Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Star Wars: Episode VIII: The Last Jedi

Viser 20 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34308 Svar
      Philip O
      Deltager

        Så er det lige ved at være oppe over at en ny Star Wars-film får premiere og ligesom vi har gjort de sidste par år, så arrangerer klubben en samlet tur til at se den.

        Det vil foregå i Hillerød Bio og blive en 2D-forestilling, hvis der er et valg.

        Til Billetten giver kaffekassen igen et tilskud til klubbens medlemmer, hvis størrelse dog kommer til at afhænge af hvor mange vi bliver og hvor mange penge der er i kaffekassen. Derfor vil vi gerne allerede på nuværende tidspunkt høre en tilkendegivelse fra folk om de har lyst eller tid til at deltage.
        Datoen for arrangementet er tentativt sat til torsdag d. 14/12, da weekenden højst sandsynligt vil blive overcrowdet, enten med aftaler for folk eller andre fans der skal i biffen og se filmen, og førstkommende Mandag er d. 18/12, altså samme uge som Juleaften :ohmy: derfor sigter vi efter at tage i biffen d. 14/12. Datoen er dog lidt i flux, da komplikationer KAN opstå, enten med rykkede premieredato, umuligt at få billetter til den dag eller lign. Også derfor vi gerne vil have et antal så hurtigt så muligt, så vi kan melde et præcist antal ud til et evt. forsalg.

        Håber at det har jeres interesse, og så glæder vi os til at dele en splinterny Star Wars film med jer alle sammen :D

      • #37009 Svar
        Philip O
        Deltager

          Jeg vil opretholde en liste med folk der har tilmeldt sig. Hvis du ikke figurerer på listen et døgn efter jeg har fået det at vide, så hiv fat i mig, så ingen bliver glemt.

          Tilmeldte:
          Philip
          Mette
          Kim
          Jakob
          Nikolaj
          Malene
          Morten
          Michelle
          Lars J
          Pierre
          Peter W
          Daniel
          Thomas

        • #37010 Svar
          Philip O
          Deltager

            jeg vil sætte det gode eksempel og melde mig til som den første :)

          • #37013 Svar
            Kim A
            Deltager

              Kim A
              Mette A

            • #37016 Svar
              Jacob P
              Deltager

                jeg melder mig også

              • #37018 Svar
                Nikolaj S
                Deltager

                  Jeg tilmelder mig og Malene.

                • #37021 Svar
                  Morten O
                  Deltager

                    Mig og konen vil også gerne med

                  • #37028 Svar
                    Philip O
                    Deltager

                      NB! Forsalget starter tidligt i år, nærmere bestemt på Tirsdag 10/10 så jeg vil stærkt opfordre til at hvis I ikke har besluttet jer endnu, så gør det hurtigt, for at være sikker på at kunne være med.

                    • #37029 Svar
                      Lars J
                      Deltager

                        Jeg vil gerne med

                      • #37030 Svar
                        Pierre A
                        Deltager

                          Meeeeeeeeeeee

                        • #37033 Svar
                          Philip O
                          Deltager

                            Så er billetterne købt og betalt og det bliver som fortalt tidligere torsdag d 14/12 kl 18.

                            Det betyder dog ikke at der ikke er mulighed for stadig at være med, jeg kan blot ikke garantere at der er billetter grupperet sammen med os andre.

                            Grundet det ret tidlige forsalg venter jeg lidt med prisen for klubbens medlemmer, da der kan være medlemmer der gerne ville være med, men ikke har nået at læse opslaget, da det i skrivende stund er mindre end en uge gammelt eller tage stilling endnu, og derfor kan antallet få betydning for tilskud og jeg vil gerne undgå mængden af bogholderi, så jeg vil ikke give en pris nu og så derefter ændre den senere.

                            For ikke-medlemmer lægger prisen dog fast og jeg vil opfodre til at betale snarest, da det er et forholdsvis stort beløb jeg har lagt ud for. Separat post tilgår om dette.

                            Sidste frist for tilmelding vil derfor være Onsdag 1/11 om aftenen. Derefter er det på eget initiativ. Tilmelding behøver ikke at foregå på Forum, det skal bare være til mig.

                          • #37034 Svar
                            Philip O
                            Deltager

                              Der er blevet udregnet tilskud og prisen der skal betales er 85 kr for medlemmer og 130 for ikke-medlemmer. Jeg opretholder en liste over dem der meldt sig til og ikke har betalt. Hvis du står på tilmeldingslisten, men ikke på betalingslisten, er din betaling registreret.
                              Jeg tager ikke imod kontanter, kun overførsler pr Netbank eller Mobilepay. Sidste frist er på dagen. Hvis der ikke er blevet betalt, bliver billetten refunderet.

                              Mit nummer er 29670333. Hvis kontonummer er påkrævet, så skriv en SMS til mig.

                              Tilmeldte:
                              Peter W

                            • #37036 Svar
                              Kim A
                              Deltager

                                Thomas vil gerne med

                              • #37104 Svar
                                Philip O
                                Deltager

                                  Sidste frist for tilmelding udløb sidste Onsdag og det endelige beløb for medlemmer er nu fastsat. Prisen er 85 kr for medlemmer af klubben. Indlægget med de praktiske oplysninger er blevet opdateret for at reflektere dette.

                                • #37203 Svar
                                  Philip O
                                  Deltager

                                    Fordi det er blevet spurgt, bare sørg for at være i biografen inden filmen starter, så er det fint. Ikke noget bestemt tidspunkt udover det.

                                  • #37204 Svar
                                    Nikolaj S
                                    Deltager

                                      Hyggeligt nok, men en lille kommentar:

                                      Til en anden gang, lad os prøve at bytte rundt på pladserne lidt – Malene og jeg bliver lidt smidt bagud hvert år på de dårligere pladser, og betalte af en eller anden grund mere for Malenes billet end der stod på den. Bare lidt trist at det sker hvert år.

                                    • #37205 Svar
                                      Pierre A
                                      Deltager

                                        Hej

                                        I skal bestemt ikke betale mere end der står på billetten. Så skal i have penge retur.
                                        Og jeg syntes bestemt pladser bør skifte rundt. Kan kun give dig ret

                                      • #37206 Svar
                                        Pierre A
                                        Deltager
                                          Pierre A wrote:
                                          Hej

                                          I skal bestemt ikke betale mere end der står på billetten. Så skal i have penge retur.
                                          Og jeg syntes bestemt pladser bør skifte rundt. Kan kun give dig ret

                                          Og tak for i aften. Hyggelig tur dog :)

                                        • #37207 Svar
                                          Philip O
                                          Deltager

                                            Det med prisen må jeg lige se på, for det er bestemt ikke meningen, hvis det er rigtigt.

                                            Men ellers tak for denne gang, og så ses vi til næste omgang, højst sandsynligt.

                                          • #37208 Svar
                                            Morten O
                                            Deltager
                                              Nikolaj S wrote:
                                              Hyggeligt nok, men en lille kommentar:

                                              Til en anden gang, lad os prøve at bytte rundt på pladserne lidt – Malene og jeg bliver lidt smidt bagud hvert år på de dårligere pladser, og betalte af en eller anden grund mere for Malenes billet end der stod på den. Bare lidt trist at det sker hvert år.

                                              Så har du vel også betalt for meget for din billet for dårligere pladser i forhold til hvad vi andre har betalt ?

                                            • #37209 Svar
                                              Philip O
                                              Deltager
                                                Nikolaj S wrote:
                                                Hyggeligt nok, men en lille kommentar:

                                                Til en anden gang, lad os prøve at bytte rundt på pladserne lidt – Malene og jeg bliver lidt smidt bagud hvert år på de dårligere pladser, og betalte af en eller anden grund mere for Malenes billet end der stod på den. Bare lidt trist at det sker hvert år.

                                                Jeg har undersøgt sagen og taget de nødvendige handlinger.

                                            Viser 20 svartråde
                                            Svar til: Star Wars: Episode VIII: The Last Jedi
                                            Dine informationer:




                                            Videre til værktøjslinje