Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend marts

Viser 24 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34310 Svar
      Claus W
      Deltager

        Lars Kim og mig mfl vil meget gerne bruge lokalet med de store borde fredag og lørdag til et stort spil 40k ( det er en slags figurspil :silly: )

      • #38253 Svar
        Rune K
        Deltager

          Jeg kan godt komme lørdag i denne weekend.

          Jeg har en ide om at køre en marathon session i Star Wars Saga, som handler om padawans der skal finde materialerne, og derefter lave deres lyssværd.

          Jeg laver en bunke premade karakterer, og vil gerne køre det hvis der kommer 2 eller flere der vil deltage. Det bliver en engangs forestilling, som kører fra der er åbent og til vi er færdige. Jeg regner med pauser til frokost og aftensmad ;)

        • #38258 Svar
          Nikolaj S
          Deltager

            Jeg kan ikke komme lørdag desværre. Ser lige på hvordan min fredag ser ud, men vil ikke kunne sætte noget op selv desværre.

          • #38259 Svar
            Philip O
            Deltager

              jeg regner med at være til rådighed det meste af weekenden.
              Jeg vender lige tilbage med hvad jeg evt. sætter op af grupper jeg har kørende (Og hvor der i langt de fleste tilfælde er pladser, hvis det skulle have interesse ;) ) så stay tuned :)

            • #38261 Svar
              Nicklas S
              Deltager

                Jeg har aftenvagt både fredag, lørdag søndag så jeg er i fuld sving med at bytte.

              • #38281 Svar
                Pierre A
                Deltager

                  Som det ser ud burde jeg ku være der hele weekenden

                • #38288 Svar
                  Philip O
                  Deltager

                    Med det setup der indtil videre har meldt noget, så er der ikke lige nogle af mine konstellationer jeg kan se komme til at ske, men det gør nu ikke noget for jeg kunne godt tænke at prøve noget lidt andet.

                    Jeg kunne godt tænke mig, helst om fredagen, men søndag kan godt lade sig gøre (Jeg går ud fra at dem der ikke skal spille 40K kan spille SW med Rune :P ) at sætte et One-Shot op.
                    Det bliver et Horror scenarie i et system der hedder Dread. Det kræver ikke terninger og jeg skal nok forklare regler og lignende samtidig med at figurer er noget vi laver når vi er der, da det ikke tager så lang tid.

                    Det kan understøtte op til fem spillere og en GM, og jeg vil sjovt nok gerne tage mig af det sidste.

                    Så kom endelig, også hvis I ikke har skrevet noget herinde.

                    Thoughts please.

                  • #38289 Svar
                    Rune K
                    Deltager
                      Philip O wrote:
                      (Jeg går ud fra at dem der ikke skal spille 40K kan spille SW med Rune :P )/quote]

                      Jeg har ikke hørt fra nogen interesserede i Star Wars, så det bliver nok ikke til noget, men vi ser lige hvad folk siger i morgen :)

                      Hvis Star Wars, som forventet, ikke kommer op at køre, så ser jeg lige på at komme søndag i stedet, jeg har haft øje på Dread i et stykke tid nu ;)

                    • #38291 Svar
                      Kim A
                      Deltager

                        lyder fedt Philip, kan ikke deltage selv men glæder mig til at høre mere

                      • #38292 Svar
                        Philip O
                        Deltager

                          Hvis Star Wars ikke bliver til noget, så kan jeg godt sætte mit op om lørdagen i stedet. Men lad os lige høre her Onsdag.

                        • #38299 Svar
                          Nicklas S
                          Deltager

                            Det har været helt umuligt at bytte. Min bedste chance for at komme er hvis jeg kan få tidligere fri på fredag. I så fald kan jeg være der omkring 21:15.

                          • #38300 Svar
                            Peter R
                            Deltager

                              Jeg er der om lørdagen til en gang Star wars.

                            • #38301 Svar
                              Rune K
                              Deltager

                                Der er Star Wars på lørdag, jeg har character sheets med til 4 karakterer, og vi kører som skrevet til det er slut.

                                Vi begynder med at vælge karakterer, præsentere dem og få et overblik over tidslinjen og det centrale stjerne system.

                                Vi kommer til at køre hårdt på, med 0 side quests, og meget lidt fokus på karaktererne udenfor missionen, velkommen på toget ;)

                                Der er to, måske 3 der er på som det står nu, så jeg har plads til 1 mere, hvis der skulle være nogen der har lyst :D

                              • #38302 Svar
                                Philip O
                                Deltager

                                  Bare så der ikke er nogen misforståelser, hvem er at betragte som værende meldt til?

                                • #38303 Svar
                                  Nikolaj S
                                  Deltager

                                    Jeg kan kun komme fredag, men der er vi vidst ikke så mange andre der kan.

                                  • #38304 Svar
                                    Jacob P
                                    Deltager

                                      Kan ikke denne weekend

                                    • #38305 Svar
                                      Rune K
                                      Deltager

                                        Jeg kommer i aften, dog nok først mellem 20:00 og 20:30, der skal lige puttes børn før jeg må gå ;)

                                      • #38306 Svar
                                        Philip O
                                        Deltager

                                          Jeg regner med at være deroppe fra 1930, så folk støder bare til når I kan, og ja, jeg regner med at køre Dread i aften.

                                        • #38307 Svar
                                          Claus W
                                          Deltager

                                            Vi kommer først imorgen tidlig og stiller op/spiller B)

                                          • #38308 Svar
                                            Pierre A
                                            Deltager

                                              Jeg er først på vej hjem nu fra arbejde. Tog fra Herning i formiddags kl 11:15 og er endnu ikke kommet hjem
                                              Er temmelig træt og tror bare at jeg bliver hjemme og passer min seng :)

                                              Siden der ikke rigtig sker noget ellers denne weekend som jeg egentlig har lyst til, så er jeg bange for at denne weekend også er en jeg giver afkald på.

                                              Jeg finder på noget andet at lave. Men giv mig endelig et kald hvis det ændres og at en af vores konstalationer sættes op, for savner at spille vores 1930 party, vores FN, vores 40k eller andet der har været kørende :(

                                              Så giv lyd hvis det besluttes at der bliver gået i den retning…

                                            • #38309 Svar
                                              Philip O
                                              Deltager

                                                opdatering; jeg regner med først at kunne være deroppe kl 20, men forhåbentlig er der nogen der oppe på det tidspunkt med et sæt nøgler.
                                                Jeg vil stadig opfordre til at dukke op, også selvom man ikke har skrevet herinde. Mit kan som beskrevet tidligere understøtte op til fem spillere.

                                              • #38310 Svar
                                                Nikolaj S
                                                Deltager

                                                  Jeg sigter efter at være der mellem 8 og 9.

                                                • #38311 Svar
                                                  Claus W
                                                  Deltager

                                                    Til jer der er der i aften…. virker køleskabet?

                                                  • #38312 Svar
                                                    Nikolaj S
                                                    Deltager

                                                      Det i lokale 21 virker i hvert fald.

                                                    • #38313 Svar
                                                      Claus W
                                                      Deltager

                                                        Tak Nikolaj!

                                                    Viser 24 svartråde
                                                    Svar til: Spilleweekend marts
                                                    Dine informationer:




                                                    Videre til værktøjslinje