Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend Maj 2019

Viser 23 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34459 Svar
      Rune K
      Deltager

        Så prøver vi igen. Jeg har fået lov til at kunne spille i den næste spilleweekend, 24, 25 og 26 Maj. Jeg vil gerne forsøge at fortsætte mit Star Wars enten lørdag eller søndag, alt efter hvad folk kan.

        Jeg har 4 pladser, og vil naturligvis elske at have de karakterer med der startede det hele, Phillip og Peter ;) Der bliver mulighed for premades og for at lave selv på forhånd – jeg kommer med et opdateret dokument i den tråd jeg startede til det inden længe :)

        Jeg håber at der er en håndfuld der gerne vil være med :)

      • #38389 Svar
        Nicklas S
        Deltager

          Jeg ved allerede nu at jeg kan komme i hele spilleweekenden, og deltager gerne i Star Wars.

        • #38427 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Jeg kommer i hvert fald til Star Wars, hvornår det end kører :)

          • #38438 Svar
            Nicklas S
            Deltager

              Hvis der ikke bliver sat andet op end Star Wars overvejer jeg at køre et oneshot i dnd 5e. Når det er sagt vil jeg meget hellere være spiller end DM, så jeg håber der er flere der har tid og overskud til at sætte noget op. :)

            • #38443 Svar
              Kim A
              Deltager

                Jeg har mulighed for at komme og sætte Dark Heresy op og fortætte vores episke kampagne. Enten lørdag eller søndag hvis i har lyst? :)

              • #38444 Svar
                Pierre A
                Deltager

                  Jeg kan komme hele weekenden.

                  Kim A wrote:
                  Jeg har mulighed for at komme og sætte Dark Heresy op og fortætte vores episke kampagne. Enten lørdag eller søndag hvis i har lyst? :)

                  Jeg er helt sikkert med på den episke fortsættelse/afslutning af kampagnen… alt afhængigt hvor langt vi når.

                • #38445 Svar
                  Rune K
                  Deltager

                    Star wars bliver om søndagen, da datoen alligevel er fri, og kæresten er faldet i et kor arrangement om lørdagen :)

                  • #38446 Svar
                    Kim A
                    Deltager
                      Rune K wrote:
                      Star wars bliver om søndagen, da datoen alligevel er fri, og kæresten er faldet i et kor arrangement om lørdagen :)

                      Cool så spiller vi Dark heresy lørdag

                    • #38448 Svar
                      Philip O
                      Deltager

                        Jeg kan godt være med begge dage, da det er de to dage jeg kan være der.

                      • #38451 Svar
                        Nikolaj S
                        Deltager

                          Jeg kommer lørdag og søndag. Bliver hjemme fredag dog.

                        • #38452 Svar
                          Rune K
                          Deltager

                            Omkring på søndag:
                            Jeg vil gerne mødes så tæt på kl. 11 som muligt. Det er naturligvis ok at komme senere, men i det omfang det kan lade sig gøre :)

                            Jeg tager Premade characters med, jeg har 4 allerede, hvoraf 2 af dem tilhører Phillip og Peter, men jeg laver nok et par ekstra.

                            Karaktererne er level 3, da det er der man bliver Knight i min konvertering. I får selv lov til at vælge jeres force powers fra dem jeg har lavet, og kan få lov til at skifte dem efterhånden som der kommer flere powers til. I skal også selv vælge talents, men jeg har naturligvis forslag til hvad der passer til pregen karakteren.

                            Hvis I gerne vil lave jeres karakter selv, så er det fint, I finder bare de ting I synes passer jer bedst, så sørger jeg for at have sheets med spillet når vi mødes. Hvis I selv laver karakterer hedder jeres stats 10, 12, 14, 14, 16, 16, ja de er virkelig gode, men det er Jedi også ;)

                            Hvis I har spørgsmål, så fang mig på onsdag, på facebook, eller her på forummet, jeg svarer på alt fra system konverteringen til settingen :)

                            Hvis det går godt vil jeg gerne køre det som en kampagne i de spilleweekender hvor jeg har tid :D

                          • #38453 Svar
                            Nicklas S
                            Deltager

                              Jeg snupper bare en premade karakter

                            • #38454 Svar
                              Peter R
                              Deltager

                                Jeg kommer om søndagen til Star Wars, og hvis der er plads, og mulighed, kunne jeg godt tænke mig at være med til Dark Heresy.

                              • #38455 Svar
                                Kim A
                                Deltager

                                  Selvfølgelig kan du det Peter.
                                  Download og print et at vore fede Sheets fra https://www.hsrf.dk/index.php/hsrf-filer

                                  Du må gerne tænke over hvilken type character du har lyst til at spille.

                                • #38456 Svar
                                  Kim A
                                  Deltager

                                    For Lørdagen gælder det at jeg er i klubben kl1030. ringeklokken skulle blive sat op der indtil da ring til mig.
                                    regner med at starte med en “lille” Recap, da det er hoget tid side vi spillede sidst, ca kl 1100

                                  • #38458 Svar
                                    Pierre A
                                    Deltager
                                      Kim A wrote:
                                      For Lørdagen gælder det at jeg er i klubben kl1030. ringeklokken skulle blive sat op der indtil da ring til mig.
                                      regner med at starte med en “lille” Recap, da det er hoget tid side vi spillede sidst, ca kl 1100

                                      Den er i vinkel. Så sørger jeg for at indfinde mig der til recap for, yup, det er efterhånden længe siden vi har haft gang i slænget og slumhunter

                                    • #38460 Svar
                                      Pierre A
                                      Deltager

                                        Er der nogen der har tænkt på at komme fredag? Og hvis nogen kommer om der var nogen der var friske på at spille et eller andet?

                                        Jeg har svært at se om det syntes jeg

                                        Jeg har tænkt mig at tage magic med i tasken. Tænkte at vi måske kunne få det frem igen.

                                      • #38461 Svar
                                        Jacob P
                                        Deltager

                                          Jeg kan komme fredag og lørdag

                                        • #38462 Svar
                                          Peter R
                                          Deltager

                                            Jeg kan ikke se den side

                                          • #38463 Svar
                                            Pierre A
                                            Deltager
                                              Peter R wrote:
                                              Jeg kan ikke se den side

                                              Så fik du den
                                              Og linket du har fået er til nogen du skal bruge :)

                                            • #38465 Svar
                                              Jacob P
                                              Deltager

                                                Vil først kunne komme omkring 11:30-11:45 på lørdag.

                                              • #38466 Svar
                                                Pierre A
                                                Deltager

                                                  Så bliver jeg hjemme i dag
                                                  Ser ingen grund til at troppe op for en lukket dør alene

                                                • #38469 Svar
                                                  Rune K
                                                  Deltager

                                                    Opdatering til Søndag:

                                                    Jeg er stakkels og billøs på søndag, så jeg kan først være i vores fremragende lokaler 11:30, da togdriften fra midt-i-ingenting er en lille smule sløv i weekenden :)

                                                    Vi ses der, jeg har pre-made characters til en del af banden, og Nikolaj medbringer sin egen, jeg har dog et blankt sheet med ;)

                                                    Jeg glæder mig til at komme videre med historien, og se hvordan I klarer jeres lille ombordværende problem :D

                                                  • #38474 Svar
                                                    Anonym

                                                      Hej

                                                      Er I oppe i Hillerød nu? Måske kunne vi spise aftensmad sammen?

                                                  Viser 23 svartråde
                                                  Svar til: Spilleweekend Maj 2019
                                                  Dine informationer:




                                                  Videre til værktøjslinje