
        – Nu har jeg ikke mine figurer men ville godt starte et nyt warband og spille lidt Mordheim for at se om gnisten stadig er der

        Ting jeg tager med:
        – Betrayer at House on the Hill
        – Hive
        – 3 magic deck

        Nu har jeg ihvertfald kommet med et oplæg og et input til hvad jeg lyster.

      • #36616 Svar
        Philip O
        Deltager

          Da jeg stadig er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har lørdagen fri i denne spilleweekend, vil jeg ikke lægge mig 100% ind på noget, men som GM ville jeg enormt gerne fortsætte med FN-Party’et (Vil gerne se hvor meget I kan få smadret Rio inden de bliver trætte af jer :p). Ellers Ellers vil jeg gerne tentativt lægge mit 1930’er Mk. 2 party ind i bunken også.

          Hvis der er mere interesse for de andre foreslåede party’s så er jeg lige så meget med på det.

          Igen, jeg vender tilbage når jeg ved noget mere om denne weekend.

        • #36618 Svar
          Pierre A
          Deltager
            Philip O wrote:
            Da jeg stadig er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har lørdagen fri i denne spilleweekend, vil jeg ikke lægge mig 100% ind på noget.

            Ok, havde en opfattelse sidst du nævnte om mulighederne lørdag at det var sikkert du kom

          • #36620 Svar
            Lars L
            Deltager

              Mener du This Is Not A Test Pierre? Altså det der post apocalypse spil?

              Jeg regner dog ikke med at komme i spille weekenden, men jeg vil da gerne spille det en onsdag:-)

            • #36622 Svar
              Pierre A
              Deltager
                Lars L wrote:
                Mener du This Is Not A Test Pierre? Altså det der post apocalypse spil?

                Jeg regner dog ikke med at komme i spille weekenden, men jeg vil da gerne spille det en onsdag:-)

                Nej det var nu det med zombierne. Har endnu ikke fået lavet et warband til TINAT men jeg ved hvem jeg bil være og tænkte at jeg skulle sætte mig ned og være mere fokuseret i at få lavet det en onsdag hvor du har bogen med

              • #36623 Svar
                Lars L
                Deltager

                  Jeg tager bogen med på onsdag

                • #36624 Svar
                  Philip O
                  Deltager
                    Pierre A wrote:
                    Ok, havde en opfattelse sidst du nævnte om mulighederne lørdag at det var sikkert du kom

                    Nej, jeg sagde at det var sandsynligt at jeg kunne komme, men det kræver stadig at jeg kan komme af med min lørdagsvagt, og det er der ingen der har bekræftet at de vil tage.

                  • #36628 Svar
                    Pierre A
                    Deltager
                      Philip O wrote:
                      Nej, jeg sagde at det var sandsynligt at jeg kunne komme, men det kræver stadig at jeg kan komme af med min lørdagsvagt, og det er der ingen der har bekræftet at de vil tage.

                      Aaah se det fangede jeg ikke. Så håber vi på det så

                    • #36629 Svar
                      Pierre A
                      Deltager
                        Lars L wrote:
                        Jeg tager bogen med på onsdag

                        Det er bare super
                        Så kan jeg lave et team der

                      • #36632 Svar
                        Kim A
                        Deltager

                          Jeg kan ikke komme denne weekend, mellem en konfirmation, en fødselsdag og en bachelor er jeg løbet tør for dage i denne spille weekend :(

                        • #36636 Svar
                          Nikolaj S
                          Deltager

                            Regner med at komme. Formodentligt fredag og lørdag.

                            Jeg er frisk på 1930 og FN!

                            Jeg er også frisk på at sætte et d6 fantasy rollespil op. Jeg ser lige om der er tid og stemning for et nyt rollespil, og prøver lige at få lavet en kort opsummering af hvad det drejer sig om. Coming soon!

                          • #36638 Svar
                            Pierre A
                            Deltager
                              Kim A wrote:
                              Jeg kan ikke komme denne weekend, mellem en konfirmation, en fødselsdag og en bachelor er jeg løbet tør for dage i denne spille weekend :(

                              Øv det er jeg sgu lidt ked af at høre da jeg Troede vi fik lavet en aftale sidste Spilleweekend… men kan se at det blir så tidligst til oktober/November eller til næste år engang…

                              God fornøjelse med det du så skal.

                            • #36650 Svar
                              Nicklas S
                              Deltager

                                Jeg har fået fri på lørdag, så kan i hvert fald komme der. Jeg kan forsøge at bytte mine aftenvagter fredag og søndag, hvis der bliver noget rollespil der.

                              • #36651 Svar
                                Nikolaj S
                                Deltager

                                  https://hsrf.dk/index.php/forum/andet-rollespil/221-pioneers-of-timberwall

                                  ^ se om det er noget for jer, og sig til hvis I er interesseret. Jeg tænker at sætte det op Fredag aften eller lørdag, afhængigt af hvornår folk bedst kan.

                                • #36652 Svar
                                  Nicklas S
                                  Deltager

                                    Det lyder sjovt. Det vil jeg gerne være med til :)

                                  • #36655 Svar
                                    Jacob P
                                    Deltager

                                      kommer fredag og lørdag. jeg vil gerne være med til det Nikolej sætter op

                                    • #36656 Svar
                                      Pierre A
                                      Deltager

                                        Det har desværre ikke været nogen input om noget som helst. Håber stadig på at vi kan fortsætte med FN partyet med Philip men det kræver at han har fri lørdag. Winther er underrettet og vil gerne. Han tænker også at betale for kontingent nu hvor han er færdig med sit projekt

                                        Såååå jeg melder mig også gerne på skansen til opstart og nybygger eventyr. Jeg laver en skovhugger af baggrund (Woodsman)

                                      • #36657 Svar
                                        Claus W
                                        Deltager

                                          Nikolaj er vel kommet med et input omkring det rollespil han kunne tænke sig at sætte op :silly: :whistle:

                                        • #36658 Svar
                                          Pierre A
                                          Deltager
                                            Claus W wrote:
                                            Nikolaj er vel kommet med et input omkring det rollespil han kunne tænke sig at sætte op :silly: :whistle:

                                            Øøøøh ja.
                                            Han har lavet det i andet fora men kom med linket i denne tråd tidligere. Deraf at jeg har gjort mig de tanker der skulle til

                                          • #36659 Svar
                                            Pierre A
                                            Deltager
                                              Pierre A wrote:
                                              Claus W wrote:
                                              Nikolaj er vel kommet med et input omkring det rollespil han kunne tænke sig at sætte op :silly: :whistle:

                                              Øøøøh ja.
                                              Han har lavet det i andet fora men kom med linket i denne tråd tidligere. Deraf at jeg har gjort mig de tanker der skulle til

                                              Vi prøver da bare igen og denne gang ned linket
                                              https://hsrf.dk/index.php/forum/andet-rollespil/221-pioneers-of-timberwall

                                            • #36660 Svar
                                              Philip O
                                              Deltager

                                                Jeg har endelig fået et klart svar og jeg kan med glæde sige at jeg har fri lørdag. Derfor bliver fortsættelse af FN-party’et en realitet, vil dog gerne lige høre hvad for en dag, Fredag eller Lørdag, der vil passe jer bedst.
                                                Grunden til dette spørgsmål er 1930’er MK 2 partyet, hvor det kun er lørdag at holdet kan være fuldtalligt.
                                                Jeg kan godt tage to forskellige grupper om lørdagen (Mest fordi de er begge er i det samme system, plus spillerne er stort set de samme), men jeg vil ikke lægge beslag på hele lørdagen hvis der ikke er stemning for det.

                                                Oh og FYI, hvis der er plads til det så vil jeg også gerne joine Nikolajs nye party :)

                                                Thoughts anyone?

                                              • #36661 Svar
                                                Pierre A
                                                Deltager
                                                  Philip O wrote:
                                                  Jeg har endelig fået et klart svar og jeg kan med glæde sige at jeg har fri lørdag. Derfor bliver fortsættelse af FN-party’et en realitet, vil dog gerne lige høre hvad for en dag, Fredag eller Lørdag, der vil passe jer bedst.
                                                  Grunden til dette spørgsmål er 1930’er MK 2 partyet, hvor det kun er lørdag at holdet kan være fuldtalligt.
                                                  Jeg kan godt tage to forskellige grupper om lørdagen (Mest fordi de er begge er i det samme system, plus spillerne er stort set de samme), men jeg vil ikke lægge beslag på hele lørdagen hvis der ikke er stemning for det.

                                                  Oh og FYI, hvis der er plads til det så vil jeg også gerne joine Nikolajs nye party :)

                                                  Thoughts anyone?

                                                  Jeg er sådan set ligeglad hvornår det bliver. Eneste er at aftalt dag skal informeres til Winther .
                                                  Lets fuck Rio up. Nu har vi startet det at spille grupperne ud mod hinanden

                                                • #36663 Svar
                                                  Nikolaj S
                                                  Deltager

                                                    Tænker at jeg sætter mit spil op fredag hvis folk kan der?

                                                    Pt. forstår jeg det som:
                                                    Nicklas
                                                    Jacob
                                                    Pierre
                                                    Philip

                                                    Så det er 4 spillere – præcis hvad jeg havde håbet på :woohoo: Så hvis folk er friske om fredagen, så tager vi den der!

                                                    Lørdag kommer jeg til – Jeg er frisk på både 1930’er og FN lyder godt herfra!

                                                    Jeg håber på noget hurtig character building, og så noget opstart med noget iscenesættelse af hvor I er :)

                                                  • #36668 Svar
                                                    Pierre A
                                                    Deltager
                                                      Nikolaj S wrote:
                                                      Tænker at jeg sætter mit spil op fredag hvis folk kan der?

                                                      Pt. forstår jeg det som:
                                                      Nicklas
                                                      Jacob
                                                      Pierre
                                                      Philip

                                                      Så det er 4 spillere – præcis hvad jeg havde håbet på :woohoo: Så hvis folk er friske om fredagen, så tager vi den der!

                                                      Lørdag kommer jeg til – Jeg er frisk på både 1930’er og FN lyder godt herfra!

                                                      Jeg håber på noget hurtig character building, og så noget opstart med noget iscenesættelse af hvor I er :)

                                                      Jeg syntes det lyder som en ide.
                                                      Med hensyn til Lørdag,så syntes jeg vi skal ihvertfald prøve at stable FN party i gang og så se hvad aftenen bringer.
                                                      personligt kan jeg spille hele aftenen.

                                                    • #36669 Svar
                                                      Pierre A
                                                      Deltager
                                                        Nikolaj S wrote:
                                                        Tænker at jeg sætter mit spil op fredag hvis folk kan der?
                                                        Så det er 4 spillere – præcis hvad jeg havde håbet på :woohoo: Så hvis folk er friske om fredagen, så tager vi den der!
                                                        Lørdag kommer jeg til – Jeg er frisk på både 1930’er og FN lyder godt herfra!
                                                        Jeg håber på noget hurtig character building, og så noget opstart med noget iscenesættelse af hvor I er :)

                                                        Jeg har snakket med Winther og han kan kun komme og spille fredag i forbindelse med FN party.

                                                        Hvad siges det til at vi så spiller fredag FN party og lørdag tager dagen med Nikolaj fra kl. 11 formiddag med at lave characters?
                                                        Så kan vi også starte spillet efter at dette er gjort og spille lørdag.

                                                        Hvis der er stemning for det kunne vi spille frem til aftensmad og så spille 1930 party efter maden??

                                                      • #36673 Svar
                                                        Nikolaj S
                                                        Deltager
                                                          Pierre A wrote:
                                                          Jeg har snakket med Winther og han kan kun komme og spille fredag i forbindelse med FN party.

                                                          Hvad siges det til at vi så spiller fredag FN party og lørdag tager dagen med Nikolaj fra kl. 11 formiddag med at lave characters?
                                                          Så kan vi også starte spillet efter at dette er gjort og spille lørdag.

                                                          Hvis der er stemning for det kunne vi spille frem til aftensmad og så spille 1930 party efter maden??

                                                          Lyder som en fin plan. Så;
                                                          Fredag: FN Party
                                                          Lørdag fra 11 – aftensmad: Vi laver character og kort intro til det jeg starter op.
                                                          Aften: Hvad der er mest stemning for.

                                                          Er frisk på 1930’er lørdag aften. Alternativt, så hvis jeg lige formår at finde lidt tid og overskud, er der nok også mulighed for at vi kan fortsætte med mit hvis folk er interesseret i det. Kan vi altid tage på dagen hvis det er, se hvem der er mest frisk på at GM’e om aftenen :side:

                                                        • #36675 Svar
                                                          Pierre A
                                                          Deltager

                                                            Jeg har stadig min taske med hvor jeg tager betrayer med samt de ting jeg listede i den første post

                                                          • #36678 Svar
                                                            Philip O
                                                            Deltager

                                                              Det her lyder som en plan. Jeg vil dog sige at jeg planlægger med at vi får spillet 1930’er mk 2 gruppen om lørdagen, det er i hvert fald hvad jeg har sagt til den sidste spiller, som kommer derop dèr.

                                                            • #36679 Svar
                                                              Nikolaj S
                                                              Deltager

                                                                Helt fint, den er jeg med på

                                                              • #36680 Svar
                                                                Pierre A
                                                                Deltager
                                                                  Philip O wrote:
                                                                  Det her lyder som en plan. Jeg vil dog sige at jeg planlægger med at vi får spillet 1930’er mk 2 gruppen om lørdagen, det er i hvert fald hvad jeg har sagt til den sidste spiller, som kommer derop dèr.

                                                                  Yessir… Så er det efter planen. lad os snakke om hvornår vi spiller hvad så lørdag.

                                                                • #36682 Svar
                                                                  Nicklas S
                                                                  Deltager

                                                                    Passer perfekt at i har FN party fredag, for jeg har sent fri der. Jeg frygtede at Pioneers of Timberwall blev fredag, så jeg har forsøgt mig med at udfylde et character sheet, just for good measure.

                                                                  • #36688 Svar
                                                                    Nikolaj S
                                                                    Deltager

                                                                      Bare så ingen er i tvivl, så sker der ikke noget søndag.

                                                                  Viser 31 svartråde
                                                                  Svar til: Spilleweekend Maj
                                                                  Dine informationer:




                                                                  Videre til værktøjslinje