Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Spilleweekend September 2018

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34387 Svar
      Nikolaj S
      Deltager

        August var en tør måned oven på ferien, så lad os komme i gang med planlægningen af denne.

        Hvis muligt kunne det være fedt at komme videre med Dark Heresy om fredagen.

        Alternativt er jeg frisk på hvad rollespil der er stemning for. Kan også sagtens køre en af mine kampagner, hvis mine spillere er friske på det.

      • #37708 Svar
        Jacob P
        Deltager

          Jeg kommer fredag og lørdag

        • #37709 Svar
          Philip O
          Deltager

            Jeg kan komme både fredag og lørdag. Jeg er med på det meste, og også at GM’e, men det kræver først at jeg ved hvem der kan komme, for at jeg kan planlægge i god nok tid.

          • #37711 Svar
            Kim A
            Deltager
              Jacob P wrote:
              Jeg kommer fredag og lørdag

              Super godt at høre Jacob.
              Du er savnet.

              Jeg arbejder på at finde mulighed for at komme fredag til Dark Heresy.

              vender tilbage ASAP

            • #37714 Svar
              Kim A
              Deltager

                Så er der planlagt i camperen :)
                Jeg kommer fredag og vil gerne køre Dark Heresy

              • #37716 Svar
                Nikolaj S
                Deltager

                  Jeg er helt sikkert med på Dark Heresy om fredagen!

                  Hvad så lørdag?

                • #37722 Svar
                  Philip O
                  Deltager

                    Lyder cool nok mht Fredag.

                    Jeg vil gerne fortsætte en af mine grupper Lørdag, men det kræver at jeg ser tilkendegivelser om hvem der har i sinde/mulighed for at dukke op herinde. For de grupper jeg er Gamemaster i’s vedkommende betyder det så at jeg gerne vil vide noget seneste fredag ugen inden spilleweekenden(dvs fredag d. 21/9) så jeg kan nå at forberede noget.

                  • #37733 Svar
                    Anonym

                      Jeg kan godt komme fredag og lørdag

                    • #37734 Svar
                      Philip O
                      Deltager
                        Katrine E wrote:
                        Jeg kan godt komme fredag og lørdag

                        Godt at høre Katrine :)

                        Vil endnu en gang opfordre til at I får skrevet herinde om I har mulighed for at være med til September Spilleweekenden, for mine gruppers vedkommende senest fredag den 21/9, så der er tid til at planlægge. Ellers kan det ikke garanteres, i hvert fald fra min side, at der vil blive sat noget op som I er med i.

                      • #37738 Svar
                        Jacob P
                        Deltager

                          jeg kunne godt starte en ny kampagne i imperial assault.

                        • #37749 Svar
                          Pierre A
                          Deltager

                            Hellooooo everyone

                            Jeg kommer denne weekend da alt forløber sig efter planen.

                            Dark herecy om fredagen og så ser vi hvad Philip forslår

                          • #37750 Svar
                            Nicklas S
                            Deltager

                              Jeg er stadigvæk ikke 100% sikker på hvornår jeg kan komme, men nu skriver jeg for at respektere Philips deadline.

                              Jeg regner ikke med at komme fredag, men lørdag burde være muligt. Er der mulighed/stemning for at vi laver rollespils maraton med et party før og efter aftensmad som vi har gjort tidligere?

                            • #37757 Svar
                              Kim A
                              Deltager
                                Nicklas S wrote:
                                Jeg er stadigvæk ikke 100% sikker på hvornår jeg kan komme, men nu skriver jeg for at respektere Philips deadline.

                                Jeg regner ikke med at komme fredag, men lørdag burde være muligt. Er der mulighed/stemning for at vi laver rollespils maraton med et party før og efter aftensmad som vi har gjort tidligere?

                                Mht. Fredag: ked af at mangle dig.
                                Så må Kejserens flok klare sig uden deres hyrde i det mørke kolde rum uden dig. B)
                                Så må du komme og skinne hans glorværdige lys på dem en anden gang :)

                              • #37758 Svar
                                Jacob P
                                Deltager

                                  Om lørdagen kan jeg starte et imperial assault kampagne hvor der er 5-6 rebels og med nogle husregler som jeg har fundet. Ellers kan jeg forsætte med den nuværende kampagne og se om vi kan få den afsluttet?

                                • #37763 Svar
                                  Philip O
                                  Deltager

                                    Jeg har nu fået at vide hvem der kan komme og hvem der ikke kan og som det ser ud, så vil jeg gerne kunne fortsætte 1930’er Mk. 2 gruppen, om lørdagen indtil aftensmad.

                                  • #37764 Svar
                                    Pierre A
                                    Deltager

                                      James så gør vi os klar til at tage turen til Europa igen. :)

                                      Så finder vi ud af hvad vi skal lave efter maden

                                    • #37780 Svar
                                      Jacob P
                                      Deltager

                                        efter aftensmaden kan vil jeg gerne prøve at spille noget imperial assault med udvidet regler som gør at der kan være flere helte udover de 4 spillet normalt anbefaler.

                                      • #37781 Svar
                                        Nicklas S
                                        Deltager

                                          Jeg har været for hurtig til at melde ud. Jeg troede det ville være en formalitet at få byttet min vagt lørdag, men det har desværre vist sig at være helt umuligt. Jeg skal møde kl 15 og så er det vel næsten ligemeget med at komme. Beklager meget.

                                      Viser 17 svartråde
                                      Svar til: Spilleweekend September 2018
                                      Dine informationer:




                                      Videre til værktøjslinje