Spilleweekend Maj 2019
- Dette emne har 23 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 5 år, 6 måneder siden af Anonym.
-
ForfatterIndlæg
-
-
Rune KDeltager
Så prøver vi igen. Jeg har fået lov til at kunne spille i den næste spilleweekend, 24, 25 og 26 Maj. Jeg vil gerne forsøge at fortsætte mit Star Wars enten lørdag eller søndag, alt efter hvad folk kan.
Jeg har 4 pladser, og vil naturligvis elske at have de karakterer med der startede det hele, Phillip og Peter Der bliver mulighed for premades og for at lave selv på forhånd – jeg kommer med et opdateret dokument i den tråd jeg startede til det inden længe
Jeg håber at der er en håndfuld der gerne vil være med
-
Nicklas SDeltager
Jeg ved allerede nu at jeg kan komme i hele spilleweekenden, og deltager gerne i Star Wars.
-
Nikolaj SDeltager
Jeg kommer i hvert fald til Star Wars, hvornår det end kører
-
Nicklas SDeltager
Hvis der ikke bliver sat andet op end Star Wars overvejer jeg at køre et oneshot i dnd 5e. Når det er sagt vil jeg meget hellere være spiller end DM, så jeg håber der er flere der har tid og overskud til at sætte noget op.
-
Kim ADeltager
Jeg har mulighed for at komme og sætte Dark Heresy op og fortætte vores episke kampagne. Enten lørdag eller søndag hvis i har lyst?
-
Pierre ADeltager
Jeg kan komme hele weekenden.
Kim A wrote:Jeg har mulighed for at komme og sætte Dark Heresy op og fortætte vores episke kampagne. Enten lørdag eller søndag hvis i har lyst?Jeg er helt sikkert med på den episke fortsættelse/afslutning af kampagnen… alt afhængigt hvor langt vi når.
-
Rune KDeltager
Star wars bliver om søndagen, da datoen alligevel er fri, og kæresten er faldet i et kor arrangement om lørdagen
-
Kim ADeltagerRune K wrote:Star wars bliver om søndagen, da datoen alligevel er fri, og kæresten er faldet i et kor arrangement om lørdagen
Cool så spiller vi Dark heresy lørdag
-
Philip ODeltager
Jeg kan godt være med begge dage, da det er de to dage jeg kan være der.
-
Nikolaj SDeltager
Jeg kommer lørdag og søndag. Bliver hjemme fredag dog.
-
Rune KDeltager
Omkring på søndag:
Jeg vil gerne mødes så tæt på kl. 11 som muligt. Det er naturligvis ok at komme senere, men i det omfang det kan lade sig gøreJeg tager Premade characters med, jeg har 4 allerede, hvoraf 2 af dem tilhører Phillip og Peter, men jeg laver nok et par ekstra.
Karaktererne er level 3, da det er der man bliver Knight i min konvertering. I får selv lov til at vælge jeres force powers fra dem jeg har lavet, og kan få lov til at skifte dem efterhånden som der kommer flere powers til. I skal også selv vælge talents, men jeg har naturligvis forslag til hvad der passer til pregen karakteren.
Hvis I gerne vil lave jeres karakter selv, så er det fint, I finder bare de ting I synes passer jer bedst, så sørger jeg for at have sheets med spillet når vi mødes. Hvis I selv laver karakterer hedder jeres stats 10, 12, 14, 14, 16, 16, ja de er virkelig gode, men det er Jedi også
Hvis I har spørgsmål, så fang mig på onsdag, på facebook, eller her på forummet, jeg svarer på alt fra system konverteringen til settingen
Hvis det går godt vil jeg gerne køre det som en kampagne i de spilleweekender hvor jeg har tid
-
Nicklas SDeltager
Jeg snupper bare en premade karakter
-
Peter RDeltager
Jeg kommer om søndagen til Star Wars, og hvis der er plads, og mulighed, kunne jeg godt tænke mig at være med til Dark Heresy.
-
Kim ADeltager
Selvfølgelig kan du det Peter.
Download og print et at vore fede Sheets fra https://www.hsrf.dk/index.php/hsrf-filerDu må gerne tænke over hvilken type character du har lyst til at spille.
-
Kim ADeltager
For Lørdagen gælder det at jeg er i klubben kl1030. ringeklokken skulle blive sat op der indtil da ring til mig.
regner med at starte med en “lille” Recap, da det er hoget tid side vi spillede sidst, ca kl 1100 -
Pierre ADeltagerKim A wrote:For Lørdagen gælder det at jeg er i klubben kl1030. ringeklokken skulle blive sat op der indtil da ring til mig.
regner med at starte med en “lille” Recap, da det er hoget tid side vi spillede sidst, ca kl 1100Den er i vinkel. Så sørger jeg for at indfinde mig der til recap for, yup, det er efterhånden længe siden vi har haft gang i slænget og slumhunter
-
Pierre ADeltager
Er der nogen der har tænkt på at komme fredag? Og hvis nogen kommer om der var nogen der var friske på at spille et eller andet?
Jeg har svært at se om det syntes jeg
Jeg har tænkt mig at tage magic med i tasken. Tænkte at vi måske kunne få det frem igen.
-
Jacob PDeltager
Jeg kan komme fredag og lørdag
-
Peter RDeltager
Jeg kan ikke se den side
-
Pierre ADeltagerPeter R wrote:Jeg kan ikke se den side
Så fik du den
Og linket du har fået er til nogen du skal bruge -
Jacob PDeltager
Vil først kunne komme omkring 11:30-11:45 på lørdag.
-
Pierre ADeltager
Så bliver jeg hjemme i dag
Ser ingen grund til at troppe op for en lukket dør alene -
Rune KDeltager
Opdatering til Søndag:
Jeg er stakkels og billøs på søndag, så jeg kan først være i vores fremragende lokaler 11:30, da togdriften fra midt-i-ingenting er en lille smule sløv i weekenden
Vi ses der, jeg har pre-made characters til en del af banden, og Nikolaj medbringer sin egen, jeg har dog et blankt sheet med
Jeg glæder mig til at komme videre med historien, og se hvordan I klarer jeres lille ombordværende problem
-
Anonym
Hej
Er I oppe i Hillerød nu? Måske kunne vi spise aftensmad sammen?
-
-
ForfatterIndlæg