Velkommen til

Hillerød Strategi- og Rollespils Forening

Torsdag d. 25/7

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
    Indlæg
    • #34467 Svar
      Rune K
      Deltager

        Jeg minder om at takker være et lille blip i forespørgslen til kommunen er foreningen IKKE åben på onsdag, MEN i stedet på torsdag.
        Kim kommer med sin nøgle, så der er til at komme ind.

      • #38530 Svar
        Jacob P
        Deltager

          Jeg kan komme og vil gerne forsætte Imperial Assault kampagne jeg køre, men kan også starte en ny hvor der er flere helte max 6 helte. hvis det bliver en ny kampagne med flere helte end 4 så vil der være nogle homebrew regler, jeg vil bruge.
          Reglerne er:
          – Threat: Threat increase by +1 for each player above 4 (max 6 heros).
          – Limit Rest: Rest action is limit to once per hero activation.
          – Hero Activation: Only max 4 heroes can activate per round.
          – Credit Embargo: The mission maximum reward credits is limited as if only four heros is playing.
          – Extra Imperial Influence and XP: Imperial player will get +1 to each for each hero above 4 at the end off each mission to match the presence of the extra heros that wil also get experience.
          – Imperial Reinforcement: Redused the cost by 1.
          – Open Groups: +1
          -Starting Threat increased by the threat level (and perform an optional deployment) 

        • #38531 Svar
          Kim A
          Deltager

            jeg kommer og har nøgler med kl 19 ish

            Husk at anvende dette link til 5TH ed Charatersheet hvis i ønsker at deltage i ny kampagne
            link :
            https://hsrf.dk/images//RP_skemaer/D&D%205th.%20Character%20Sheet%20-%20Form%20Fillable.pdf

          • #38532 Svar
            Rune K
            Deltager

              Hear ye, hear ye!

              Grundet manglende motivation lukker jeg ruten til landet, til trods for den gode omsætning.

              Jeg beklager meget, men de sidste par sessions har ikke virket for mig, hvilket er på min kappe alene, da jeg elsker karaktererne og flere af de ting der er sket op til nu.
              Jeg må vist lære at rejse historier bare ikke er noget der virker for mig, desværre :/

              Kim starter også en omgang D&D 5E op, og med det for øje vil jeg starte en ny kampagne, så der er lidt tyndt øl for dem der ikke når med i Kims.

              Jeg laver et kampagne opslag senere, når jeg har lidt mere styr på setting og husregler, men kan allerede nu sige at det kommer til at foregå i en storby, med fokus på rige og adelige folk og alle de hemmeligheder, intriger og ambitioner der følger med at færdes i det miljø.

              Da jeg ikke regner med at der kommer flere end der har meldt sig til hos Kim, kommer jeg ikke på torsdag, men bliver hjemme og spiller Skyrim eller bygger lidt LEGO i stedet.

              Opslaget er også på facebook.

            • #38533 Svar
              Nikolaj S
              Deltager

                Kommer til dit rollespil, Kim.

                Trist at høre Rune… vil savne den gruppe :(

              • #38534 Svar
                Rune K
                Deltager

                  Jeg har brainstormet på hvad der skal overtage ruten på landet, og er kommet så godt i gang at jeg er klar til at snakke verden og lave karakterer – eller i hvert fald bliver det til på torsdag ;)

                  Jeg kommer med et længere oplæg senere, men som udgangspunkt bliver det kørt i D&D 5E, da vi kender det og det er nemt. Jeg modificerer med lidt husregler og nogle ting snuppet fra Birthright og Eberron, men generelt er der adgang til det meste officielle 5E materiale, racer og klasser inkluderet.

                  Så hvis Nicklas og Martin er klar på at lave karakterer, så starter vi op på torsdag :D Der er 1-2 pladser ud over dem, og kampagnen kører med faste karakterer, i stedet for den blandede landhandel fra tidligere; det gør det nemmere for mig at overskue, planlægge og motivere ;)

                  Byd ind, kom friske og deltag i en omgang storsnudet, rygstikkende, plottende, ambitionsdrevet hygge :D

                • #38535 Svar
                  Jacob P
                  Deltager

                    Kommer til rollespil så er det også her samt på facebook

                Viser 6 svartråde
                Svar til: Torsdag d. 25/7
                Dine informationer:




                Videre til værktøjslinje